„Minden megváltozik, akár akarod, akár nem."
-Truman Capote
Másnap reggel Drew-al a korházba készültünk Shawn után, hogy hazahozzuk hozzánk. Átlagos napnak indult, mint a többi, reggel felkeltem és reggelizni készültem. Nem nagyon szoktam reggelizni de Andrew folyton azt hajtogatja, hogy a reggeli a legfontosabb étkezés, nem maradhat el szóval próbálok magamba erőltetni egy tál müzlit vagy egy pirítóst. Éppen a tányért pakoltam be a mosogatógépbe amikor a telefonom megszólalt és Cody neve villogott rajta.
📞
-Hát szia, rég beszéltünk. -hallottam meg hangját a vonal másik feléről.
-Szia. Tényleg rég, hogy vagy? -kérdeztem miközben felindultam az emeletre.
-Köszi jól, éppen forgatásra készülök. Te, hogy s mint? -kérdezte kedvesen.
-Megvagyok. -zártam rövidre.
-Történt valami. -mondta halkan.
-Sok minden történt. Shawn tegnap korházba került tüdőgyulladással, ma megyünk érte. Ja, meg terhes vagyok. -húztam el a számat.
-Tessék? -kérdezett vissza meglepődve – Shawn és Andrew is tudja?
-Nem akartam betegen ezzel felzaklatni Shawn-t, meg aztán még keresem a megfelelő alkalmat. Hirtelen jött, még fel sem fogtam. Andrew tudja és mindenben támogat -magyaráztam.
-De megtartod? -kérdezte meg nyíltan.
-Természetesen, nem ölöm meg a gyerekemet. -jelentettem ki határozottan.
-Mendes ki fog akadni. -mondta.
-Akkor kiakad, ez nem változtathatja meg a döntésem. Vagy együtt csináljuk ezt végig vagy egyedül csinálom. De kérlek egyelőre ne mond senkinek. -mondtam szomorúan a második lehetőségre gondolva.
-Nem mondom dehogy, meglátod minden oké lesz. Viszont most mennem kell, fussunk össze valamikor. Vigyázz magadra. -kezdett búcsúzni.
-Rendben, te is vigyázz magadra. -elköszöntem majd bontottam a vonalat.
📞
Miután letettem a telefont Cody-val a korházban indultam Drew-val együtt, hogy hozzuk haza Shawn-t. Nem nagyon voltam beszédes kedvemben, a gondolatok cikáztak a fejemben, nem tudtam, hogyan és mikor mondjam el a barátomnak, hogy apa lesz. Szeretném, ha egyszer meggyógyulna és nem kellene ezen aggódnia addig aztán meg jó lenne nőgyógyászhoz is elmennem mielőtt bármit is mondok neki.
-Min gondolkodsz úgy Mazsola? -szólalt meg Andrew hirtelen.
-Azon, hogy holnap elmegyek egy nőgyógyászhoz. -mondtam ki, ami a fejemben volt.
-Ez jó ötlet. De ha nem bánod nem kísérlek el mert még a végén azt fogják hinni, hogy az enyém a gyerek. -mondta kacagva Drew.
-Nem gond, megyek egyedül. -mosolyodtam el a megjegyzésén.
-Veled kellene mennie. -motyogta.
-Persze, felmegyek érte a korházba és megmondom neki, hogy „hallod Shawn, el kellene jönnöd velem a nőgyógyászhoz mert babánk lesz amúgy mizu?" -ironizáltam.
-El kell neki mondanod. -jelentette ki Andrew határozottan.
-El fogom, csak nem ma. -makacsoltam meg magam.
YOU ARE READING
Gertler's legacy
Romance"Miért nem mondtad, hogy a férfiak veszedelmesek? Miért nem figyelmeztettél? Az úrinők tudnak védekezni, mert regényeket olvasnak, és azokból megismerik az ilyen trükköket... " ~ Thomas Hardy "- Shawn Peter Raul Mendes, akarod az itt megjelent nőt...