6.Bolum

172 11 3
                                    

Serra plakayi yazdığı kağıdı çantasınin icine atti. O sırada Selim mağazadan elinde bi paketle cikti. Paketi Serra nin eline tutusturup
-Islerimi kolaylastirsan olmaz mi. Senin yüzünden zamanimi bosa harcadım dedi ve arabasına bindi. Binerken Serra ya keskin bi bakış atti. Serra sus pus kalmıştı. Nasil birsey diyememisti. Gerçekten bu çocuğun iyi bir derse ihtiyacı var diye dusundu.Aklindan gecenlerle sinsice bir gülümseme belirdi yuzunde ve telefonu cikardi. Yarim saat konustu telefonda.Telefonu kapatıp mutlu bir şekilde evin yolunu tuttu. Her nedense keyfi yerine gelmisti. Evin kapısından iceri girerken evde kizlarin onu beklediğini gordu. Onların evde olmasi cok iyiydi. Bugun olanlari birilerine anlatsa iyi olacakti. Kizlar telaslanmisti. Serra onlardan daha once cikmis ama kizlardan sonra eve ancak gelebilmisti. Kizlarin yüzündeki merakli bakışları gorunce birilerine aciklama yapmasi gerektiğini anladi. Kizlar hep beraber odaya çıktılar Serra ve Secil ayni odayi paylasiyorlardi zaten.Malum emekli bi ogretmen maasi ile ancak standart 3+1 bi apartman dairesinde oturuyorlardi. Babasi arada özel dersde verirdi. Yinede mutlu ve huzurlulardi. Abisi de zaten hem okula gidip hemde arkadaşı ile part time calisirdi. Yani orta gelirli bi aileydi. Şerife hanim kizlar odaya gecince onlar için kurabiye kola bide kizlarin getirdigi pastadan odaya götürmüstu. Ihsan beyle ikisi akşam yürüsu icin parka gidiyorlardi.Kizlar evde yalnız kalsin diye Serife hanim Ihsan beyi bu teklifle kandirmisti.d Uzun zamandir beraber dışarı cikmadiklari icin İhsan beyde esini kirmamisti. Kizlar onlari yolcu ederken annesine minnet dolu gözlerle bakti Serra. Annesi onu her hareketinden nasil hissettigini anlardi.Diger cocuklarinida tabi.Annelik içgüdusu buydu galiba. Evlatlarini herşeyden cok dusunmek onlar anlatmadan dertlerine ortak olabilmekti....
Kızlar evin boslugundan istifade edip rahat rahat konustular. Serra onlardan ayrildiktan sonra basina gelenleri anlatti. Kizlar dikkatli bir sekilde onu dinliyordu.Nisa sessizliği bozan ilk isim oldu
- Serra soylesene cocuk cok mu yakisikliydi.
- Onca terbiyesizlik yapmis sen buna mi takildin dedi Esra.
Serra da
-Aynen sinirden hic dikkat etmedim
Cok küstah ve ukalaydi. Kendini begenmisin tekiydi.
Secil ve Nisa aynı anda gülerek
-Büyük aşklar nefretle baslar dediler.
-ALLAH yazdiysa bozsun. O kendini begenmisle asla olmaz . Ukala yuzsuz şey. .. Bi daha gorsem bi kaşık suda bogabilirim onu
- Buyuk konusma tatlim dedi Esra
- Konuşuyorum o zengin zuppesine hayatta aşık olmam.oyle birini sevemem ben.
- Ama doğru düzgün tanimiyoraun bile abla ....
- O ne oldugunu nasil oldugunu cok güzel gosterdi.Yarin oda beni tanıyacak dedi yine o sinsi guulumsemeyle .
Kizlar birbirlerine bakti.kimse birsey anlamamisti. Ne kadar sordularsa da soylemedi Serra .
- Keske o anki yuzunu gorebilsem dedi gulerek.

Selim' in ağzından
Selim en yakin arkadasi Umut' un yanında soluğu almisti. Umutla ayni koleje gitmislerdi.Babalari da cok eski arkadaslardi. Simdi farkli bolumlerde okuyorlardi. Ama sürekli buluşlardi. Odaya girisinden Umut onun sinirli oldugunu anladı.
- Buket le ayrildin diye mi bu kadar sinirlisin.
-Sen nasil duydun. Daha yeni ayrildik.
- O kizla uzun zamandır can cekisiyordun boyle olacağı belliydi zaten. Hem kampuste duymayan kalmadi . Senin ex sevgilin durum guncellemesi yapmis.
- Ben ayrildigimiz icin uzulur sanıyordum .o yenisi icin yer aciyor. Anlamiyorum bu kizlari
- Ask acısı ceken kızlar eskide kaldi Selimcim.Simdikiler cabuk atlatiyor.d
- Artik hic bir kiza güvenmiyorum .
- Kızları çok ciddiye aliyorsun.Fazla takma aciyi erkek cekmemeli .d Yanlis taraftasin dostum. Bugün baska bi kizla tanisman lazimdi halbuki
Selim dusuncelere daldi.
-Tanistim zaten dedi
-Iste bu . Nasil güzel mi kiz .Adi ne diye sordu Umut
- Öyle birsey değil kaba ukala bir kizdi. Edepsiz aile terbiyesi almamisti . Yol ortasinda bana okuz diye bağırdı.
Umut ona merakli gozlerle bakınca Selim bütün olayi anlatti. Umut gulmeye başladı.
-kiz sana ne dese az be oğlum. Sen bu kadar okuz muydun harbiden.
- Umuttttt.... diye bagirdi
-Haksiz miyim kizdan bir ozur bile dilememissin. Ozur dilesen belki kiz oyle soylemeyecekti. Kadin ruhundan hic anlamiyorsun
- Zaten canim sıkkındi.
- Kizla bi daha karsilasirsan ozur dile bence .
- Bi daha karsilasmamiz mumkun degill ..

Kusura bakmayın millet yine gec yazdim ama fırsat buldukca yazmaya calisiyorum. Umarim beğenirsiniz ;)

BU AŞKA NE AD VEREYİM?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin