Pra tempahan dibuka

1.4K 25 2
                                    

Alhamdulillah. Penutup 2021.
Akhirnya satu lagi impian tercapai tahun ni. Memang nak sangat terbit bawah SH. Sebelum kak jadi penulis, memang dah lama minat dengan penulis Novelis Suci Hidayat . Bila dah jadi penulis, masih setia beli buku dia. Macam mimpi pula bila bos D minta mss🤩🤩

Mss ni dari tahun 2020 lagi niat nak hantar. Tp ada Aje halangan disebabkan kerja hakiki. Akhirnya bln 4 baru siap dihantar kepada bos.

Tq juga kepada penerbit atas kepercayaan yang diberi. Buat pembaca tersayang, harap dapat terimalah kisah Kamilia Rose dan Ghibran Hanafi.😘😘😘

Blurb :

DIA PELINDUNG KAMILIA
MIA AZWARI
===================

Sejak dari kecil lagi, hidup Kamilia Rose tak seindah seperti kanak-kanak yang lain. Hanya dengan Encik Umar, Kamilia dapat menumpang kasih seorang ibu dan ayah. Disebabkan ingin melindungi Kamilia, Encik Umar bercadang menjodohkan Kamilia dengan anak abang angkatnya, Ghibran Hanafi.

Namun rancangan tersebut dibantah keras oleh Puan Suria, ibu saudara Kamilia. Takut dengan ugutan yang diterima, Kamilia terpaksa menolak lamaran dari keluarga Ghibran. Tercabar dengan penolakan gadis itu, Ghibran nekad tidak akan meneruskan rancangan tersebut.

Malang nasib Kamilia apabila dia dipaksa melakukan sesuatu perkara yang tidak masuk dek akal. Hanya Ghibran yang mampu menyelamatkan dirinya.

“Saya tak nak. Perempuan macam awak ni, tak layak jadi isteri saya. Kalau awak tak minta untuk batalkan rancangan keluarga kita, saya memang tak nak teruskan perkahwinan yang mengarut ni. Awak tak setaraf dengan saya.” -Ghibran Hanafi

“Tolong... tolong selamatkan saya, tuan.”- Kamilia Rose

​Rayuan Kamilia berjaya mengubah pendirian Ghibran. Lebih-lebih lagi setelah dia tahu perkara yang menimpa Kamilia. Satu persatu rahsia keluarga Kamilia terbongkar saat Ghibran muncul sebagai pelindungnya.

​Belum puas mereka menikmati kebahagiaan, rumah tangga mereka diuji dengan sesuatu yang dasyat. Hasad dengki seseorang berjaya mengubah kehidupan Kamilia semakin gelap.

​Mampukan Ghibran terus kekal menjadi pelindung Kamilia Rose? Atau perlukan Kamilia Rose mengundurkan diri demi kebahagiaan lelaki itu?

♥️

Harga rm40 sm/ rm45 ke ssHarga sudah termasuk pos

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Harga rm40 sm/ rm45 ke ss
Harga sudah termasuk pos. Jika ss nk guna flexi blh guna harga ke sm.

Berminat wasap 0129284568
Buku ni dijangka siap Jan.

Dia Pelindung Kamilia (Sold Out)Where stories live. Discover now