3 hafta sonra
-Changbin-Elimdeki fotoğraf makinesini dolabıma koyarken aynı zamanda dağılmış kıyafetlerimi makine sığsın diye ittiriyordum. Yedek olarak ne zaman koyduğumu hatırlamadığım kıyafetler sinirimi bozmaya başlamıştı. Göt kadar dolaba hiçbir şey sığdıramıyordum. Sinirle kıyafetleri çıkarıp ayak ucuma bıraktığım çantamın içine attım.
İşimi hallettikten sonra dolabı kilitlediğimden emin olmak için üç kez kontrol etmiştim. İçinde hayatımın hazinesini bırakıyordum sonuçta boru değil ya.
Soyunma odasından çıkarken omzuma yediğim omuzla alt dudağımı dişlerim arasına almıştım.Bu çocuk asla bıkmayacaktı dayak yemekten.
Sırtım kapıya yaslı dururken karşımda dikilmiş bedene baktım. "Ne istiyorsun Jae?"
"Hal hatır sorayim dedim. Çok mutlu görünüyorsun bu aralar. Konuşamadık hiç."
Otuz iki diş sırıtırken suratına yumruğumu geçirmiyorsam sebebi okul sınırları içinde olmamızdı. Okul içinde kimseyle kavga etmezdim ama çıkışa beklerdim.
"Kaybol." dedim önümde dikilen bedenine omuz atarak yanından geçerken. Kendi kendine bir şeyler mırıldandıktan sonra çıktığım odaya girmişti.
Adımlarım en alt katta olduğumdan merdivenlerle buluştuğunda cebimdeki mesajlardan dolayı titreyen telefonu çıkardım.
burasi orasi surasihyunjin
ben bu okulun oldugu her gunu gottenminho
+1jisung
sevince baska guzel oluyo amahyunjin
kimi sevince okulu muchan
insan olarak birinden bahsediyo galibaçilli
sevince baska oluyo gercekten
denendi
onaylandi
changbin nerde
sinifinda yoktuseungmin
bilmiyom ben tmyimçilli
bolumunu sormadik kiminho
soyunma odasına gitti
gelir şimdi
kamerasını bırakcakmışjeongin
dersin başlamasına 10 dk varhyunjin
sen diyosan vardir canim
gel soyle yanima
uzak durma
dersi beraber oturdugumuz zaman daha iyi anliyorum benjeongin
az ye de uşak tut
benim yerim daha rahat sen gelhyunjin
geliyimminho
bu da hanımcı çıktı aqjisung
hanimcilik kotu bisi miminho
sen iyi diyosan iyidirchan
[bu da hanımcı çıktı aq]
kahkaha attım lan
tşkseungmin
chan edebiyatchan
geliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
can i call you tonight
Fanfictionokulun yaramaz çocuğu felix, changbin'den fotoğraflarını çekmesini ister. - [changlix, chanmin, minsung, hyunin] tamamlandı.