11. prosince

5 3 1
                                    

Maya seděla v altánku s Maylem. Party v domě byla v plném proudu, ale oni se vždycky stáhli sem. Měli tu klid, i když byl všude sníh. Maylo pokaždé zapálil oheň v menším vybudovaném krbu. Maya přinesla oboum svařák. Venek celý svítil světýlky a to jim dělalo krásnou vánoční atmosféru. Oba slyšeli zevnitř hudbu.

Maya měla pod zadkem podsedák a byla zabalená v teplé dece. Maylo ležel na celé lavici. Pod sebou měl deku i do jedné byl zabalený. Takhle spolu trávili každý rok. Nemuseli ty Markovo večírky. Naštěstí už byl doma z nemocnice a o všechno se staral. Jeho rodiče byli z domu. Vždycky byli, když Mark pořádal tuhle sešlost, ale nebyla pouze pro partu, ale i pro další známé. 

Zamířil k nim i Yuki, kterého přivedla jeho sestra Jane. Posadil se vedle Mayi a celou noc s nimi prokecal. Bylo mu milejší trávit čas s těmi dveřmi než se svou sestrou. Nemusel ji. Lezla mu neustále na nervy.

Popíjeli svařák. Bavili se o všem možném. Jeho zrak pokaždé spočinul na Maye. Líbila se mu, ale nedokázal si to přiznat. Psal jsi s ní každý den o všem. Byla normální na rozdíl od jeho bývalé přítelkyně.

Maylo v poklidu dřímal a poslouchal praskání ohně. Maya si povídala s Yukim. Sem tam zaběhla dovnitř, aby přinesla pití. Párty byla v plném proudu. Každý si přišel na své. 

Položila pití na stůl a opřela se o sloup. Prohlížela si zasněženou zahradu. Usmívala se. Yuki se zvedl a postavil se k ní. Podívali se navzájem do očí. Po chvíli jim došlo, že oba stojí pod jmelím. Úplně zrudli.

Nakonec se rozhoupal Yuki, který ji lehce políbil na rty. Maya to nečekala. Zrudla úplně, ale poddala se mu.

Hello!!

Snad časem budou delší kapitoly :D Nemám dneska náladu. Možná vydám i dnešní, ale nic ne slibuju.

_Lucia

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 12, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Vánoce naruby/ adventní kalendářKde žijí příběhy. Začni objevovat