10. prosince

8 3 0
                                    

Po škole s Maxem vyrazili k Maye. Rozhodli se, že udělají vlastní svařák a perníčky. Ona potřebovala přestat myslet na Yukiho. Měla ho plnou hlavu.

Včera večer mu to přijala a od té doby si jen psali. Opravdu byl milí. Přiznal se jí, že ji tak trochu hledal. Přišla mu velice sympatická a normální o proti ostatním v jeho okolí. Nebyla chvíle kdy by si nepsali. 

Maxovi pouze řekla, že si píše s nějakým klukem a nemůže na něho přestat myslet. Max se dál nevyptával , a proto vymyslel tuhle pečící výzvu. Oba přijdou na jiné myšlenky.

V kuchyni vytáhli všechny přísady. Max měl na starosti jeho vynikající svařák a Maya těsto na perníčky. Max nalil své oblíbené víno do hrnce, kam později přidal plátky pomeranče, skořici, cukr, hřebíček a svoje tajné koření. Nikdy nikdo netušil, co to přesně bylo, ale vytvořil pokaždé něco úplně vynikajícího po čem se každý mohl utlouct.

Mezitím Maya připravovala těsto, které nechala poté na půl hodiny odpočinout. Nakonec i Max přidal ruku k dílu a společně vykrajovali různé vánoční tvary. Pustili s i k tomu vánoční koledy. 

Maya zapomněla na oba. Opět byla šťastná. Užívala si příjemnou atmosféru. Max si upravil brýle a každému nalil svařák. Voněl opravdu úžasně. Společně si cinkli na sebe. Napili se. Maya cítila jak ji celou hned zahřál. Byl příjemně sladký.

Max zapl troubu a Maya vyložila pekáč pečícím papírem. Společně vše naskládali na něj. Když trouba byla připravena, vložili do ní pekáč. Pak stejným způsobem to udělali i s tím druhým. Museli se rychle střídat, protože perníčky se rychle pekly, ale byli sehraná dvojka.

Když se zbavili veškerého těsta, nechali vychladnout troubu i perníčky. Chtěli je ještě dnes zdobit. Dvě hodiny je nechali odpočinout. Mezitím dělali blbosti u Mayi v pokoji. Její rodiče nikdy neměli problém s někým s její party. Mohla si přivést kohokoliv z nich kdykoli, ale musela jim to dát vědět.

Max zůstal rovnou na večeři. Všichni se najedli. Pomohli uklidit nádobí. Její mamka Agnes dovolila, aby ve školní den mohl Max přespat. On napsal sms domů. Ovšem, že mu to dovolili.

Kolem deváté hodiny večerní společně zdobili perníčky. Její sestra pár ukradla stejně jako tatínek. Oba hned vyhnala z kuchyně.

"Co ten kluk? Vůbec jsi mu nenapsala za tu dobu, co tu jsme," řekl až byli sami. Maya sebou cukla. Nečekala to.

"Není tak důležitý jako ty ne? Ty máš přednost. Znáš naše pravidlo. Nebýt na telefonu, když jsme z partou," odvětila Maya. Ovšem, že mu chtěla napsat, ale dodržovala pravidlo. Max si povzdechl a přikývl. Maya na něho chvíli hleděla a pak chňapla po telefonu. Max se nemohl přestat smát. Ten její výraz při tom.

Hello!!
Zítřejší kapitola vyjde v neděli i s tou nedělní 😁

_Lucia

Vánoce naruby/ adventní kalendářKde žijí příběhy. Začni objevovat