အချစ်ကတိမ်လို

167 7 0
                                    

ဟိုနေ့တည်းကပျောက်သွားတာကြာပြီဖြစ်တဲ့မောင်က ..အဲ့နေ့ကကိစ္စပြောပြီးကတည်းက ....ဒီနေ့...clover bar(နောက်ကျ ကျမဖွင်မဲ့barပါ
မိန်းကလေးနဲ့ukeတွေတွက်သီးတန့်..အသန့်လေးဖွင့်မယ်)လာခေါ်ပေးပါတဲ့..barကကောင်လေးတစ်ယောက်ကဖုန်းဆက်တယ်....contantမှာလဲ.''.ကိုယ့်ချစ်သောအမျိုးသားလေး.''.လို့မှတ်ထားတော့ဒါဘဲခေါ်လိုက်တာပါတဲ့လေ....

ပိုင်ဆိုးပိုင်နင်းနဲ့....မုန်းစရာကြီးရယ်
....

မူးရူးကွဲပြဲနေတဲ့မောင့်ကို သောငယ်စိတ်မပျက်မိဘူး....ဒါကဖြစ်သင့်ပါတယ်...ပြီးဆုံးသွားတဲ့ဇာတ်ကို နောက်တစ်ခေါက်ကပြဖို့ငှားရမ်းမခံရတဲ့အခါ..ကိုယ့်မှာတီးဝိုင်းနဲ့ကိုယ်ရယ်လေရယ်မိုးရယ်ဘဲကျန်တဲ့အခါ.ဖြစ်ပျက်နေသလိုမျိုး ...ခံစားချက်က...စိတ်ပျက်နေရောလားမောင်...ဒါက ဘဝမဟုတ်သေးဘူး...ဘဝရဲ့အစဘဲရှိသေးတယ်မောင်....မောင်နိုးတော့လေ....နိုးထဖို့အချိန်ရောက်နေပြီ..မှားမှန်းသိရင်အမှန်ကိုပြင်ဆင်ရဲရမှာပေါ့..မောင်ကိုယုံတာမို့...နိုးထပါမောင်.......မောင့်အတွက်အမုန်းမရှိတာမို့..............

သောငယ်က.. ကျတော့ကို...မမုန်းဘူးတဲ့........ဒါဆိုမောင့်ကိုချစ်လားငယ်...ဟင်...ငယ်...ကိုယ့်ကလေးလေး .........ဖြေပေးပါ..ကိုယ်ရူးတော့မယ်.....

နှုတ်ခမ်းထက်ကအနမ်းနွေးနွေးလေး...........နောက်ထပ်....နွေးထွေးတဲ့ရင်ငွေ့လေး... ..........ဒီညသူ့အိပ်မက်ကသိပ်လှတယ်...ထာဝရ.....မက်ချင်တဲ့အိပ်မက်လေး

အချစ်ကတိမ်တွေလိုဘဲ....လေတိုက်ရင်တိမ်တွေပျောက်သွားမယ်တဲ့...အချစ်စစ်ကအဲ့လိုမှမဟုတ်ဘဲ......အချစ်က.တိမ်ဆိုရင်တောင်......မိုးရေအဖြစ်နဲ့မင်းအပေါ်မိုးအဖြစ်ရွာချမှာဘဲ......တစ်ကွေ့တစ်ဝိုက်မှာတော့...မိုးပြေးလေးအနေနဲ့တော့ရွာသွန်းမှာဘဲ.........

ရေးပြီးပျက်သွားလို့....ဒေါသထွက်...သွေးတက်

ဘယ်သူမှမသိတဲ့ငါ

ယာယာ 😁

Zg

ဟိုေပ်ာက္သြားတာၾကာၿပီျဖစ္တဲ့ေမာင္ကေန႕ကကိစၥေျပာၿပီးကတည္းက ....ဒီေန႕...clover bar(ေနာက္က် က်မဖြင္မဲ့barပါ
မိန္းကေလးနဲ႕ukeေတြတြက္သီးတန့္..အသန့္ေလးဖြင့္မယ္)လာေခၚေပးပါတဲ့..barကေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကဆက္တယ္..
....

မူး႐ူးကြဲၿပဲေနတဲ့ေမာင့္ကို ေသာငယ္စိတ္မပ်က္မိဘူး....ဒါကျဖစ္သင့္ပါတယ္...ၿပီးဆုံးသြားတဲ့ဇာတ္ကို ေနာက္တစ္ေခါက္ကျပဖို႔ငွားရမ္းမခံရတဲ့အခါ..ကိုယ့္မွာတီးဝိုင္းနဲ႕ကိုယ္ရယ္ေလရယ္မိုးရယ္ဘဲက်န္တဲ့အခါ.ျဖစ္ပ်က္ေနသလိုမ်ိဳး ...ခံစားခ်က္က...စိတ္ပ်က္ေနေရာလားေမာင္...ဒါက ဘဝမဟုတ္ေသးဘူး...ဘဝရဲ႕အစဘဲရွိေသးတယ္ေမာင္....ေမာင္နိုးေတာ့ေလ....နိုးထဖို႔အခ်ိန္ေရာက္ေနၿပီ..မွားမွန္းသိရင္အမွန္ကိုျပင္ဆင္ရဲရမွာေပါ့..ေမာင္ကိုယုံတာမို႔...နိုးထပါေမာင္.......ေမာင့္အတြက္အမုန္းမရွိတာမို႔..............

ေသာငယ္က.. က်ေတာ့ကို...မမုန္းဘူးတဲ့........ဒါဆိုေမာင့္ကိုခ်စ္လားငယ္...ဟင္...ငယ္...ကိုယ့္ကေလးေလး .........ေျဖေပးပါ..ကိုယ္႐ူးေတာ့မယ္.....

ႏႈတ္ခမ္းထက္ကအနမ္းႏြေးႏြေးေလး...........ေနာက္ထပ္....ႏြေးေထြးတဲ့ရင္ေငြ႕ေလး... ..........ဒီညသူ႕အိပ္မက္ကသိပ္လွတယ္...ထာဝရ.....

အခ်စ္ကတိမ္ေတြလိုဘဲ....ေလတိုက္ရင္တိမ္ေတြေပ်ာက္သြားမယ္တဲ့...အခ်စ္စစ္ကအဲ့လိုမွမဟုတ္ဘဲ......အခ်စ္က.တိမ္ဆိုရင္ေတာင္......မိုးေရအျဖစ္နဲ႕မင္းအေပၚမိုးအျဖစ္႐ြာခ်မွာဘဲ......တစ္ေကြ႕တစ္ဝိုက္မွာေတာ့...မိုးေျပးေလးအေနနဲ႕ေတာ့႐ြာသြန္းမွာဘဲ.........

ေရးၿပီးပ်က္သြားလို႔....ေဒါသထြက္...ေသြးတက္

ဘယ္သူမွမသိတဲ့ငါ 😁

ခါတော်မှီ.. အမာတော်ပါးလှည့်ပါ(complete)Where stories live. Discover now