♡28♡

1.1K 126 36
                                    

İyi okumalarrr 💖💖

~

Honeypie: ı runnıng ın the moonlight

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Honeypie: ı runnıng ın the moonlight... but ı don't have a moonlight.

1.723 beğeni
0 yorum

bu gönderi içerik sahibi tarafından yorumlara kapatılmıştır.*

~
Honeypie: ay ışığında koşuyorum... ama ay ışığım yok.
~

Zamanla Jisung arkadaşlarıyla arasını düzeltmişti. Bunda tabii ki minhoyu hayatından uzak tutmak için çabalamasının da payı çoktu. Çoğu bakımdan hayatını da düzene sokmuştu, onu seven, sevildiğini hissettiren biri, onun sayesinde edindiği yeni bir arkadaş  çevresi vardı.  Jisung bunlara ramen tam hissetmiyordu. bir şeyler eksikti sanki.

Okula gitmeyi bir kaç hafta önce bırakmıştı, devamsızlık hakkının dibini sıyırıyordu, Sevgilisi de yanındaydı her zaman. Birlikte bolca vakit geçiriyorlardı, geziyorlardı, yiyip içiyorlardı hatta öyle ki Jisung, Soo'nun ailesiyle bile tanışmıştı.

Tabii tanışma hikayelerini anlatmak ve kabullendirmek biraz zor olmuştu.

Sonuçta Jisung çocuğun dudağına yapışmış ve Soo ona böylece aşık olmuştu...
Aslında bu güzel bir şeydi, tek sorun Jisung ona aşık olduğundan emin olamıyordu. Aslında bir nebze de bu yüzden gecenin bir yarısı bomboş sahilde tek başına oturuyordu.

telefonuna gelen bildirim yüzünden şarkısı kesildiğinde telefonuna baktı Jisung,

~
Soobinn: Bebeğim iyi misin?

Soobinn: rahatsız etmek istemedim ama uzun süredir haber alamayınca gerildim

jiss: İyiyim

jiss: sabah da dediğim gibi

Jiss: biraz kendimle kalıp her şeyi gözden geçirmem gerekiyor

Soobinn: düne kadar ker şey çok iyiydi

Soobinn: Bir anda ne oldu

Soobinn: bir şey yaptıysam özür dilerim

Jiss: cidden seninle bir ilgisi yok

jiss: drdim ya

jiss: sadece biraz kendimle kalmam gerek

Soobinn: benimle her şeyi konuşabileceğini biliyorsun değil mi?

Soobinn: seni hiç bir şey için yargılamam ya da suçlamam

Soobinn: lütfen yanında olup sana destek olmama izin ver

jiss: bu seninle çözebileceğim bir şey olsaydı keşke

Soobinn: sorun ne olursa olsun seni anlayacağım güzelim

Soobinn: ne olursa olsun

Soobinn: şimdilik darlamıyorum

Soobinn: ama istediğin zaman yazabilir ya da gelebilirsin

Soobinn: ya da yerini soylersin ben gelip seni alırım

Soobinn: görüşürüz 🤍

Jiss: bu kadar iyi olman ağzıma sıçtı şu an|

Jiss: görüşürüz.
[görüldü 00.58]

~

derin bir iç çekip şarkısını yeniden oynattı Jisung. Herkes ona bu kadar iyi davranıyorken onun hâlâ bu kadar mutsuz olması nankörceydi. onu seven bir sevgilisi vardı ama Jisung onu sevdiginden emin olamıyordu. Bu nankörlüktü.

oturduğu şezlonga topladı ayaklarını. Çok kötü durumdaydı. kelimenin tam anlamıyla berbat haldeydi. ağlamaktan gözleri kızarmış ve şişmişti, yüzü de keza öyleydi.

Jisung derin nefesler alırken bir anda önünde bir paket sigara belirdi, uzatan kola baktığında tanıdık simayla kaşlarını çatarak paketten bir dal sigara aldı, çakmak aranırken konuştu sessizce. "senin burada ne işin var?"
karşıdaki beden bu soruyu cevapsız bırakarak çakmak uzattı, "bira ister misin?" jisung sessizce kafasını salladı ve dudakları arasındaki sigarayı yakarak çakmağı geri Minhoya verdi, onun yerine de bir şişe bira aldı.

"burada ne işin var?" tekrar aynı soruyu sordu jisung henüz çektiği dumanı üflerken.
Minho yine cevap vermedi, onun yerine kendine de bir bira açıp büyükçe bir yudum aldı. ardından Jisungun oturduğu şezlongun hemen önüne, yere oturdu.

"götüne kum girecek" Minho omuz silkti, "giren girmiş zaten, kumdan bir şey olmaz" jisung bu dediğine gülümsemişti. normalde olsa kahkaha atabilirdi ama şimdilik o gücü bulamamıştı kendinde.

"Jisung" sesi dalga sesleriyle karışırken seslendi Minho, "sarılabilir miyiz?"

•••

AAA yazar burada mı bırakılır bu ama ayıp!

NAPIYORSUNUZZZ

biliyorum cok beklettım, özür dilerimm ://
sözümü de tutamadım:((
çünkü maalesef son bölümğ attıktan bir kaç gün sonra babaannemin ölüm haberi geldi ve kendisi benim için çok değerliydi...

neyse bu konuya çok girmiyorum çünkü sizi darlamak istemiyorum böyle bir şeyle...

öyle işte... öpüyorum hepinizi kendinize çokk çookkk iyi bakın, sevdiklerinizi sevdiğinizi söyleyin kocaman öpün, sarılın. 😽😽😽

umarım begenmissinizdirr!! umuyorum ki yakın zaman sonra görüşmek üzeree 🤍

babyboy // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin