OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ <3
19 temmuz
tamam kararliyim sana yazicam acikca.
cunku kac gundur yazmadigim icin, kotu hissedigimi fark ettim
iyi davranmalarini beklemiyorum, bekliyorum belki de. Ama bu kadar da kotu olamasalar olmaz miydi...
Herkesin hayati toz pembe geliyor, farkindayim sandigimdan daha koyular.
Ama bilerek yuzume vuran insanlarin, yuzune vurmak istiyorum.
Felix huzursuz oluyorum, icime oturup kaliyor. Kimsenin onunde olmadigimi gormek beni daha da geri atiyor. Herkesin bir seviyesi var gozumde, deli gibi bunu benim sacmaladigimi dusunuyordum ama eger seviyeler(?) yoksa, neden biri eziliyor oluyor.
Kesinlikle kafamda kurmuyorum, insanlar birbirine seviye verip duruyor. Ben bir seviyede olsam en dusugu olurdum. Eminim buna.
Ne yani baskin olup, kendini gosteren taraf en yuksek rakam mi oluyor? Evet oyle oluyor.
Cok basit biriyim, bundan sonra ne diyecegimi bile tahmin edebilirsin.
Ama sen cok farklisin, aramizda farkliliklar var.
*goruldu*dusundugumden daha korkunc geldi bu goruldu, kac kez baktin ama korkuyorum
kendimi ilgi manyagi biri gibi hissettim, yazsam olmuyor yazmasam da olmuyor. Burayi sahipledim gibi
*goruldu*hayir hayir ozur dilerim, daha cok rahatsiz ediyormusum gibi hissetim ama neden hala bakıyorsun ki. Basta yanlislik olduguna emindim, su an kendi iradenle girdigini anliyorum ama neden?
Niye tanimadigin, sacma sapan dertlerini anlatan birinin surekli mesajlarini okursun. Yongbok yoksa sandigimdan daha da mi iyisin?
*goruldu*_________________
Onun mesajlarini okudukca, meraklaniyordum. Ne yasadi diye.
Bana farkli oldugumuzu soyluyorsun ama degiliz, ikimizde birbirimizi ogrenmek icin can atiyoruz.
IG
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scary Love | HyunLix
Fanfic𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭 𝙠-𝙥𝙤𝙥 𝙞𝙙𝙤𝙡𝙪𝙙𝙪𝙧, 𝙤𝙣𝙖 𝙝𝙚𝙧 𝙜𝙪𝙣 𝙮𝙖𝙨𝙖𝙙𝙞𝙠𝙡𝙖𝙧𝙞𝙣𝙞 𝙮𝙖𝙯𝙖𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙛𝙖𝙣𝙞𝙣𝙞 𝙛𝙖𝙧𝙠 𝙚𝙙𝙚𝙧...