1.

54 3 0
                                    




"Hamar eltelt az idő, most fotósként dolgozom Mendes csapatánál. Miután sikeresen letettem az érettségit, Andrew szerette volna ha egyetemre megyek de engem nem vonzott egyetlen szak sem, illetve nem akartam távol lenni a nagybátyámtól így hát elvégeztem egy pár hónapos fotós-videós képzést. Szerettem fotózni, a tájat, az embereket ezért Andrew megajándékozott egy profi géppel a 20. szülinapomon majd munkába is álltam.

Shawn időközben óriási sikerre tett szert. 2019-ben majdnem minden ember ismeri a nevét, a dalait, mindenki vele akar találkozni és az ő koncertjére akar eljutni. Ez pedig nem is kevés pénzt hozott neki és az egész menedzsmentnek a konyhára. Futta belőle magángépre, házra, drága ruhákra, új autókra és a hasonló dolgokra melyek semmit sem jelentenek igazából. Shawn imádta, hogy híres és imádta, hogy minden olyan dolgot megtehet amit azelőtt sosem. Imádta, hogy bárkit megkaphat és bármit megtehet. A média pedig imádta nyomon követni a magánéletét ami őt kissé zavarta de annyira nem, hogy titokban tartsa azt. Egy idő után megunta, hogy mindenki csak a pénzét lássa benne és olyan valakit keresett maga mellé aki elmondása alapján "méltó a figyelmére". Így történt, hogy összekeveredett a szintén híres kubai énekesnővel, Camilla Cabelloval. Cami aranyos lány volt, gyönyörű és kiállhatatlanul irányításmániás, Shawnnak pedig szüksége volt valakire aki irányítja így ma már 1 éve együtt vannak. A média imádja őket ők pedig hagyják, hogy csámcsogjon rajtuk nem csak egész Toronto, hanem az egész világ is. Camila érdekes személyiségű lány, kissé szeleburdi és nagyon kicsapongó életet él, legalábbis az én mércémmel mérve. Nos igen, nem éppen a hűségéről volt híres. Rajta kaptuk, nem csak egyszer, Shawn mégsem hitt nekünk. Sajnáltam Shawnt ezért mondtam is el neki mindent amiből hatalmas nagy hiszti lett és aminek a végén én jöttem ki hibásnak mert "el akarom őket választani mivel szerelmes vagyok Shawnba". Legalábbis ez volt Camila elmélete amiben csak egy kis igazság volt. Nem, nem vagyok szerelmes Shawnba csak van szemem és nőből vagyok. Elismerem, hogy jóképű, izmos és aranyos de ő nekem mindig az "elérhetetlen" kategóriába tartozott ezért is nyomtam el magamban az időről időre felugró gondolatokat miszerint: "én meg Shawn Mendes". Jó vicc. Shawn inkább a húgaként néz rám mintsem nőként és ezen úgy sem tudtam volna változtatni. Egyszerűen féltettem és ezért mondtam el neki. Hogy ettől függetlenül féltékeny voltam-e Cabellora? Kurvára. Cami híres volt, gyönyörű és tehetséges...szóval minden volt ami én nem vagyok. Viszont sosem éreztettem sem vele sem mással, hogy arra vágyok ami az övé. Mert nem vágytam rá, csak időről időre belegondoltam abba, hogy "mi lett volna ha..."

Az utolsó idézőjelet kirakva csaptam össze naplóm és hajítottam be az ágyam alá. A földszintről emberek kacaját lehetett hallani amiből arra következtettem, hogy Andrewnak vendégei vannak. Lebattyogtam a lépcsőn és a nappaliba mentem ahol Andrew ült, Shawn és Cami társaságában valami papírok fölé görnyedve.

-Oh hello...-köszöntem nekik. Camila az ég felé emelte a tekintetét majd megfogta Shawn kezét ezzel bizonygatva nekem, hogy ők igenis együtt vannak. Sosem értettem az ilyen embereket, van egy rendes, jóképű pasija és mégis több kell. Van pofája úgy tenni, mintha semmi nem történt volna. Tudta, hogy tudom mit tett. Azt viszont nem tudta, hogy vannak képeim róla és csak pár kattintásba kerülne, hogy tönkretegyem a kapcsolatát... mégsem tettem. Shawn miatt.

-Szia Ale, hogy vagy? -mosolygott rám Shawn majd felállt, gondolom azzal a feltett szándékkal, hogy odajön és átölel. Cami megrántotta Shawn kezét ezzel jelezve neki, hogy zavarná így a fiú szemforgatva visszaült a helyére.

-Cami... -mordult rá a nagybátyám.

-Hagyd csak Andrew, azt a féltékeny aki megteszi. -kacsintottam rá az énekesnőre. Elég bénán nézhettem ki de nem igazán érdekelt.

Gertler's legacyWhere stories live. Discover now