rain and kisses ★17

1K 147 243
                                    

DUYDUGUMA GORE TASSAKLI ADAMLAR OY VE YORUM ATIYORUMUS

DIGER GHOST OKUYUCU OLAN LOSERLAR ISE EV DE HER GUN AGLAYIP DURUYORMUS 😞

SADECE SOYLENTI🙄

__________________________________

Resmen tuvalette yiyismistik, koskaca Lee Yongbok'la ben her gun yiyisiyordum. İnanilmaz.

2 yil once bana Felix ile konusucaksin, sonra sevgili olup onun dudaklarinin tadini ezbere biliceksin deseler: Gulmekten aglardim.

"Felix, disarda arkadaslarim var ve biz cok dagildik."

"Sorun yok sevgilim, icerde yakisikli gordum dayanamadim optum dersin"

*gulerek
"Ya dalga gecme!!"

"İlk ben cikarim, arkamdan da sen gelirsin anlamazlar bile"

"umarim"

Felix onden cikti, aradan 3 dakika gectikten sonra da bana mesaj atti. Tuvalleten cikmadan once dagilmis halime bakip sirittim; lip balmim hafif tasmis, sabah iki saat icine sokmak icin ugrastigim gomlegim disari cikmis ve sacim ise hafif kabarmisti.

Sinir oldugum butun seyler 2 dakika icinde olmustu ama su an icin bunlar hic sorun degildi, onun tarafindan ustumun basimin dagilmasi hosuma gidiyordu.

Bir kac saniye de nasil, tipim duzeltilebilirse aynen o sekilde duzeltmeye calistim ve bogazimi temizleyip tuvaletten ciktim.

"Kanka hic gelmiyeceksin sandik"

"Kusura bakmayin biraz midem bulanmisti."

"İyi misin hyun? Umarim bir seyin yoktur"

"İyiyim, iyiyim Jisung"

Tanrim biz icerde sevisirken, bunlar oturup sevgili olamadiysa kafayi yerdim. Ben bile bir idolu kendimeden hoslanmasini saglayabildiysem, Jisung'un bu guzelligi ile Minho'yu ayarlamamasi cok komik bir olaydi.

Gerci, birbirlerine bakislarindan ve surekli iksinin yanaklarinin al al olmasindan dolayi coktan sevgili gibiydiler. Eminim disardan bakan herkes sevgili olduguna dair tahminlerde bulunuyorlardi.

"Cocuklar ben kendimi pek iyi hissetmiyorum, eve onden gitsen sıkıntı olur mu?"

"Hayir, onemli degill. Ev de biraz dinlen falan eminim gecer."

"Tesekkurler Minho Hyung. Gorusuruzz iyi eglencelerr"

Cantami omzuma takip, kafeden ciktim. Felix'e mesaj attigimda bir alt sokakta oldugunu soyledi.

Scary Love | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin