date

204 13 0
                                    

အဝါရောင်ပန်းခင်းကြီးတစ်ခင်းလုံးသိပ်လှတယ်..သောငယ်အဲ့ပန်းခင်းထဲကနေတစ်ဖဝါးမှမခွာချင်ဘူး..သိပ်ပျော်တယ်..သိပ်လှတယ်..ရုန်းမထွက်နိုင်ချင်ဘူး..စိတ်တွေလဲပေါ့ပါးတယ်..နာကျင်မှုနည်းနည်းလေးတောင်မခံစားရဘူး..မောင့်ကိုလဲသတိမရဘူး....ဒီတိုင်းဒီမှာဘဲနေချင်တယ်......

၃နှစ်ခန့်ကြာသော.....

F. .k မင်းတို့တွေမရှာနိုင်သေးဘူးလား..ငါ့ငယ်ကမသေဘူးလို့..ငါသိတယ်..ငါ့ဆီကနေထွက်သွားမှာမဟုတ်ဘူး..ငါ့ကိုထားသွားမှာမဟုတ်ဘူး...

ဒုန်းးးးး.......ခွက်....ခွက်......
အလွတ်စုံထောက်တွေနဲ့ငယ့်ကိုရှာခိုင်းနေတာ ၃နှစ်ရှိပြီ သူတို့လမ်းထိပ်က ထောင့်က အဲ့နေ့က accident က သောငယ်ဆိုတာသိရတယ်...နောက်နေ့ သောငယ်ကို သဂြိုလ်တယ်တဲ့ တရားခံကလဲ သတ်သေ သွားတယ်တဲ့..ဒါယုတ္တိမစံတဲ့စကားတွေမို့ သူအယုံကြည်မရှိဘူး...သူ့ကလေးလေးက ဘယ်လောက်ဖြူစင်လိုက်လဲ အဲ့ဒါ ကြောင့်ကမ္ဘာကြီးကထွက်သွားရအုံးမှာမဟုတ်ဘူး....မယုံဘူး သောငယ်.. မောင့်ကလေးလေး...အဲ့အချိန်ကမလိုတော့ဘူးခဏလေးစောင့်ပေး...မောင့်အကုန်ဖြေရှင်းပေးမယ်.....မောင်..နောက်ကျရင်ကလေးလေးကိုကာကွယ်နိုင်ပြီ...မကြာတော့မှာမို့ကိုယ့်ကိုချစ်ပေးပါအုံး...မောင်ရယ် မောင့်သားလေးရယ် ငယ်ရယ်အတူနေကြမယ်လေ....

ခွမ်း......မဒီမိန်းမယုတ်မ....သတ်ပြစ်မယ်....အား...........

သူတို့bossကို​ကြောက်တယ် မပြောရဲဘူး...ဒီတိုင်းကြည့်နေယုံဘဲ သေစာရင်းမှာတောင်သွင်းပြီးပြီဆိုတဲ့ သူကိုဘယ်လိုရှာရမလဲ...boss အမေကလဲ ရှာတာရပ်ခိုင်းတာ ၂နှစ်ရှိပြီ...bossမေးရင် ရှာမတွေ့ဘူးလို့ဘဲဖြေနေလို့ မျက်ခွက်တွေလဲစုတ်နေပီ..

ဂျက်...ချောက်....ဒီသေနတ်ကမင်းတို့ရဲ့သေမင်းဘဲ...တကယ်ရှာမတွေ့တာလား...မရှာတာလား...ပြောစမ်း..ငါ့ကို....
တောက်.....မင်းတို့စောက်ပေါက်တွေပိတ်မနေနဲ့....

Ok. ....ဒိုင်း...............ဒိုင်း.....

အား..............ခွင့်....ခွင့်လွတ်ပါ boss.... ကျွန်တော်မသက်သာလို့ပါ....တကယ်ရှာခဲ့ပါတယ်...သေစာရင်းသွင်းထားပြီမို့ဆက်မရှာတော့တာပါ

ခါတော်မှီ.. အမာတော်ပါးလှည့်ပါ(complete)Where stories live. Discover now