LUTFEN OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYINOKUYUP GIDENLERI BULUP ZORLA OY ATTIRDIGIM DOGRUDUR🤗🙄
___________________________________
"Delirmişsin sevgilim, delirmişsin"
"Delirtmişsin sevgilim."
Su an beni hali gibi kolayca serdigi, koltugun uzerinde yatiyorduk. Ustume butun kuvvetini, boynuma ise kafasinin sokulmasina izin vermisti. Onun tatli kokusunu soluyup, sacinin her bir tutamini oksuyordum.
Tanri acaba Felix'i ozenle benim icin mi yaratmisti? Eminim benim icin olmak zorundaydi. Kaderde biliyordu: Bizden baskasinin bize yar olmadigini...
Bu kadar guzel bir ana eslik edecegimi, katlandigimda odulumun bu oldugunu bilsem. Yeminler olsun sonuna kadar katlanirdim. Bir sekilde de katlanmis olmusum: Odul dibimde olduguna gore.
"Hyun, sevgilim yemege baslamazsak burada seni yemege coktan hazirim."
"O kadar acsin yani"
"Sanmiyorum, acligim midemi doldurucak turden degil"
Siritmami saklamak icin dudaklarimi birlestirmeye calisiyordum. Kesinlikle Felix'in yanindayken siritmam bana sormadan yuzume yerlesiyordu.
"şöyle bir aclik mi dersin?"
Hemen basimin ustunde olan ve sadece tozlarin gecebilecegi bosluga gicik olmustum. Aramiza dudaklarimizdan baska bir seyin girmesi kabulum degildi. Kabul etmedigimi de onun her saniye opulmeyi bekleyen dudagini operek gostermistim.
Optukce, dahasini isteyip duramazdim. Ya da onunla birbirimizi her gordugumuzde opemezdim. Ama ikimiz icin bir engel yokken neden durmaliydik ki?
Ustumde ki pozisyonunu kendine gore ayarlayip, dudaklarima daha fazla asilmisti. Kanatmak istercesine opuyordu. Ayni sekil ben de. Dizini bacaklarimin arasina dogru koymustu, demek isterdim ama resmen ittirmisti. Gecen ki gibi utanmamak icin cirpiniyordum. Agzimdan minicik dahi inlememenin cikmamasini calismak beni zorluyordu. Bunu fark etmis olucak ki dudaklarimin arasinda ki guzel dudaklarinin gerildigini hissettim. Gercekten..Ama gercekten nasil gulebilirdi. Bu sefer gulusunu gormedim diye uzulebilirdim ama gulusunu hissetmem yeterdi bile.
Bir kac islak opusme sesinden sonra, yorulup ara verdik.
"Evet, tam olarak boyle bir aclikti.
"Doymuyoruz boyle bir acliga galiba..."
Utanarak, gozlerinin en uzak oldugu noktaya dalarak soylemistim. Utanmaz iki azgin kisi gibi gozuksekte, cok utaniyorduk.
Felix, minik burnunu burnuma surterek butun tatliligini ortaya doktu. En sonun da uzerimden kalkarak elini uzatip egildi. Tatliydi, cok tatliydi.
Elini tutarak beni kaldirmasini sagladim. El ele tutusarak, hemen yanimzda ki -iki adimlik- sandalyelere oturduk. Sandalyeyi oturmam icin cektiginde, gizlememden hoslanmadigi o gulusumu saklayamadim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scary Love | HyunLix
Fiksi Penggemar𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭 𝙠-𝙥𝙤𝙥 𝙞𝙙𝙤𝙡𝙪𝙙𝙪𝙧, 𝙤𝙣𝙖 𝙝𝙚𝙧 𝙜𝙪𝙣 𝙮𝙖𝙨𝙖𝙙𝙞𝙠𝙡𝙖𝙧𝙞𝙣𝙞 𝙮𝙖𝙯𝙖𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙛𝙖𝙣𝙞𝙣𝙞 𝙛𝙖𝙧𝙠 𝙚𝙙𝙚𝙧...