Medyada Nihat ve Serra
Selim son dakikada aldığı bu kararla artik okula gitmeyip eve gitmenin daha iyi olacağını düşündü. Bir taksi çevirip evin yolunu tuttu. Serra ise okuldaydi aldigi telefonla keyfi yerine gelmisti. Arayan babasının cok yakin dostu Emniyet Müdürlüğü baskomiseri Nusret Saydam di. Evet Selim i o ihbar etmisti. Yaptigi kabaligin ve terbiyesizligin karsiligini mutlaka almali diye düşünmüştü. Aklına Nusret amcasini aramaktan başka bir fikir gelmemisti. Olup biteni tam olmasada anlatmis ölümden dondugunu bunu yapanin kucukde olsa birsekilde cezalandirilmasi gerektigini soylemisti. Nusret amcasi tabiki onun bu ricasini geri cevirmemisti. En azından bunu yapanin uyarilmasi hatta islem yapılması bile gerekebilirdi. Sonucta insanların huzurundan sorumluydu. Serra bugun olup biteni Nusret amcasi sayesinde ogrenmis daha da bir keyiflenmisti. Bu keyifle artik evine gidip yarinki gezi icin rahatca hazırlık yapabilirdi. Okuldan çıkarken Nihat yanına geldi.
- Yarin sabah ben seni almaya gelirim Serra olur mu dedi.
Serra o kadar mutluydu ki Nihat 'a hayir demek istemedi. Evet anlaminda başını salladı. Nihat cok mutlu olmustu belli etmek istemiyordu ama Serra ilk kez ona bu kadar kolay evet demisti. Bugun her ne veya her kim onu böyle mutlu ettiyse ömrünün sonuna kadar ona minnettar kalacağı kesindi...
Serra eve geldiğinde herkes coktan eve gelmisti bile. Serra kapida annesine kocaman bir öpücük kondurdu. Annesi de gülümseyerek ona karşılık verdi. Ihsan Bey ana kizi öyle gorunce
- Yarin kiz geziye gidiyor bes gun ayri kalacaksin diye mi kizi kapida karsiladin Şerife dedi.
Serra gülerek babasının yanina gitti ve onada sarıldı.
-Sizin gibi ailem oldugu icin cok sansliyim babacigim öyle icimden geldi sarılmak o yüzden ben sarildim annem e dedi.
O sırada Secil odasından cikti
- Ohh abimle biz uveyiz herhalde hep Serra hep Serra diye sitem etti.
Şerife Hanim " o nasıl soz Secil, hepinizin yeri ayri " dedi gözleri dolarken. İhsan Bey dayanamayıp
- Ah kizim bilmiyor musun annenin ne kadar sulu göz olduğunuda böyle şakalar yapıyorsun
Secil gelip annesine sarildi
-Annecim benim biliyorum tabi bizide cok sevdigini oyle Serra sinirlensin diye takildim diyip sebeklik yapmaya basladi. Evin küçüğü olduğu için yasinin bi onemi yoktu. En çok komediyi Secil yapardi.Sesi duyup cikan Burak da babasının yanina oturup ailesinin saadetini izledi. O sırada Serra babasına
- Babacigim yarın ki gezi icin okulda toplanacagiz. Otobuse ordan gececegiz .Okuldan bir arkadasim beni almaya gelecek dedi.
-Abin gotururdu ne gerek vardı kizim
Burak da ayni tonda
- Bana neden soylemedin Serra dedi.
-Sen bosuna benim için yolunu uzatma diye abi .
- Saçmalama Serra bunu mu sorun ettin. Kim goturecek dedi.
-Okuldan Nihat abi diye fisildadi resmen.
-Neyse oglum kiz arkadaşına soylemis bir kere dedi Ihsan bey sesini yumusatarak.
- Nihat i tanıyorum kötü bir cocuk degil baba sorun onunla gitmesi degil Serra nin bunu bize soylememesi dedi Burak.
- Bir anda oldu abi diye sessizce fisildadi Serra.
- neyse kizim yarın erken kalkacaksin gidip odana dinlen dedi Ihsan bey sevecen bi bakisla.
Burak da artik birsey diyememisti. Kizkardeslerini kiskaniyordu. Özellikle Serra ya daha korumaci davraniyordu. Onun safligini ve herkesi kendi gibi sandigini biliyordu. Kardesini kirmisti ama gereksiz endisesi yüzünden ona guvenmedigini dusunecekti.Serra odasina gideli yarim saat olmustu. Kapıları calininca yattigi yatakta dogrulup
-Girr diye seslendi. Abisi Burak elinde Serra nin en sevdiği ve hic hayir diyemedigi bitter cikolatayla geldi. Serra abisini oyle gorunce guldu. Hemen kosup elindeki cikolatayi aldi. Boynuna sarildi. Burakda ona sarilip
- Sana haksizlik ettim Serra. Ama seni düşündüğüm için biliyorsun oyle tepki vermek istemedim yoksa....
Serra abisi lafini bitirmeden tekrar sarildi.
-Biliyorum abicim. Beni cok sevdigini bu yüzden bu kadar korumaci oldugunuda dedi. Sonra gulerek
-Secil cikolatami farketmeden yesem iyi olacak yoksa elimden alip kaciyor biliyorsun diye konuyu degistirdi. Abisi bunu biliyormus gibi cebinden ayni çikolata dan cikarip Secilin yataginin üstüne bıraktı.
- O cadinin evde kıyamet koparmasini istemeyiz deyip gulustuler. Iyi geceler güzellik gezinin tadini cikar , goz kirpti ve odadan cikti.
Böyle bir ailesi oldugu icin cok sansliydi. Cikolata ve ailesinin verdigi huzurla kendini tatli bir uykunun kollarina birakti.ERTESI SABAH
Alarmın sesiyle Serra yataktan kalkti. Hemen hazırlandi. Odadan ciktiginda annesinin de kalkmis ve kahvalti hazirlamis olduğunu gordu. Bir iki lokma birsey aldi. Saat 09:00 da otobus hareket edecekti. Gec kalmamak icin herseyi acele bir şekilde yapmaya çalışıyordu ki telefonu caldi. Arayan Nihat' ti evin onunde onu bekledigini haber veriyordu. Serra son hazırlıklarını tamamlayip kucuk valiziyle birlikte asagi indi. Onu apartmandan cikarken görünce Nihat yanina gelip elinden valizini aldi. Sonra arabanin kapısını tuttu. Serra yaninda oldugu muddetce yapmayacagi şey yoktu. Onun mutlu olmasi icin gerekli herseyi yapardı ve artik bunu Serra da biliyordu. Sonucta kac kere gidip gordugu Karadeniz e sırf Serra gormeyi istiyor diye gidiyordu. Ask degildi ama dost olarak her konuda Nihat a guvenebilecegini biliyordu Serra. Ailesi dışında ki hicbir erkege guvenmemesi gerektigini bilsede Nihat a karsi ailesine hissettigi gibi bir güven duygusu olusmustu icinde.Simdi bunu dusunmeyecekti. Zaten kizlar yüzünden bu iyi kalpli cocuga karsi hep bir duvar ormus ve onun gibi birisinin dostlugundan uzak kalmisti. Artik herseyi akisina birakmaliyim en azindan bu kadarini hakediyor diye dusundu onun gulumseyen yuzune bakarken. Nihat ta bu firsati vermisken onu korkutacak yada canini sıkacak birsey yapmak istemiyordu. Yol boyunca nerdeyse hic konusmadilar. Otobusun kalkacagi yere geldiklerinde hemen hemen herkesin geldigini farketmislerdi. Nihat iki valizide alıp otobuse yerlestirirken Gokhan Hocanin sesiyle herkes ayaklanip otobusun icine gecti. Tunc, Gokhan Hocaya Selimin de geziye katilacagini kendi arabasiyla geldigini vermişti. Üniversite okumanin en guzel kismida buydu belki gereksiz ve uyduruk protokollere gerek yoktu. Herkes istediğini yapmakta ozgurdu. - Onun icin sorun degilse bize sonradan katilabilir sıkıntı yok genc adam dedi.
Tunc zafer kazanmis gibi siritti. O sırada Esra ve Nisa guluserek Nihatla Serranin yanina geldiler.
-Hadi çifte kumrular otobus sizin gonlunuz olsun da binin diye beklemez dedi Nisa.
Al iste bu kizin aklindan zoru mu vardi.Neden hep olmayacak şeyler hakkinda konusup ortami geriyordu. Esra durumu anlamis olacakki Serra ya bakip
- Canim seni yol tutuyor o yüzden yalnız kalmak istersen arka koltuklar tamamen bos olacakmış senin icin hocayla konuştum orada gidebileceksin dedi.
Serra her iki durum icinde Esraya minnettar gozlerle baktı. Bu kiz onun hakkinda bu kadar seyi nasil biliyor ve o soylemeden kendisi icin birseyler yapıyordu. Biraz saskindi ama sebep her neyse onu kendine yakin hissettiriyordu. Daha fazla uzatmadan otobuse bindiler. Herkes sessizdi. Ikiserli oturmalarina ragmen hemen bir gruplasma olmuştu bile diger fakülte öğrencileriyle.. Kizlar en arkaya oturmuslardi. Nihat arkadaşı Nevzatla bir onlerinde oturuyordu. Yol boyunca herkes şarkılar acip otobusun icinde halaydan ciftetelliye alkislarla eslik ederek uzun yolu keyifli bir hale getirdiler. Serra oturdugu yerden izliyordu. Bir ara Nisayi tanimadigi bir cocukla karşılıklı oynarken gordu. Serra ve digerleri gulmemek icin kendini zor tuttu. Bu kiz cidden bu bolumde degil girisimcilik yada turizm falan okumali diye dusundu. Ne çabuk insanlarla kaynasiyordu. Karsisindaki çocukda ona eslik ediyordu. Biraz sonra muzik durunca Nisa terli bir vaziyette kizlarin yanina geldi.Esra onu kiskirtmak istermis gibi
-Masallah girdigin ortamdan bos cikmiyorsun dedi gülerek. Nisa safim hic ustune alınmadan ciddi ciddi
- Tatli cocuk degil mi.Adi Tunc.Mimarlik son sinif öğrencisiymis hem zeki hem yakışıklı yani kızlar dedi.
Bu kız akillanmaz hic diye ic gecirdi Esra Serraya bakip.Nisa duydugu yeni açılan müzik sesiyle tekrar halay partnerinin yanina gitti. Herkesin keyfi oldukca yerindeydi anlaşılan otobusteki kahkahalar bunu gosteriyordu.Uzun bir aradan sonra yeniden yeni bolumlerle karsinizdayim.Lutfen sabirla okumaya devammm.d Umarım begenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU AŞKA NE AD VEREYİM?
Romanceİkimizin hɑyɑli de ɑynıysɑ ortɑk bir yerde buluşmɑnın zɑmɑnı gelmiş demektir. Meselɑ sen ve ben ɑynı hɑyɑttɑ?