7.

26 1 0
                                    


Egy meztelen férfi mellett ébredtem ma reggel. Mi több...én is meztelen voltam akárcsak a férfi mellettem. Shawn velem szemben feküdt, szeme csukva volt, egyik kezével a derekamat cirogatta. Akaratlanul is elmosolyodtam ha eszembe jutottak a tegnap történtek, talán korai volt de nem bántam semmit. Ha az ártatlanságom elvesztésére gondoltam, mindig olyan emberrel képzeltem el akit szeretek...Shawnt pedig minden hibája és hülyesége ellenére mindig is szerettem. Végignéztem az arcán, elidőztem kissé az ajkain majd a mellkasára tekintettem...bőre még így télen is napbarnított volt, széles vállait most nem takarta semmi így még jobban látszott mennyire izmos. Mintha megérezte volna, hogy nézem...mogyoróbarna szemei lassan kinyíltak, szája pedig széles mosolyra húzódott. Kétségtelen, hogy gyönyörű férfi.

-Jó reggelt! -simított végig az arcomon.

-Szia. -mosolyodtam el én is - Hogy aludtál?

-Nagyon jól. -kacsintott rám- És te?

-Hmm, jól. -éreztem, hogy az arcomra kiül a pír.

-Remélem nem bántad meg. -arca elkomorodott.

-Nem, dehogy. Örülök, hogy veled történt meg. -vallottam be őszintén.

-Akkor jó. Nem szeretném ha kiakadnál de el kell mennünk esemény utáni tablettáért. -húzta el a száját.

-Azt mondtad vigyázol! -ültem fel az ágyba hirtelen - Esemény utánit csak orvos írhat fel, én még sosem voltam nőgyógyásznál.

-Tudom és sajnálom. Annyira jó volt veled, hogy megfeledkeztem a józan észről. -simított végig a karomon de elrántottam.

-Mond Shawn te normális vagy? Azt mondod bízzak benned majd felcsinálsz? -álltam fel idegesen majd öltözni kezdtem- Andrew idegösszeomlást kap ha megtudja...még csak együtt sem vagyunk.

-Már hogy ne lennénk együtt?! Mit gondoltál, hogy csak szexpartnert keresek? -pattant ki Shawn is az ágyból.

Tekintetem akaratlanul is lefelé vándorolt...semmi sem volt rajta, teljesen meztelenül állt előttem és úgy tűnt ez kicsit sem zavarja.

-Azt hittem, hogy...-kezdtem bele.

-Mit hittél? Hogy kihasznállak? Mondtam már, fontos vagy nekem. Hidd el, megoldjuk és Andrewnak sem kell megtudnia. -vágott a szavamba.

-Jól van csak kérlek öltözz fel. -próbáltam tartani a szemkontaktust.

-Csak ha adsz egy csókot. -vigyorodott el én pedig eleget téve kérésének közelebb léptem és hosszasan megcsókoltam.

Pár nap telt el Karácsony óta és máris itt a Szilveszter. 7 nap, ha pontos akarok lenni. Ennyi ideje vagyok Shawn Mendes barátnője. És, hogy olyan-e mint amilyennek elképzeltem? Kicsit sem. Ebben közrejátszik az is, hogy Andrew még nem szerzett tudomást rólunk és az is, hogy nem akarjuk máris nyilvánossá tenni. Nem tudom, hogy álljak Andrew elé azzal, hogy "figyu, lefeküdtem Shawnnal azóta együtt vagyunk, amúgy mi a vacsi?" Nem. Még nem találtam meg a megfelelő alkalmat arra, hogy bejelentsem: igen, szerelmes vagyok, igen pont Shawnba, igen barátom van és most igazából. Valahol féltem a nagybátyám reakciójától, mert tudtam, hogy mindig mindent túlreagál pláne ha rólam van szó. Viszont beszélnem kell vele és ez az első dolgom lesz amint ketten maradunk Szilveszter után.

Nem terveztünk nagy bulit, többek között azért se mert az utóbbi években az volt. Shawn elmondása alapján Cami mindig óriási bulikat szervezett, ebből meg elege van szóval csak páran leszünk. A pár ember alatt magamat értem, Shawnt, Andrewt, Shawn hugát Aaliyaht és a pasiját Jasont. Ahhoz képest, hogy Aaliyah csak 16 éves, nagyon érett és okos lány, Jasonnel meg másfél éve vannak együtt. Vicces, hogy hozzám képest Aal még gyerek és már rég kapcsolata van, a szülei tudják és elfogadják...én meg nem merem elmondani otthon, hogy 20 évesen szerelmes lettem, na mindegy.

Gertler's legacyWhere stories live. Discover now