♡30♡

1K 105 17
                                    

biraz yorum yapsanız çok hoş olur aslında...
iyi okumalar 😽

-
Lee Minho: Özür dilerim
[İletildi 25.06.2020 /06.43]
[Görüldü 27.06.2020 / 22.34]

Jis: Özür dileyeceğin şeyler yapmamanı söylemekten yoruldum artık Minho.

Lee Minho: Daha ne kadar özür dilemem gerekiyor?

  jis: basit özürlerle geçirebileceğin hatalar yapmış olsaydın bu durumda olmazdık?

Lee minho: ne yapmam gerekiyor beni affetmen için?

jis: Bilmiyorum

Jis: aslında çoktan affettim ama olmuyor|

Jis: aynı şeyleri yapmayacağından emin olamıyorum|

Lee Minho: bu yüzden elimden özür dilemekten başka bir şey gelmiyor
[Görüldü 23.00]

~
"Jisung telefonu götüne sokacağım şimdi az odağınj bana ver!" Felixin çığlığıyla telefonu kenara bırakıp, istediği gibi tüm ilgisini ona verdi.

"evet... arkadaşlar şimdi şöyle ki... ay böyle de çok gergin oldu" kısaca kıkırdayıp cümledine devam etti, "biz changbinle sevgiliyiz."

"Hay amına koyayım ya! Bizinizi kurtarıyorum öbürünüzü kapıyorlar bu nasıl iş anasını satayım ya!"
seungminin komik tepkisiyle herkes gülmüştü ama seungmin tüm ciddiyetiyle konuşmaya devam ediyordu.

"oğlum birinizi güç bela kopardım diğeriniz gittiniz başkasını buldunuz. Biz bu gruptan niye uzak duramıyoruz!?" seungminin yakarışına karşı Jisung sakınce konuştu, "Chang iyi birisi... umarım mutlu olursunuz çokça"

Hyunjin de benzer bir tepki verdiğinde Felix tatlı bir ses tonuyla seungmin'e yanaşmaya başladı, "aşkım~ balım~ bir tanem~" seungmin gülümseyerek ona kucak açtığında Felix resmen ona atlamış ve sıkıca sarılmıştı.
Hyunjin de zaten seungminin arkasınsa olan koluyla onları iyice tutmuş, bir nevi sarılmıştı.

"arkadaşlar beni niye dışladınız şu an?" Jisungda dudaklarını büzerek onlara baktığında Seungmin bir kolunu da oba açtı, "gel güzelim ne dışlaması?" hemen yanlarına gitmiş ve o da sarılmıştı üçlüye.

ilte kaybetmekten korktuğu tam olarak buydu.

•••
bu bölümü yazmak ayrı bir zordu. e tabii bütün "arkadaşlarımı" kaybettiktwn aonra çok da şaşırtıcı değil...

bölüm geç geldi yine... geç oldu güç oldu ama geldi en azından 😸😸

babyboy // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin