ချစ်တာမို့

203 13 0
                                    

အချစ်ကတခါတလေ လူကိုထုံထိုင်းမူးယစ်စေတယ်..မောင်ကငါ့တွက် ဖျက်လို့မရတဲ့မူးယစ်ဆေးလေး

"အရက်နံ့ရနေတဲ့မောင့်ကိုယ်လုံးကြီးနဲ့တက်ဖိပြီး...ငါ့အင်္ကျီတွေကိုဖြဲ့ပစ်တယ်..ငါ့ကိုဆက်ဆံရင်အကာကွယ်သုံးပြီးမှဆက်ဆံတဲ့မောင်က အဲ့နေ့မှာ ဒီတိုင်း ငါ့ကိုယ်ထဲနက်နက်နဲနဲထိတိုးဝင်တယ်... ငါ့ကိုယ်ပေါ် မှာယစ်မူးလှုပ်ရှားနေတဲ့မောင့်ကြောင့်ငါနာကျင်ရပေမဲ့
ငါသိပ်ပျော်တယ်..တခါတလေ ငါမိုက်ရူးရဲစံစွာ..မောင့်ကလေး ယူလိုက်ပြီး မောင့်ကိုငါတစ်ယောက်ထဲအပိုင်အဖြစ် သိမ်းထားချင်မိတယ်..ငါသာမောင့်ကလေးရှိရင်မောင်လဲငါ့အပေါ်''

"မောင်မနိုးခင်နာကျင်နေတဲ့ကိုယ်ကိုလျစ်လျှူရှုရင်း မောင့်အတွက်မနက်စာပြင်ဖြစ်တယ်..တချိန်ထဲငါကမိုက်ရူးရဲစံစံ
မောင့်ကလေးရရင်ယူဖို့လဲဆုံးဖြတ်လိုက်တယ်''

"မနက်စာစားရင်း မောင်က ဆေးသောက်ထားတဲ့ မောင်ရဲ့ဆိုလိုရင်းကိုသိပေမဲ့မသိချင်ယောင်ဆောင်ကာ...အကိုက်ခဲပျောက်ဆေးကိုယူသောက်ပြီးငါသောက်လိုက်ပြီမောင် လို့ပြန်ဖြေမိတယ်..ဒါကမောင့်ကိုညာတာမှမဟုတ်ဘဲ..မောင်ကဆေးသောက်ဆိုလို့ငါသောက်တာဘဲလေ..''

ဆုတောင်းတိုင်းတာပြည့်မယ်ဆို မောင့်ကလေးကိုရချင်ပါတယ်လို့ဆုတောင်းမိမယ် ကလေးကိုခုတုံးမလုပ်ချင်ပေမဲ့ ငါတကယ်ကလေးလိုချင်တယ်..

မောင်ကငါ့ကိုချစ်တယ်လို့ခဏခဏပြောပြီးငါ့ကိုနာကျင်အောင်လုပ်တယ်..ငါလေတခါတလေ စဥ်းစားမိတယ် မောင်ကငါနာကျင်နေတာကိုကျေနပ်
တာလားလို့

"မောင်...မင်းကိုချစ်တယ်..ဒါဆိုမောင်သွားပြီ''

ကျောခိုင်းသွားတဲ့မောင့်ကို ငါဘာမှထပ်မပြောဖြစ်ဘူး..ဒါလဲမောင်သတိမထားမိဘူး မနေ့ညက မောင်နဲ့သူမ အိပ်ထားတဲ့နေရာကိုငါရှင်းတယ်..ဒါပေမဲ့ ငါမောင်သုံးထားတဲ့ကွန်ဒုံးအခွန်ကိုမတွေ့ဘူး..ငါလိုက်ရှာတယ်..ရူးမိုက်စွာငါတွေးတယ် မောင်တို့ဘာမှမဖြစ်ခဲ့ဘူးလို့..............

ရက်အတော်ကြာတော့

"အဟက်..ငါကသိပ်ကိုရူးတာ...မောင့်ပေးတဲ့ဖြူမဲကဒ်အသေးလေးကိုငါ့ကိုမောင်ပြတယ်..ငါကဆရာဝန်..ဒါကဆရာဝန်မဟုတ်တောင်သိတယ်..ဒါက ကလေးပုံလေး ကြည့်ရတာ ၄လလောက်ရှိပြီ...ငါမှတ်မှတ်ရရ..အင်းဟိုကိစ္စဖြစ်တာကလဲ ၄လလောက်ရှိရောပေါ့''

ခါတော်မှီ.. အမာတော်ပါးလှည့်ပါ(complete)Where stories live. Discover now