13.Bolum ~Kavak Yelleri~

105 8 0
                                    

Uzun gecenin ardindan nihayet kalacaklari otele gelmislerdi. Bu gecenin hangisi icin daha uzun olacagi tartışılır konuydu. Selimle Serra bu gece sevgili olmuslar birbirilerini tanimak icin ilk adimi atmislardi. Arkadaslari odaya geçerken iki cicegi burnunda sevgili lobide oturmus konusuyorlardi. Selim Serra dan telefon numarasini almisti.
-Bu gece uyumak yok sevgilim. Seni bir gecede tanimak olabildigi kadar hizli bir sekilde hayatima dahil etmek istiyorum dedi
-Hayirdir ne bu acele Selim.Onumuzde daha uzun zamanlar var
- Ben sana sevgilim diyorum sen bana sadece ismimi mi söylüyorsun
Serra onun gözlerindeki isiltinin yerini kocaman bir buz kütlesi aldigini gorunce buna bozulduğunu anlamis olsada gec kalmisti. Ama daha ilk günden ona bu kadar samimi sozler soylemek doğru gelmiyordu.
-Selimm ...dedi sadece ama Selim ne diyecegini biliyormuş gibi
- Tamam Serra bekleyecegim. Umarim guzel sözleri duyacagim günler fazla uzak degildir dedi ve onu daha fazla tutmamak icin yanagina bir opucuk kondurup
- Simdilik iyi geceler dedi
Serra da ona gulusuyle cevap verdi. Kendini odaya cikmak icin bekleyen Esra ve Nisa yi farkedip onlarin yanina asansore gitti. Nisa yanina gelen arkadasina bakip siritti
-Yarin son durak Trabzon ondan sonra eve donuyoruz biz elimiz bos ama malesef senin kadar sansli degiliz diyerek bos ellerini gosterdi.
Esra herzamanki gibi sakinligini koruyordu. Serra bunun ne demek olduğunu biliyordu. Odays geçip sorguya cekikecegini ve duymak istediklerinin tamamini ona anlatmadan cenesinden kurtulamaycaginida.. Bazen Nisa nin Esra dan daha iyi olduğunu düşünurdu bu konuda. Çünkü Nisa sadece patavatsizdi ama her ne olursa olsun nasil neden diye sorgulamaz olaylari akisina bırakırdi. Ama Esra oyle mi sanki annesinin cep boyu gibiydi. Herseyin altinda bir neden arar kuşkulu yaklasirdi. Birde nasihatleri yok mu.. Birsey soyleyecek olsa "ben senden iki yas buyugum ve daha tecrubeliyim diyordu "
Gorende hikmeti o fazladan yaşadığı iki senede sanardi. Yinede onun kendisini ne kadar sevdigini bilirdi. Bu yuzden onun bu ablaligi fazla abartmasi ve ilgisinden hosnuttu. Bu kadar nankor olamazdi.

Ve nihayet odaya gelmisler tipki Serra nin hayal ettigi gibi Esra yataginin basina dikilmis ayagini yere vurarak gözünü ayirmadan onun yuzune bakiyordu. Serra hayal ettiginin aynis goruntuyu gorunce gulmeye basladi. Esra nin kasları catilmis bir şekilde
-Bu kadar gulecek ne var Serra anlatta bizde gulelim dedi ciddiyetini bozmadan
Serra ciddi ses tonu karşısında kendini toplamaya çalıştı.Hala ondan bir cevap bekleyen arkadasina baktı
-Neyi merak ediyorsun annecim dedi yinr gülerek
-Bak sunun simarikligina ya bide utanmadan sorup benle kafa buluyor
- Ayni seyi ben yapsam kafam patlamis olurdu eminim dedi Nisa Serranin gulusune eslik ederek
-Bu gezi sizi degistirdi. Dort gunde ne hale geldiniz
-Ben hep ayniydim canim patavatsiz yani
-Kendini biliyorsun o da guzel Nisa dedi Esra
- Kalbimi kiriyorsun ama ya diye dudagini buzdu
- Konuyu degistirmeye devam edersen kalbini degil ama birazdan kafani kiracagim
- Aa kizlar tamam hadi oturunda bir seferde anlatip kurtulayim su sorgudan diye araya girdi Serra.
Kizlar yataklarına oturup Serra yi dinlemeye başladı. Bugun olanlari kisa bir şekilde anlatti. Onlardan bir yorum beklerken
-Peki ona karsi birsey hissediyor musun Serra duygularindan emin misin diye sordu Esra.
-Sanırım onun duygulari beni esir aldi Esra
- Ooo o nasil oluyor ya keske bende esir olsam
-Yoksa bu olan kesinlikle mumkun degil. Ilk başta ona olmaz dedigimde bile karsi koymak istedim o aksam yemekte ki karsilasmadan beri gozleri ustumdeydi iste Nisa
-Eee ne güzel iste
- Ama bakışları beni tutsak etti.Surekli izliyor olmasini farkettim bisey diyemedim.Ben karsi koymak istesemde gozlerimde onu aramaya basladi ve onun davranislari dikkatimi cekti ilk tanismamizdan cok farkliydi. Etkilendim galiba ondan.
- Galiba derken emin olmadigin bir duygu yüzünden mi biranda boyle karar aldin
-Esra dedim ya onu gorunce kalbim yerinden cikacak gibi oluyor ve ellerim bacaklarim istemsizce titriyor. Sanki içime asit dokmusum gibi yanmaya basliyor . Ve sesi beni buyuledi.
-Sirf sesi guzel diye mi yani
-Hayir canim beklediğim insan oymus gibi sanki ve ben ilk defa birinin yanında kendimi guvende hissediyorum. Tanimadigim bir erkege bu kadar cabuk alisiyorum. Nihat konusunu biliyorsunuz ona hic boyle hissetmemistim.
-Peki Nihat
-Zamana bırakıp unutacagini söyledi bilmiyorum
-Sevmediyse zorla guzellik olmaz ya Esra sende yani
Esra Nisa ya oyle bir bakis atmisti ki
- En azından Nihat i tanıyoruz iki günlük cocugu onla kiyaslama Nisa derken.
-Esra lutfen su an bunlara degil yanimda olmaniza ihtiyacım var .Selime yaklaşırken kendime engel olamıyorum birseyler beni ona sürüklüyor ve ben ona sans vermek istiyorum
-Sen oyle diyorsan tamam canim
-Ben enistemi oldukca sevdim. Benden tam destek Serra cim hem cok yakistiniz birbirinize...
-Teşekkür ederim kizlar dedi ve tam yatgina uzanacakken telefonuna gelen mesaj sesiyle dogruldu.

" Aşkım ben daha simdiden seni özledim. Senli gunlerimin hic bitmemesini diliyorum. Ha bide senin agzindan benim namima söylenecek güzel bir soz duyabilmeyi. Eger seninde diledigin birseyler varsa bana soylemen yeterli senin icin hepsini gerceklestirecegim;)"

Mesaji okurken yuzunde oluşan gulumseme mesajin kimden geldiğini gösteriyordu.
-Enişte hasretine dayanamadi galiba Serra dedi . Serra gülümsedi ve mesaja cevap verdi

" Selimcim su an gerceklesecek bir dilegim yok ama illa olsun diye ısrar edersen once birbirimiz hakkinda biraz bilgi edinelim derim sen ne dersin ; p"

Aradan iki dakika bile gecmeden cevap gelmisti.

" Sanırım acimasiz ve inat bir sevgilim var. İnsan sevgilisine acimaz mi hic? Ama tamam nasil istiyorsan oyle olsun :)"
Hemen ardindan bir mesaj daha gelmisti.

" Ellerinden ellerime yollar uzandı.Yollarında sevdan göz göze geldiğimiz zamanda.Kanmasaydım ah kanmasaydım o güzelliğine.Sen içimde yanan bitanem kanmasaydım o güzelliğine.Dudağımın arasından kaçıverdi sevdan ne yapayım?Tutamadım içimdeki yelkenleri salıverdim ne yapayım?Bana gelişin bir sonbahar akşamımıydı?Dudakların dudaklarımda alaboraydı."

" Selim beni sarki sozleriyle etkilemeye calismasan olmaz mi .Sarki dinlemeyi cok severim kotu alistiriyorsun :)"

" Sen seviyorsan bundan sonra seni her gece şarkı soyleyerek uyutacagim bitanem♥"

"Pişman olursun ama:) "

"Senin sevdigin seyler benim icin pismanlik degil sadece zevk olur "

Hersey ruya gibiydi. Bu ruya hic bitmese ne guzel olur diye dusundu Serra ve sabahin ilk isiklarina kadar mesajlarin ardi arkasi kesilmemisti. Birbirleri hakkinda bilinmesi gereken ne varsa soruyorlardi. Uykusuzluga direnemeyen Serra nin uykuya yenik düşmesiyle bir iki saatlikde olsa uyuyabilmislerdi. Ve onlarin disinda uykusuz kalan bir kisi daha vardi. Kalbini kaybetmenin, vazgecmenin, platonik aşkin ve sevdigini baskasiyla paylasmanin acisi zirhli bir duvar gibi sarmis butun uzuvlarini benligini ele gecirmisti. Bu durumda uyumak bile onu sakinlestiremezdi ki. Ve bu kisi Nihat tan baskasi degildi.

Sabah kalkip kahvalti yapmis otelden cikislar alinmisti. Trabzon a hareket etmislerdi. Son durakti Trabzon. Sonrasında Kayseri ye doneceklerdi. Bes gun dört gece geziye katılan herkes icin unutulmayacak hatıralarla gecmisti.
Trabzon da sevgili olarak güzel bir gun gecirdiler . Onlarin basinda su an Kavak Yelleri esiyordu. İkiside birbirinden baska guzelligi göremeyecek kadar kördü. Bilmedikleri bu sehir onlarin aşkının baslangicina sahitlik ediyordu .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BU AŞKA NE AD VEREYİM?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin