HEY HEY SELAM UMARİM BOOL BOL YORUM VE OY GELIR
bu arada biraz hyunjinin agzindan yazicagim onun gercek düşüncelerini de gorelim..
SİMDİDEN İYİ OKUMALAR:**
___________________________________________
°HYUNJIN°
Sikeyim...Gercekten de sikeyim ne anlaticaktim ki ona. İnsanlara icimi acmak liseden beri korkum olmustur her zaman. Bu yuzden de gidip yuzune anlatamazdim iste.
Yuzsuzluk geliyordu, onun sevgisi alip kacmak gibi geliyordu. Sonucta ne ben bir cocugum, ne de o benim dertlerimi dinleyecek psikolog. Annem hic degil: Gerci her anne cocugunu dinler miydi ki?
Korkuyordum iste, korkaktim. Ya o da beni birakirsa?
Her gun kaybetme duygusu icerisinde yaniyordum sanki...Zor geliyordu ya; Felix'e derdimi unutmus gibi davranmak, arkadas edinmek, yasamak ve intihar etmek. Bu ikilemler arasinda bazi sanssizlar gibi ben de curuyordum.
'Bizler sanssiziz oyle degil mi?'
Derin sessizligin icinde her boku dusunurken, anlatmak ve anlatmamak arasinda surekli gidip geldim.
"Seni zorlamak istemiyorum hyun-"
Sozunu kesmistim:
hayir, anlaticaktim her seyi. Bu siktir boktan anilarin icin de ana karakter oldugum icin zorundaydim kendimce..
"hayir... deneyecegim lix"
Bu nasil bir hisdi boyle, agzimi actigimda tek kelime cikmiyordu. Hani konusmak istersiniz ama insanlar sizi siklemez ve sesiniz surekli bastirilir ya iste..iste oyle boktan bir hisdi.
"b-ben cok kucukken, gercekten bunlari hakketmiyorken uvey babam beni dovmustu fazlaca sarhostu. Gerci dovulmeye artik alismistim ama ben gece y-yatarken-"
Ellerim, bacaklarim ve neredeyse vucudumun her zerresi titriyordu. Sesim fazlaca boguk. Soyledegim her kelime kekeleyerek agzimdan cikiyordu. Ne kadar cikiyorsa iste.
O tiksint adam beni tecavuz etmisti, vucudumda ki yaptigi yaralarin ustunde pis eli geziyordu. Neydi bu cehennemden kacmaya calisirken, cehennemin dibinde olmak miydi? Kacmaya, kurtulmaya yemin ederim calismistim, durmasi icin yalvarmistim minik bedenimle.
Ne yani bu hikayeyi kendimi acindirmak icin mi kullanicaktim Felix'e. Tamam farkindayim, dm kutusunda anlatmadigim dert kalmadi ama biliyordum ki bakmazdi, o lanet mesaja eli degmezdi. Gormezdi bile..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scary Love | HyunLix
Fanfic𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭 𝙠-𝙥𝙤𝙥 𝙞𝙙𝙤𝙡𝙪𝙙𝙪𝙧, 𝙤𝙣𝙖 𝙝𝙚𝙧 𝙜𝙪𝙣 𝙮𝙖𝙨𝙖𝙙𝙞𝙠𝙡𝙖𝙧𝙞𝙣𝙞 𝙮𝙖𝙯𝙖𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙛𝙖𝙣𝙞𝙣𝙞 𝙛𝙖𝙧𝙠 𝙚𝙙𝙚𝙧...