İyi okumalar canlarUmarım bölümü beğenirsiniz 💙
~~~
Holdinge girdiğim gibi herkes merakla yanımda getirdiğim tabloya bakıyordu. Tablonun üstü kapalı olduğu için ne olduğu anlaşılmıyordu. Gerçi ben bile tabloya çizilen resmi görmemiştim.
Ofisime girdiğim gibi üzerimdeki ceketi çıkarıp tablonun paketini açmaya başladım. Çizdiği resmi merak ediyordum ve odamda Jungkook'un bana verdiği bir eşyayı tutuyor olma fikri hoşuma gitmişti açıkçası. Tabloyu paketimden çıkardığım zaman gördüğüm resim çok hoşuma gitmişti. Jungkook çok güzel resim çiziyordu şakasız. Tabloyu hangi duvara asacağımı bilemediğim için etrafıma bakınıyordum. En sonunda tabloyu kapının sağ tarafında kalan duvara asmaya karar verdim. Böylece içeri girenler kolayca fark edebilecekti.
Tabloyu astıktan sonra dosyalarıma gömülmüştüm. Kapımın tıklanmasıyla kafamı dosyadan kaldırıp "Gel" dedim. İçeri asistanım girmiş "Bay Kim ,Bay Jeon sizi odasına çağırıyor efendim" başımla onaylayıp "Tamam,teşekkürler" dedim. Onun odadan çıkmasıyla derin bir nefes alıp düşünmeye başladım. Bay Jeon ne için beni odasına çağrıyordu ki? Kötü birşey olduğu için değildir umarım. Odamdan çıkıp Bay Jeon'un odasına gitmek için yola koyuldum.
Bay Jeon'un kapısını tıklattım ve içeriden gelen gir komutuyla derin bir nefes alıp içeri girdim. Bay Jeon beni görünce gülümseyip "Gel bakalım Taehyung" masasının önündeki koltuklardan birine oturdum ve bay Jeon'a dönüp "Beni çağırmışsınız" başıyla beni onaylayıp söze başladı. "Yurt dışında yapılacak olan proje daha başlamadı biliyorsun ve misafirlerimiz de henüz kendi ülkelerine dönmedi. Gitmeden önce kutlama yapmak istiyorlar" başımla onu onayladım "Peki,nerede olacak,saat kaçta ve hangi gün" bay Jeon biraz düşünüp "Bugün haber verecekler. Henüz bilmiyoruz" başımla onu onaylayıp "Zamanı belli olunca haber verirsiniz o zaman" bay Jeon beni başıyla onaylayıp "Evet, haber veririm" demişti. Ardından ben odadan çıkıp kendi odama yöneldim.
Bugün işten erken çıkacaktım. Şu an çıkmak için hazırlanıyordum mesela. Eve gidip Tani ile vakit geçirecektim daha sonra ev için alışveriş yapacaktım. Görevli kız alışveriş yapmayı unutmuş.
Eve girdiğimde Tani ayağıma dolanmamıştı hatta yanıma bile gelmemişti. Endişeli bir şekilde "Tani" diye seslenmiştim ama ses gelmemişti. Hızlıca montumu çıkarıp evin odalarını dolanmaya başladım. Aşağı kattaki odaların hiç birinde yoktu. Ben de yukarı kata bakmaya başladım. Odamın kapısı kapatılmıştı. Kapıyı yavaşça açtığımda kapının biraz ilerisinde yatan Taniyi gördüm. Hızlıca hanına çömelirken Tani sadece kısık bir sesle acı mırıltılar çıkarıyordu. Hafiften gözlerim dolarken Taniyi incelemeye başladım. Yan bir şekilde yatmıştı. Karnında şişlik vardı ve halsizdi. Bir de titriyordu ama evin ısısı iyiydi. Hızlıca odamda bulduğum battaniyeye Taniyi sarıp evden montumu alarak çıktım. Yan koltuğa Taniyi koyduktan sonra arabayı çalıştırdım. Yolda giderken de Jungkook'u aramıştım.
Merhaba Taehyung
Jungkook Tani iyi değil sizin oraya geliyorum
Tamam bekliyorum
Kısa süren telefon konuşmasının ardından hızlıca veterinere sürdüm. Veterine geldiğimizde arabayı hızlıca park edip Taniyle birlikte indim. Kliniğe gelince Jungkook hızlıca yanıma gelmiş muayene odalarından birine geçmiştik. Taniyi Çelik sedyeye koyduktan sonra geri çekildim. Jungkook eldivenleri takarken "Ne zamandır böyle?" Kafamı bilmiyorum dercesine sallamıştım ama Taniyle ilgilendiği için beni göremeyeceğini bildiğimden "Bilmiyorum. Eve kısa süreliğine gelen yeni bakıcıyla bırakmıştım onu" Jungkook kafasıyla beni onayladıktan sonra Taninin ön patisiyle dirsek kısmı arasındaki tüyleri tıraşlayıp damar yolu takmıştı. Ardından kan alıp arkadaki mikroskopla incelemeye başladı. İnceleme işi bitince bana dönüp "Yeni bakıcı yaş mamayı fazla vermiş. Aşırı protein alımı yüzünden böyle olmuş" ben üzgünce Taniyle bakarken Jungkook yanıma gelip bir elini omzuma koymuştu. "Taehyung o iyi olacak ben şimdi serum alıp gelicem ama bugün gözetim altında dursa daha iyi olacak" bakışlarımı ona çıkartıp kaşlarımı çatarak "Gözetim derken" beni sakinleştirmek için güzel bir tebessüm ile konuşmaya başladı "Bu geceyi burada geçirsin. Hem belki kusarsa sen tekrar panikleyip buraya getireceksin ama o sadece kusarak midesini rahatlatmış olacak" başı la onu onayladım ve odadan çıkan Jungkook ile Taninin yanına gittim. Kafasını okşayarak ona sevgi sözcükleri sıralarken Jungkook içeri elindeki serum ile girmişti. İşini rahatça yapabilsin diye Taninin başından çekildim. Jungkook Taniye serum taktıktan sonra getirdiğim battaniyeyi etrafına sarıp elimde tuttuğu serumu bana uzatarak "Bunu böyle havada tutar mısın?" Başımı evet anlamında sallayıp serumu tuttum o da Taniyi kucağına alarak odadan çıktık. Taninin haricinde birkaç hayvanın daha bulunduğu bu yerde Taniyi de kafeslerden birine yerleştirdik. Son kez Taninin kafasından öpüp buradan çıkmıştım. Ev çok sessiz olacaktı anlaşılan. Omzumda hissettiğim elle kafamı yerden kaldırıp elin sahibine baktım. "Taehyung o gerçekten iyi olacak" ona hafifçe tebessüm edince beni kendisine çekip kısa bir sarılma vermişti. Açıkçası hoşuma gitmedi desem yalan olurdu. Ona bakıp gülümsedim "Bir gün de olsa oğluma iyi bakın" bana gülümseyip "Oğluna iyi bakacağız. Aklın burda kalmasın. Hem bugün ben ve Eunwoo nöbetçi" başımı olumlu anlamda salladım. Tani beni gerçekten korkutmuştu. Klinikteki işimi halledip evime döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
It's All Because Of The Window | Taekook
Fanfiction🪟Her şey Taehyung'un banyo camından arkası ona dönük yıkanan komşusunu görmesiyle başlamıştı...