six billion times ★5

3.1K 314 152
                                    


OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZZ <3

Gercekten bunu yapabilecek miydim bilmiyordum, belki beni tanimazdi gece karanlikti ayni onun dusunceleri gibi. En azindan tanimamasini umuyordum, hem maskem de vardi. Tanirsa onu aldattigimi dusunucekti belki. Belki de bana deliler gibi kizicakti, bunu istemiyorum. Korkaktim iste.

Kendine korkagim diyordu ama o benim icin cok gucluydu. Her seyin ustesinden gelmis, farkinda degildi ona fark ettirmek icindi hepsi, kabullenene kadar onun arkasinda,onunde, yaninda bulunucam.

Artik demistim, ortada birakamazdim. Onun yanina bir idol ya da unlu olarak gitmiyordum, yanina "onunla mesajlasan her hangi biri" olarak gidiyordum.

Kafamda sadece "gitmek" kelimesi vardi ne desem icimden, bu sozcuk cikiyordu.







Onu gormustum, sallaniyordu. Kafasini gokyuzune dikmis bekliyordu. Uzaktan kim baksa kendi ile savastigini anlardi, neden insanlar anlamamisti o zaman. Okurken igrendigim seyleri nasil kolay sekilde yapmislardi. Herkesin acimasiz oldugunu, soylenen seylerin saplandigini biliyordum ama hikayesini duyunca kusmak istedim :)

Hatirliyorum her mesajini, benim sayemde tutundugunu demisti. Insanlari birine tutunarak, yasamlarini devam etmelerine sebep olanlardan nefret ediyorum.

Yanina gitmek istiyordum ama kahretsin ki o cok guzeldi. Arabanin onunde dona kalmis izliyordum. Sadece beynime hukmederek, ayagimi hareket ettirmeye calistim. Imkansiz gibiydi.

Itiraf etmem gerekirse, hukmetmiyordum. Kendi istegimle durmustum.

Hayir, bana bakmisti. Kacma sansim bile yoktu, tek yaninda ki salincaga oturucaktim bu kadar zor olan neydi.

Yanina gittim, daha fazla rezil oldugumu belli edemezdim.

-"Aslinda seni kiz saniyordum, sasirdim acikcasi."

Konussam anlar miydi, beni tanimasi gram umrumda degildi. Onun tepkisi tek umrumda olan seydi.

-"sanirim telefondan daha rahat oluyor"

Dedigim ilk sey buydu, salak olmaliydim. Konusmayi unuttum.

-"ahahahahh sanirim oyle"

Gozleri kisilana kadar gulmustu, her soyledigi ve yaptigi seyler hakkinda yarim saat konusabilirdim. Belki daha fazlaydi.

-"Bana bakar misin, gozlerimin icine"

saskinlikla*
-"ne oldu da"

-"biliyor musun cok guzel guluyorsun"

Bunu dedigim de yine ayni sekilde gulmeye basladi, soguk hava da sicakliktan olucektim. Bu kadar guzel gulmek zorunda miydi. Dedigim seylerin farkinda bile degildim, sadece icimden gelen sese kulak veriyordum.

-"Maskeni indirmeyecek misin?"

-"Maskemi actigimda kimi gormek isterdin ki."

-"Sadece seni gormek istiyorum, yeterli sebep."

Tek dinledigim ses, onun sesiydi.
Kafamda kurdugum senaryolari silip attim aninda.

Hakliydi yeterli sebepti, acmamam icin bir neden bile yoktu. 6 milyon sebep varken.

-"bir dakika yongbok"
"bu saka olmali demi sen degilsin."
"karsimda sana benzeyen biri var demi"

-"tamam sesimi artik duzeltebilirim"

Uzun sacli cocuk hic dusunmeden salincaktan indi, Yongbok'un yuzune elini deydirip cekti.

-"hayir su an cillerine nasil
dokunabilirim"

"Felix usteki mesajlarimi okumadin
demi ne olur okudum deme, ya da bana buraya sana acidim, diye geldim deme. Lutfen, bu yaptigim bok kendimi kotu hissedirdi, pismanlik duyuyorum. Bana aciyorsun demi sen de herkes gibi, hayir ama insanlar bana acimiyordu.

Hyunjin birden yere cokup aglamaya basladi, gelmekle hata mi yapmistim. Degisik duygular icerisindeydim. Onun aglamasini istemiyordum iste, kendi ellerimle de gelip yapmistim bunu.

Coktugu yere ben de egilip, kollarimi sarilmak icin uzattim. Biraz bekledikten sonra onun da ellerini belimde hissetim.

-"Sana acimiyorum. Uzgunum okudum, sanki ozel yerini bozmus gibi oldum ama ozel yerinin dm kutum yerine, "ben" olmasini istedim. Bu yuzden yazdim, ulastim. Korumak istedim, istiyorum da izin vermelisin."

-"Ruya da falan miyim? sana sariliyorum, bana sariliyorsun ve bana acimadigindan bahsediyorsun. Evet gercekten seni iyi tanimisim biliyordum, boyle oldugunu. Biliyordum iste, umarim sana takik olmamdan rahatsiz olmamisindir, dusundum de gercekten cok sacma seyler yazmistim."

-"Sacma olan senin bunlara yazmana sebep olan kisiler."

_____________________

NAPIYORUM BİLMİYORUM SADECE, OTURUP YAZİYORUM.


BBAYY

Scary Love | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin