OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ
<321 temmuz
@hwanghyunBen ne yapicam, delirmek uzereyim.
evden atildim, beklemedigim zaman da.
Yine gelmis oldum sana, her sey basa sariyor sankiKeske o zaman atilsaydim, en azindan atarlar diye tahmin ediyordum. Simdi yeni biri ile tanismisken, ailem bana iyi davranmaya baslamisken. Neden, neden ben. Anlamadim annemin bana dedigi tek sey "senin gibi birini dogurmak istemezdim" oldu.
Kirildim, sirf o sikitigimin adamindan korumak icin durdugum evden atilmistim. Hatta cok kirildim, tonlarca seye uzulduysem, en uzgun oldugum bu olabilirdi.
O adam bana el kaldirdi, annem ise oturup izledi sadece. Her yerime vuruyorken acaba neler hissetmisti.
Anneme yapildiginda o adamin her parcasindan igrenmistim, onu oldurmek istemiştim.
Annem neden tek bir goz yasi dokmeden beni kovuyordu ki. O adami kovmasi gerekirken. Sadece bu gecenin son gece olmasini diliyorum.
evet hyunjin son gece
ama kotu anlarini arkada biraktigin son gece|Acaba seninle yuz yuze karsilasmadan once bunu yasasam ne yapardim diye dusundum, ayni seydi yine sana gelmek isterdim. Su an sana ulasabiliyorum, tek farki buydu.
Kahretsin seni seviyorum lee yongbok.
Onca bos seyi yazdiysam, bunu da yazmaliydim.
*goruldu*Nerdesin su a|
Yazma lutfen birak kendi basima kalayim, bozma burayi.
Yazdigin an her seyin buyusu bozulacakmis gibi
Gercekten anlamiyorum
Sanki bir ruyadan uyanip, eski boktan hayatima devam edecegim gibi geliyor. Kavramakta gucluk cekiyorum, neden ben felix.
Benim mesajima bastigin andan beri hayatim degisti, daha da kotulesmesine ragmen.
Oysa 1 saat sonra parkta bulusucaktik, beni opucektin. Belki bir heyecanla sacmaliyacaktik yine.
Iki dakika kalbimin sesini dinleyemiyorum, yanina gelmek istiyorum.
*goruldu*__________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scary Love | HyunLix
Fiksi Penggemar𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭 𝙠-𝙥𝙤𝙥 𝙞𝙙𝙤𝙡𝙪𝙙𝙪𝙧, 𝙤𝙣𝙖 𝙝𝙚𝙧 𝙜𝙪𝙣 𝙮𝙖𝙨𝙖𝙙𝙞𝙠𝙡𝙖𝙧𝙞𝙣𝙞 𝙮𝙖𝙯𝙖𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙛𝙖𝙣𝙞𝙣𝙞 𝙛𝙖𝙧𝙠 𝙚𝙙𝙚𝙧...