Podíváme se do doby, kdy jsem byla ještě malá a šťastná...
Nebylo mi více než osm, dokázala jsem se rozbrečet nad čímkoliv, ať už rozbitou hračkou, či nádobím, co jsem omylem upustila.
V tu dobu se moji rodiče rozváděli, avšak já neměla zdání, co se děje, proč táta není doma a že ho vůbec nevidím.V tu dobu to začalo.
Měla jsem hezké dětství, vyrůstala jsem se třemi velkými brášky a měla se hezky.
Ale po rozvodu....
Moji bráchové se ke mně chovali jinak. Jednoho dne kdy mně nejspíš hlídali, jsme se ocitli v posteli, můj nejstarší bratr, já a o dva roky starší brácha.Nepamatuji, jak se to stalo, ale v podstatě mně tam ojížděli, jen bez žádného zásunu. Brala jsem to jako nějakou hru, nenapadlo by mně, že by to bylo obtěžování a nebo incest, v tu dobu jsem ani nevěděla, co ta slova znamenají.
To bylo poprvé.. nejhorší bylo, že se to opakovalo.
Krátce po tom jsme se přestěhovali do malého domku, kde jsme všichni spali v jedné místnosti.Jednou naši nebyli doma, fakt nevím kam šli, nějak se dostalo k tomu, že jsme se dívali na mládeži nepřístupnou show v televizi. Nějaká žena se tam svlékala za peníze, vůbec jsem netušila co to je, tak jsem se dívala společně s bratrama.
Bylo mi divné, že hned jak slyšeli otevírání dveří, tak televizor vypli a všichni jsme se rozutekli do postelí.Poté jsme se zase dívali, jenže tentokrát na porno, které někde našli.
Dívala jsem se s nima, taky proč ne že jo? Nebránili mi v tom.Uběhl asi rok a znovu jsme se stěhovali, tentokrát do velkého domu, který byl po prababičce.
Nejdřív jsme všichni spali v jedné místnosti, já spala na palandě, nestěžovala jsem si.
Každé moje narozeniny jsme slavili, jako celá rodina, užívala jsem si to.
Za nedlouho se udělal pokoj pro nejstaršího, mohlo mu být tak čtrnáct-patnáct.Dělal si ze mně v tu dobu sluhu, nechtěla jsem ho poslouchat, ale bála jsem se ho, ani nevím poč. Možná že protože vždy, když zvýšil hlas, zdál se mi jako padouch. Tak jsem ho poslouchala.
Jednoho dne se mně zeptal, jestli u něj nechci přespat. Proč ne? To byla ta věc co jsem řekla.
Nemyslela jsem ale, že se stane ta věc.
,,Nechceš mi ho vykouřit?" byla jeho slova uprostřed noci.
Netušila jsem, co to znamená, tak jsem odmítla.Zase nevím jak se to stalo, ale ležela jsem pod ním, polštář na obličeji a on se do mně snažil dostat, ale jakmile jsem ho začala kopat do břicha s tím, že to bolí přestal. Byla jsem ráda.
Nejhorší ale bylo, že jakmile přestal ten nejstarší, druhý nejstarší začal.
Ten nejstarší si našel holku a mně už nepotřeboval. Sice mě pořád využíval jako poskoka, ale byla jsem ráda, že už nedělal ty věci.
ČTEŠ
Puberťačka
Teen FictionJako malá jsem chtěla co nejdřív dospět a být velká holka. Snila jsem o tom, jak život bude krásný až mi bude patnáct. Ale nevěděla jsem, co všechno být v pubertě obnáší....