9. prosinec

11 3 0
                                    

Maya seděla v obýváku u Rickyho. Oba nešli do školy. Celý den se snažili vyřešit včerejší den. Proč Emma? To bylo dnešní téma. Ricky se opravdu snažil jí to vysvětlit. Nakonec z něho vypadlo, že Emma ho o to prosila pár dní zpátky. Naštvalo jí to.

Zvedla se z gauče a chystala se odejít. Ricky ji chytl za ruku. Přitáhl ji do objetí. Omlouval se. Najednou stranu ho Maya chápala, ale nechtěla žádnou změnu. 

Už teď trávil více času s ní než s nimi. Kdyby se dozvěděla, že je tu Maya celý den. Zrudla by vzteky i se možná s nimi pohádala. Ona totiž o tom nevěděla, že  jsou tu sami. Mayu měla ráda, ale nesnesla ji, když s ním byla celý den. Nikdy to nepřiznala ani jednou.

Oba se po chvíli posadili na gauč. Ricky zapnul Netflix. Našel nějaký vánoční film a pustil ho. Po zbytek dne se snažil Maye zvednout náladu. Dokonce udělal i zmrzlinový pohár plný šlehačky i horkou čokoládu. Choval se k ní jako k princezně.

Občas přemýšlela, jaké by to byla, kdyby byla jeho dívkou. Záviděla jí. Věděla to, ale nikdy mu to neřekla. Nechtěla ho ranit. Měla ho ráda. Byl to její nejlepší kamarád. Musela být po jeho boku ať se děje, co se děje. Ona má být oporou ne Emma. Možná k němu cítila něco víc a nechtěla si to připustit.

Zavrněl jí telefon v kapse. Vytáhla ho a podívala se, kdo ji teď rušil. Ricky byl v kuchyni, takže si mohla odepsat. Někdo si ji přidal na FB. Rozklikla to. Vykulila oči, když spatřila Yukiho jméno. Neudělala nic. Zhasla telefon a schovala ho. Začala rychle přemýšlet, co měla dělat. Přijmout či ne.

Ricky přišel s mísou plného popcornu. Přisedl si s úsměvem. Maya mu ho oplatila a vzala si z mísy. Její myšlenky se nesoustředili na film, ale na něho. 

Ricky či Yuki. Byli její myšlenky. Nemohla mít ráda oba. Yukiho přeci neznala, ale choval se k ní hezky. Neznala důvod proč si ji přidal do přátel. Teoreticky mu to ještě nepotvrdila. Nevěděla, co bude dělat. Stejně věděla, že dřív nebo později jednomu z nich podlehne.

Hello!!
Pár dní budou kratší kapitoly. Děkuju za pochopení!! Love ya

_Lucia

Vánoce naruby/ adventní kalendářKde žijí příběhy. Začni objevovat