🏎episode - 13🏎

324 49 14
                                    

Unicode 🏎

" Hyung "

လက်အားဆုတ်ကိုင်ကာ ခေါ်နေတဲ့ Haechan လက်အားဖြုတ်ချလိုက်ပြီး..

" ငါအဆင်ပြေတယ် Haechan "

" Mark .. readyဖြစ်ရင် ရိုက်မယ် "

" OK Sir "

စာခေါက်လေးအား အင်္ကျီအိတ်ကပ်ထဲထိုးထည့်ကာ နေရာဆီပြန်လျှောက်ခဲ့လိုက်တော့ Billeက ပြုံးပြ၍နေသည်မို့ ခေါင်းတစ်ချက်သာညိတ်၍ ပြုံးတယ်ဆိုယုံပြုံးပြလိုက်သည် ..

" Mark .. အခု scene က Kateထွက်သွားတာကို Edanက လိုက်တားမယ် .. စကားတွေပြောကြမယ် .. ကတောက်ကဆတွေဖြစ်မယ် .. နောက်ဆုံး Edanက ကျန်ရစ်ခဲ့မယ် .. အဲ့အချိန်ကနေ တစ်ပြိုင်တည်း ပြိုင်ပွဲက ရလဒ်ကို ကြေငြာလိမ့်မယ် .. ပထမဆုကိုရနေပေမဲ့ ချစ်ရသူမရှိတဲ့အခါ အရာရာက ဘာအဓိပ္ပါယ်မှမရှိသလို ခံစားနေရတဲ့ moodကို အပြည့်အဝ ဆရာလိုချင်တယ် OK.. မင်းဖြစ်နိုင်မယ်မဟုတ်လား Mark "

" လုပ်နိုင်ပါတယ် "

" OK .. စလိုက်ကြရအောင် .. camera.. lighting.. ready .. five.. four.. three.. two.. one.. action 🎬 "

" Kate ကိုယ်ပြောတာလေး "

" တော်ပြီ Edan .. ငါတို့ဒါကို ရပ်တန့်လိုက်ကြရအောင် "

" ကိုယ်မင်းကိုချစ်တယ် Kate.. ကိုယ်မင်းမရှိပဲ မနေနိုင်ဘူး "

' ဘဝတစ်ကွေ့မှာ တခဏတာ ခလုတ်တိုက်မိတဲ့ ဆူးငြောင့်တစ်ခုလိုပဲ ကျွန်တော့်ကို ခင်ဗျားသဘောထားလိုက်ပါ Mark '

" ဟင့်အင်း .. မဖြစ်နိုင်ဘူး .. ကိုယ်မင်းကိုလွယ်လွယ်လေး ချစ်ခဲ့တာ မဟုတ်ဘူး .. ကိုယ့်ဘဝ ကိုယ့်အောင်မြင်မှု ကိုယ်ပိုင်ဆိုင်သမျှအရာအားလုံးက မင်းမရှိရင် ဘာမှတန်ဖိုးမရှိဘူး .. ကျေးဇူးပြုပြီး ကိုယ့်ကိုမနှိပ်စက်ပါနဲ့ကွာ .. ကိုယ့်ဆီပြန်လာပေးပါ "

" OK Cut ! ကောင်းတယ် Mark .. နောက်ဆုံး scene.. scene no.86ကို ရိုက်မယ် .. outfitလဲထားလိုက်တော့ "

Directorရှေ့မှလှမ်းထွက်ခဲ့ကာ Haechanဆီလျှောက်ခဲ့တဲ့ လမ်းကမာန်တင်း၍သာ..

နောက်ဆုံးscene..

အထူးသဖြင့် ကျွန်တော်လုံးဝမရိုက်ချင်တော့တဲ့ scene..

🏎️Racer🏎️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum