"Tudom, már soha többé nem nézhetek abba a szempárba, de attól még minden éjjel kinyílik előttem, ha lecsukom az enyém."-Alexander Levin
A házibuli ami Shawn elmondása alapján zártkörűre volt tervezve kicsit félre sikerült. A kicsit enyhe kifejezés. A ház amit kibéreltek egy olyan 15 személy befogadására képes hely volt de legalább 50 ember lézengett fel-alá. A házba belépve undorító pia szag csapott meg, a társaság fele atom részeg volt.
-Hé! Hát megérkezett a dalos pacsirta is. -sétált oda Cody hozzánk.
Cody Christian 185 centi magas lehetett, barna haja, borostája és zöld szemei igazán karizmatikus emberré tették. Láttam pár filmjét de még sosem találkoztam vele személyesen. Mámorító mosolya volt, az szent.
-Jöttem, hogy dobjam fel a hangulatot. -válaszolta Shawn nevetve majd felé nyújtotta a kezét köszönésképp.
-Alexandra Gertler. Mást sem hallok Shawn szájából hónapok óta csak a te nevedet. -nézett rám Cody – Gondolom nem kell bemutatkoznom.
-Theo! Te vagy az? – vigyorogtam. Tudtam, hogy érteni fogja.
-Hihetetlen, sosem szabadulok meg a Teen Wolf rajongóktól. -mosolygott ő is.
-Miből gondolod, hogy rajongó vagyok? – emeltem meg a szemöldököm.
-Látszik rajtad. -kacsintott.
-Én is itt vagyok. -szólalt meg Shawn fennhangon.
-Nehéz nem észre venni téged, hatalmas az egód. -szólt be Cody neki – Na gyertek igyunk valamit.
-Menj csak, én még felköszöntöm a szülinapost. -mosolygott rám Shawn majd egy puszit nyomott a homlokamra és elsétált.
Cody után mentem aki a konyhapultnál egy bartendert megszégyenítve keverte az italokat. Mindkét kezében egy-egy üveg volt, össze vissza töltögetett mindent majd elém tolta a koktélos poharat.
-Parancsolj. -vigyorgott a férfi majd mélyen a szemembe nézve saját poharát az enyémhez érintve koccintott velem – A megismerkedésünkre.
-Arra, hogy te vagy az első Chimera. -nevettem el magam.
-Látom megnézted egy párszor a Teen Wolfot. -jegyezte meg majd balra fordította a fejét és elkiáltotta magát – Mieczyslaw Stilinski!
Dylan, a szülinapos egy pillanat alatt megjelent a konyhában és kérdőn nézett az őt kiáltó férfira.
-Csak be akartalak mutatni ennek a gyönyörű fiatal hölgynek. -szólalt meg Cody mire én azonnal elpirultam és zavaromban meg sem tudtam mukkani. -Alexandra Gertler...
-Shawn Mendes barátnője. -vágott a szavába Dylan - Örülök, hogy megismertelek.
-Nem különben. -mosolyogtam.
Nem tudom mennyi idő telhetett el amíg beszélgettem a fiúkkal, egy óra? Talán kettő. Csak az tűnt fel, hogy már a harmadik koktélomat iszom Shawn-t pedig nem láttam mióta megérkeztük.
- Véletlenül nem láttad Shawn-t? -fordultam Dylan felé.
-Téged indult megkeresni Stiles. -intézte felé a szavait Cody.
-Ne hívj már így. -nevetett Dylan. -Úgy egy órája láttam, a nappaliban beszélgetett Camival.
-Hogy kivel?! -kérdeztem vissza kikerekedett szemekkel.
YOU ARE READING
Gertler's legacy
Romance"Miért nem mondtad, hogy a férfiak veszedelmesek? Miért nem figyelmeztettél? Az úrinők tudnak védekezni, mert regényeket olvasnak, és azokból megismerik az ilyen trükköket... " ~ Thomas Hardy "- Shawn Peter Raul Mendes, akarod az itt megjelent nőt...