မောင်

170 12 2
                                    

ဒီmallတစ်ခုလုံးရဲ့ပိုင်ရှင်ဟာပန်းတွေကိုသိပ်မြတ်နိုးဟန်တူတယ်.
စိုက်ထားတဲ့ပန်းတွေ
ရဲ့အဓိပ္ပါယ်တွေကတစ်ခုမကျန်လေးနက်တယ်..
အရာအားလုံးကိုနောင်တရပြီးတောင်းပန်ချင်တဲ့ပုံရှိတယ်...ဘာဘဲဖြစ်ဖြစ် ဒီကိုစျေးဝယ်ထွက်သူတိုင်းက ပန်းအလှတွေကြောင့်စိတ်ချမ်းသာရတယ်...
လူတိုင်းအပျော်ကြီးပျော်နေကြတာမို့ထိုသူလဲအနည်းဆုံးတော့ပီတိ ကုသိုလ်ရတာပေါ့..

သောငယ်အတွေးတွေနယ်ချဲ့ရင်း အနက်ရောင်တွေဝတ်ထားတဲ့လူတစ်စုကိုကြည့်မိတယ်...

အဲ့ဒီလူအုပ်က မိုချီလေးရှိတဲ့ဘက်ဝင်သွားတာမို့ သောငယ်မနီးမဝေးမှထပြီးကြည့်နေမိတယ်...

သားလေးကိုတစ်စက်မှအထိခိုက်မခံနိုင်ဘူး...သားလေးဟာသူ့ရဲ့ရှင်သန်ရာမြတ်နိုးရာလေးပါ...

"ပါးပါး အတွက် ..ဒီမှာက လက်စွပ်အပ်တာတစ်ခါထဲအပ်တစ်ခါထဲရတာမို့..ခုပါးပါးကိုခေါ်ပြီးလာအပ်တာ...
ပါးပါးသုံသုံရဲ့သူငယ်ချင်းဆိုင်မို့ပါးပါးသုံသုံအထဲဝင်ပြီး ကြည့်နေတာမို့
မိုချီလေးရှေ့ကခုံမှာ ေချာကလပ်ပူပူလေးသောက်ရင်းစောင့်နေတာကို...ဟိုလူ..ပါးပါးရဲ့ချစ်ရသူ..မိုချီ လေးရဲ့နောက်ဖေဖေတစ်ယောက်မှန်းမိုချီလေးမြင်တာနဲ့သိတယ်..ပါးပါးသုံသုံကော daddyကောက ပါးပါးငယ် မသိအောင်မိုချီကိုပြပေးထားတာ...
ပါးပါးငယ် မိုချီလေးမွေးပြီးကြီးတာတောင်မထနိုင်တာအဲ့လူကြီး​ကြောင့်တဲ့..
အခုက ပါးပါးငယ်ကိုလိုက်ရှာနေတာတဲ့..မိုချီ လေးကပါးပါးငယ်ကိုကာကွယ်ပေးရမှာလို့လဲအမြဲမှာတယ်..
အဲ့​ကြောင့်အကျင့်မကောင်းတဲ့အဲ့ဖေဖေကိုမိုချီလေးကကြည့်မရနေဘူး''

မိုချီ လေးလဲဂရုစိုက်နေတော့ဘူး..ပါးပါးလေးတခြားဆိုင်မှာမို့ ပူစရာလိုဘူး..

ပါးပါးငယ်လက်လှလှလေးမှာ မိုချီ လေးနာမည်နဲ့လက်စွပ်လေးကမိုချီလေးအပိုင်
မိုချီပါးပါးမန်းလူတိုင်းသိအောင်..မိုချီလေးကလုပ်မှာ...မိုချီ လေးကပါးပါးကိုထားသွားဘူး...အကျင့်မကောင်းတဲ့ဖေဖေ့လိုသူလုပ်ဘူး...''

"ဝွန်း.....အကျင့်မကောင်းတဲ့ဖေဖေကြီး''

"အာ......''

ခါတော်မှီ.. အမာတော်ပါးလှည့်ပါ(complete)Where stories live. Discover now