I lost My Love ep11

429 41 0
                                    

Zawgyi

       
အားက်န္႔မရွိေတာ့ဘူး

ဓားဝိညာဥ္ထြက္ေပၚလာျခင္းဟာ လူတိုင္းအတြက္အံ့ၾသစရာတစ္ခု ဓားဝိညာဥ္ဆိုသည္မွာ ေတာင္အရွင္တိုင္းရလွသည္မဟုတ္ အလြန္ထူးျခားေသာ သန္႔စင္တဲ့ဝိညာဥ္ပိုင္ဆိုင္မွသာ ဓားဝိညာဥ္အားပိုင္ဆိုင္ရသည္....အခုဝမ္ရိေပၚရဲ႕ဓားဟာ ဝိညာဥ္ရလာၿပီမို႔ အကုန္လံုးဟာ အံ့ၾသေနေလရဲ႕.....

ထိုအခ်ိန္မွာပဲ ေတာင္သခင္ေတြဟာ စိုးရိမ္တႀကီးနဲ႔ တပည့္ေတြဟာ မဟူရာေခ်ာင္နက္ပြင့္လာတာေၾကာင့္ ျပႆနာတက္လာနိုင္တယ္.....

ထိုအခ်ိန္

အမဲလိုက္ကြင္းထဲမွ မီးရွဴးပန္းမ်ားဟာ ေနရာဆက္တိုက္ဆိုသလိုေပၚထြက္လာေလရဲ႕......

ေတာင္သခင္ေတြဟာ ဓားဝိညာဥ္ေပၚထြက္လာတာကိုေတာင္ ဂရုမစိုက္နိုင္ သူတို႔တပည့္ေတြအတြက္သာ စိတ္ပူမႈေတြ ႀကီးထြားေနသည္မို႔.....

ဝူမင္းရန္မွစကာ အျခားေတာင္သထင္ေတြဟာ ၿပိဳင္ပြဲထဲဝင္သြားၿပီးတပည့္ေတြကို ကာကြယ္ရန္ေနရာအနွံ႔အျပားအားသြားခဲ့ၾကတယ္...ဝမ္ရိေပၚမွာေတာ့ မဟူရာေခ်ာက္နက္ရွိရာသို႔...
ထိုအခ်ိန္ ေရွာင္က်န္႔မွာ အိပ္မက္မိစၧာနဲ႔ေတြ႕ၿပီး...စည္းပြင့္သြားခဲ့တယ္...
ထိုအခ်ိန္မွာပဲ....ေဘးနားကလူေတြအားလံုးဟာ ေသသြားခဲ့တယ္..ဝမ္ရိေပၚရဲ႕ဓားဟာလဲ ေရွာင္က်န္႔ေဘနားက အိပ္မက္မိစၧာကိုသာ တိုက္ခိုက္ေနခဲ့တယ္....
မဟူရာေခ်ာက္နက္ကိုေရာက္တာနဲ႔ ဝမ္ရိေပၚတစ္ေယာက္ ပီခ်န္ကိုျပန္သိမိးကာ.....
၂ေယာက္မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္ၿပီးစိတ္ထဲကပဲဆက္သြယ္မိသည္ သူတိုာ၂ေယာက္ေျပာတဲ့စကားအား မည္သူမ်ွၾကားနိုင္မည္မဟုတ္....

အိပ္မက္မိစၧာ....ခင္ဗ်ား

ဝမ္ရိေပၚ....မင္း

မေမ်ွာ္လင့္တဲ့သူက မေမ်ွာ္လင့္တဲ့ေနရာမွာျပန္ေတြ႕တတ္ရတာပဲ ဟက္...ေလာကႀကီးကဆန္းၾကယ္လွခ်ည္လား...

ဝမ္ရိေပၚ အမွန္တိုင္းေျပာရရင္ လြန္ခဲ့တဲ့နွစ္ေတြကကိစၥအတြက္ ငါေနာင္တမရခဲ့ဘူး အခု ငါသခင္ေလးကို ျပန္ေခၚသြားရမယ္ ဒီနွစ္ေတြအတြင္း သခင္ေလးကိုေစာင့္ေရွာက္တဲ့အတြက္ေက်ဇူးတင္ပါတယ္....

I Lost My Love (Uni & ZAWGY)Where stories live. Discover now