Bölüme başlamadan şunu belirtmek isterim, "feminen giyinim" kalıbı daha kadınsı giyinmek demek, ve kadınlar taktir edersiniz ki sadece etek giymiyor, feminen giyinim sadece etek giymek demek değil. Teşekkürler, iyi okumalar.
~
Okulun son ayı oldugu için istedikleri gibi giyiniyorlar bu arada
Jisung altındaki dar siyah pantolon ve üzerindeki içini belli eden transparan beyaz gömleğiyle Okulun büyük kapısından içeriye girdi.
İnsanlar gözünü dikmiş ona bakıyordu, hesabı herkes tarafından görülmüştü ve Minhoyla aralarında geçen her şey de öğrenilmişti. Hayır ne Jisung ses kaydını ne de Minho Ocean hesabını yaymamıştı. Telefonları hacklenmiş ve her şey ortaya dökülmüştü.
İnsanların bakışlarından rahatsız olmuş ve üzerindeki gömleği giydiği için kendine sövmüştü Jisung.
Gomlegin uçlarını tutup sıkarken Minho bir anda arkasından gelerek üzerine ceketini bırakmıştı. Jisung bir anda bunu yapmasıyla urperirken Minho çok normal bir şey gibi ceketi Jisung'a giyiniyordu."Wow wow wow favori çiftimiz nasılmış bakalım?"
Jisung gözlerini dikip Taeil'e bakmisti. Minho umursamamıştı."Wow wow wow favori ucubemiz nasılmış bakalım?"
Jisung onu taklit ederek konuşurken Minho ceketin düzgün olduğuna emin olup onun yanına geçmişti."Sen önce o çarpık bacaklarını düzelt Han"
Jisung göz devirdi, "Sen de önce o çarpık kişiliğini düzelt tae, Baban bir komandoydu sanırsam? Ve bayaa da homofobikti? Benim 'çarpık' bacaklarıma dokunmak için attığın mesajları görse seni kurşun yapardı değil mi?"
İğrenir bir ifadeyle Taeil'i süzdü, "gerçi bu vücutla mermi de olmazsın orası ayrı konu"
Minho güldüğünde Jisung üzerindeki ceketi çıkarıp ona geri verdi. Rahatsız olması gereken son kişiydi.Sınıfına doğru ilerlerken merdivenlerden birine takılmış ve yere yapışmaktan son anda, Hyunjin sayesinde kurtulmuştu, Felix yine anneliği yapıp koşarak Jisung'un yanına giderken Seungmin Jisung'un rezilliğine gülüyordu.
"Seungmin seni gebertirim oğlum insafsız pic! Yeri yalıyordum az kalsın"
Seungminin gülmesi şiddetlenirken Jisung göz devirdi, "evlatlık olduğumu düşünmeye başladım" seungmin gülüşleri arasında zar zor nefes alırken Jisung'u cevapladı. "Evlatlık aslam seni mi alırım"Jisung tekrar göz devirdi ve tekrar merdivenlere yöneldi ki arkasından birisinin omzuna dokunmasıyla tekrar duraksadı.
"Jisung iki dakikalığına konuşabilir miyiz?"
Jisung'un kaşları çatıldı, Seo Changbin'in onunla konuşacak ne gibi bir şeyi vardı ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
babyboy // Minsung
FanfictionMinholee: çirkinsin Honeypie: sıkıntılısın ••• ⚠️TW: argo, çıplaklık, madde/alkol kullanımı, femboy ve hakaret içerir. Etkilenebilecek/ tetiklenebileceklerin okuması tavsiye edilmez.⚠️