Arkadaşlar gec yazdığım için şimdiden ozur dilerim ama malum vize haftasi olunca ancak yazmaya vakit bulabildim.Umarim begenirsiniz. ..
Serra tek başına yürüyordu.Aklinda kalbinde tek bi soru vardi.Ask bi insanin başına nasil gelirdi.Ilk karsilasma nasil olurdu.Bir turlu anlam veremiyordu.Okulda gördüğü iliskiler gibi bir ilişki istemiyordu mesala.Bunu biliyordu.Ne kadar basit gorunuyordu hersey insanlar diğerinden ayrilirken hic aci cekmiyor, mendil degistirir gibi hemen kolaylikla yenisini buluyorlardi.Sorun bende mi diye dusundu. Belkide gerçekten secici davraniyordu. Ama ask secim yapacak vakti tanimazdi ki insana beklenmedik bir anda gelmezmiydi.Evet hakliydi her insan muhakkak gercek bir ask firsati yakalayabilirdi.Serra da bu fırsatı bekliyordu.Bundan dogal ne olabilirdiki...Artik aska bir tanim yapabiliyordu "ASK" uc harf kadar kısa ama aciyi, mutlulugu, guveni, sevgiyi, kiskancligi, huzuru ve daha bircok duyguyu icinde besleyip büyüten kalp atisiydi.Serra aklindaki cevapsiz sorularla yurumeye devam ediyordu.
Bas rol kahramanimiz SELIM nihayet giris yapacak ;)
Selim bir evin tek oğlu babası Kayseri nin sayılı zenginlerinden büyük bir iş adami. Evde her istedigi aninda yapilsada Selim parasiyla ukalalik yapan playboy tiplerden degil. Parasi icin degilde gerçekten sevilmeyi bekleyen şimdiye kadar ciktigi kizlarda (sadece 2 kizla) masumiyeti , sadakati ve huzuru arayan birisi. Serra ile ayni üniversite de ancak yakisikli esmerimiz mimarlik son sinif ogrencisi... Babasi her ne kadar kendi islerinin basina gecmesini istesede Selim her zaman kendi dogrulariyla kendi ayaklari ustunde durmayi arzuluyordu. Ve aldigi kararlar icin gerekirse babasinida karsisina aliyordu.
Selim sevgilisi Buketle arabada tartisiyordu. Selim sinirli bir sekilde
-Buket sen benimle dun tanismadin degil mi neleri sevip neleri sevmedigimi gayet iyi biliyorsun.Peki o hâlde neden. .....
-Fazla abartmiyormusun Selim seni seviyorum biliyorsun.Alt tarafi sensiz bi partiye gittim diye bu kadar sinir niye anlamıyorum.
-Sen benim sevgilimsen bana yalan soyleyerek başka erkeklerin evinde sarhos bi halde sabahlayamazsin.Sen böyle değildin.Artik seni taniyamiyorum.
-Askim abartma.Ozan benim okuldan arkadaşım yabanci degil ki.
-yeter Buket artik seni dinlemek istemiyorum .Sana olan guvenimi boşa cikardin .Simdi in arabadan
-ama askim sana kizgin oldugum icin gittim o partiye anla beni lutfen
-Buket in diyorum sana yeter tamam mi bitti artik.Sana ve bu iliskiye cok zaman harcadim ama degmezmis
-Selimmm.
-In lütfen...Son bir aydir tek tarafli cabaladim .Artık bitti.
Buket arabadan indi.1.65 boyunda zayif sarisin bir kizdi. Oldukca bakimli ve güzeldi.Kendine guvenen oldukca gicik tiplerden yani;)Onun icin bir iliskinin bitmesi sorun degildi .Nasılsa onu bekleyen bircok talibi vardi. Ama Selim icin artik kizlara guvenmek oldukca zordu. Ikinci kez guveni bosa cikmis cok cani yanmisti. Artik tamamen gercek aska olan inancini kaybetmis kalbini ciddi iliskilere kapatmisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU AŞKA NE AD VEREYİM?
Romanceİkimizin hɑyɑli de ɑynıysɑ ortɑk bir yerde buluşmɑnın zɑmɑnı gelmiş demektir. Meselɑ sen ve ben ɑynı hɑyɑttɑ?