"Selam!"
Minho hemen kulağının yanından gelen sesle yerinden sıçradı, "Jisung ne yapıyorsun!? Aklımı çıkardın!"
Jisung gülümsedi, "Ay var mıydı? Kusura bakma ya" sesinin alaycı tonlamasına göz devirdi Minho, "aaa Minhocum yapma öyle gözünü! Öyle kalır bak sonra"Jisung son bir haftadır bu haldeydi, sürekli onunla dalga geçiyor, her fırsatta onu tehtit ediyor ya da bir anda bir yerlerden fırlayıp onu korkutuyordu.
"Jisung yeter! Canımı sıkmaya başladın artık! Özür diledim defalarca neden sadece affetmiyorsun?"
Jisung alayla bir kahkaha attı, sınıftaki herkesin ilgisini toplamıştı bu şekilde, "affetmek? Seni affedecegimi düşünmen komik Lee. Sence yaptığın affedilir bir şey mi?"Ona bir adım yaklaştı ve kravatini tutup kendine çekti, kulağına eğildi ve fısıldadı, "Sen olsan affeder miydin beni? Ah doğru ya, ben olsa senin gibi kaçıp gitmez, yardım ederdim" Jisung'un fısıltısı onu yakıp geçerken pişman olduğunu iliklerine kadar hissediyordu Minho.
Zilin sesiyle Jisung hızla Minho'dan ayrıldı ve sınıftan çıkarak kendi sınıfına ilerledi.
Minho kendini sırasına bırakıp düşünmeye başladı. Yaptığı cidden aşağılık bir şeydi ama sadece çocuktu, korkmuştu. 15 yaşındaydı, ne yapacağını bilememişti. Belki de öğretmenin aynısın ona yapmasından korkmuştu.
Ama jisung... o atlatamamıştı, anlatamamıştı da. Ailesi onu umursamamıştı söylediğinde, kimse dinlememişti. Jisung da atlatamamıştı işte...
Minho şimdi anlıyordu, ama geçti, her şey için çok geçti. Jisung'u o gün kurtarsaydı belki Jisung bunu atlatabilir, o öğretmen okuldan atılırdı. Ama hayır Minho yüzünden Jisung neredeyse her gün o öğretmenin dersine girmeye devam ediyordu, onun yüzünü görüyor, yaşadıklarını yeniden yaşıyordu.
Hâlâ anlatamıyordu, polise gittiğinde velisi aranmıştı ailesi de onun bu saçmalıklarını dayanamadigi gerekçesiyle evden atmıştı...Minho suçluluk duygusunu hissediyordu, her seyden güçlüydü bu iğrenç şey. Gözlerinin dolmasına, kalbinin sıkışmasına sebep oluyordu. İş işten geçince bunun bir önemi kalmıyordu ki...
~
Hikayeyi buradan itibaren yeniden yazıyorum, bazı bölümler sırası farklı ama içeriği aynı şekilde olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
babyboy // Minsung
FanfictionMinholee: çirkinsin Honeypie: sıkıntılısın ••• ⚠️TW: argo, çıplaklık, madde/alkol kullanımı, femboy ve hakaret içerir. Etkilenebilecek/ tetiklenebileceklerin okuması tavsiye edilmez.⚠️