တခါတရံ မောင့်အကြည့်တစ်ချက်နဲ့ငါဟာ..မောင့်အတွက် ခဏသာ သာယာမှုပေးတဲ့အိပ်ယာဖော်အဖြစ်ဖြတ်သန်းရတဲ့ရက်....အဲ့ရက်က မောင့်ပေးလာသမျှကိုငါဟာ..မောင့်ကိုကျောပေးရင်ပေးမပေးရင် ငါ့မျက်နှာကိုစောင်နဲ့အုတ်စေတယ်....
မောင်တစ်ခါလေး..မောင့်မျက်နှာကြည့်ပြီးဘဲ... ခဏလောက်လေးဘဲ...ရမလားမောင်...မောင်ဟာငါ့ကိုရွံရှာစွာကြည့်ပြီး...
ငါ့ကိုဘာကောင်မှတ်နေသလဲ...တော်ပြီလေ...မင်းရဲ့လင်အဖြစ်ငါနေနေပြီ...မင်းကိုလဲငါ့အိပ်ယာပေါ်တင်ထားပြီလေ...မင်းရဲ့တစ်ခုတည်းသောအရာက..ငါ ိုးသာကိုခံဖို့....
ငါိုးချင်တဲ့အချိန်တိုင်းမင်းပေါင်ကိုကားပေးဖို့ဘဲ....အေ..အဲ့ချိန်ဆိုရင် မင်းသောက်ခွက်မပေါ်စေနဲ့..မင်သောက်ခွက်မြင်ရင်ငါ့ ီးတောင် မထောင်တော့ဘူး..ဖီးငုတ်တယ်...သောက်အသံလဲမကြားချင်ဘူး...........အသံထွက်တာနဲ့ငါ့အကြောင်းသိစေရမယ်အဲ့နေ့ညက..ငါသိပ်ကိုနာကျင်တယ်...မရပ်မနားဆောင့်ချက်ကြမ်းကြမ်းတွေ.ရယ်...ပုခုံးကို ဆွဲညစ်ပြီး ဆောင့်တဲ့ဆောင့်ချက်ကြောင့်..ရယ်.မောင်လက်သီးနဲ့ထိုးလိုက်တဲ့ငါ့မျက်နှာပေါ်က ဒဏ်ရာ ကြောင့် မောင်ဟာ ငါ့ကိုကျက်သရေမရှိတဲ့မျက်နှာကိုမမြင်ချင်ဘူးဆိူတဲ့အကြောင်းပြချက်နဲ့ငါ့ကို စတိုခန်း ထဲထဲ့ပိတ်ထားတယ်..ပြီးရင်မောင်ဘယ်တော့မှ သတိမရဘူး..ငါ့ကိုပြန်ဖွင့်ပေးဖို့...ကြီးကြီးဝင်းကသာလျှင် ငါ့ကိုသတိထားမိတက်တယ်..ကြီးကြီးဝင်း ကငါ့အပေါ်ကောင်းတဲ့ ကမ္ဘာပေါ်ကတစ်ဦးတည်းသောသူ....
မောင်ဟာငါ့ကိုတစ်ချက်မှမကြည့်ဘူး...အေးစက်တဲ့ကြွေပြားပေါ်မှာ ငါကွေးကွေးလေးအိပ်ရင်း ကုတင်ပေါ်က မောင်ခိုင်းမဲ့အသံကိုနားစွင့်ပြီး အိပ်ရတဲ့ရက်တွေဆိုငါသိပ်ချမ်းတယ် ဒါပေမဲ့ မနက်ဆိုအဖျားရှိလာပေမဲ့ ငါ့ခန္ဓာကိုယ်က မနာကျင်ရဘူး.
ဒါပေမဲ့ ငါပျော်တယ်..တစ်ညတစ်လေ..ငါဝမ်းမနည်းရဘူး..ငါမြင်ချင်တဲ့မောင့်မျက်နှာလေးကြည့်ရလို့ပျော်တယ်...မောင်..ကုတင်ပေါ်နွေးထွေးစွာအိပ်ရတဲ့ရက်တွေဆို ငါ့စအိုပေါက်ကနေ နှစ်ရက်လောက် ထိသွေးတွေထွက်ပြီး စုတ်ပျက်သက်နေအောင်နာတယ်...မီးနဲ့မြိုက်ခံရသလို စပ်ဖြင်းဖြင်းနဲ့ သိပ်နာတယ်..မောင့်ဘေးနားအိပ်ရလို့နွေးထွေးပေမဲ့...မောင် ငါအနားအိပ်တဲ့ညဘက်တွေ မောင်လန့်နိုးတက်တဲ့ အခါ ငါမမြင်ချင်မသိဟန်ဆောင်ရလို့..ငါဝမ်းနည်းတယ်....ငါမပျော်ဘူး...မောင့်အနားထွက်သွားဖို့ငါမှမရဲဘဲ.....
မောင်လဲအိပ်ပျော်..ငါလဲစိတ်ပျော်အောင်...ညတိုင်းအေးစက်စွာအိပ်ရဖို့ငါဆုတောင်းမိတယ်....
YOU ARE READING
ခါတော်မှီ.. အမာတော်ပါးလှည့်ပါ(complete)
Romanceအချိန်မတိုင်ခင်..ခင်ဗျားကိုကျွန်တော်သိပ်ချစ်တဲ့အကြောင်းလက်တွေ့ပြပါ့မယ်...အချိန်နှောင်းသွားရင်တော့.... Drစဝ်သောငယ် အချိန်တွေနှောင်းကုန်ပြီဆိုတာကိုယ်သိပေမဲ့ ငယ့်ကိုချစ်မိတဲ့အကြောင်းကိုတော့ဘယ်ချိန်ဖြစ်ဖြစ် မောင် ေကြိုးစားချင်ပါသေးတယ်...ကြိုးတွေထုံးနေ...