1

3.8K 113 40
                                    

Yeni kurguma hoşgeldiniz

İyi okumalar canlar💙

~~~

Yoğun bir şirket gününden sonra tek istediğim sakin villamda güzel bir duş almaktı. Villamın garajına arabamı park ettim ve evime açılan kapıya doğru yürüdüm. Oturduğum yerde benim villamın haricinde iki villa daha vardı. Sağ tarafımda kalan villa satılığa çıkmıştı yani boştu. Solumdaki villada biri oturuyordu ama daha önce hiç denk gelmemiştik.

Benim geldiğimi anlayan Yeontan -canım evladım- ayaklarımın dibine gelip dolanmaya başlamıştı. Yüzümdeki gülümseme ile onu kucağıma aldım. Yüzümü yalayan oğluşumla evime bir kıkırtı bıraktım. Onu yere bırakıp üst kattaki odama çıktım. Sıcak bir duşa gerçekten ihityacım vardı. Hatta küveti dolduracaktım ne de olsa yarın tatil günümdü. Sıcak küveti düşünürken bile rahatlayan vücudum ne kadar yorulduğunu belli ediyordu. Odamdaki banyoya girdim ve küvete akan suyun sıcaklığını ayarlamaya başladım. Tekrar odama girip banyodan sonra giyeceklerimi hazırladım. Ceketimin cebindeki eşyalarımı masama bıraktıktan sonra üstümdekilerden tamamen kurtuldum ve banyoya girdim. Kıyafetlerimi kirli sepetine attıp banyo dolabından banyo köpüğü toplarıma bakmaya başladım. Banyo keyfini çok sevdiğim için birsürü banyo topum vardı. Aralarından çilek kokulu olanı küvete attım. Top tamamen eriyince sıcak küvetin içine girdim. Sıcak kaslarımı gevşetirken aynı zamanda rahatlıyordum. Arkama yaslanıp daha rahat bir pozisyonda oturmaya başladım. Sonbahar mevsimindeydik ve ağaçlarda kalan yaprakların renkleri çok güzeldi. Başım banyomdaki orta boylardaki bulunan cama çevrildi.

Karşı villanında banyosunda da cam vardı ve şu an komşum duş alıyordu. Komşumun sırtı ve kafasını arkadan görebiliyordum. Cam çok büyük olmadığı için daha alt tarafları görünmüyordu ama belinin inceliğini daha buradan fark edebiliyordum. Belini tek kolumla sıkıca sarabilirdim. Bu fikir çok hoşuma gitmişti. İstemsizce sırıtmaya başlamıştım. Süt gibi bembeyaz teniyle zıt simsiyah kıvırcık saçları vardı. Arkası dönükken bu kadar güzel gözüküyorsa tanrı bilir önden nasıldı. Islak kıvırcık saçlarını geriye doğru itti ve banyodan çıkmak için camın olduğu tarafa döndü. Beni fark etmemesi için ben de hızla ne zaman dikelttiğimi fark etmediğim vücudumu geri küvete uzandırdım. Güya sonbaharın güzel renklerini izleyecektim ama daha güzel bir manzarayla karşılaşmak beni memnun etmişti. Uzandığım yerde sırıtmam genişledi. Yarın onunla bir şekilde tanışmalıydım. Neredeyse yıllardır kimse ilgimi çekmiyordu. Onunla kesinlikle tanışmam lazımdı. İçimdeki ses onu çok seveceğimi söylüyordu. O ince beli kavramayı çok fazla istiyordum. Onun banyodan çıktığını düşünerek tekrar onun banyo camına baktım. Tahmin ettiğim gibi kimse yoktu. Biraz daha orayı izlerken saçını kurutmak için tekrar banyoya giren komşumun yüzünü çok net anlaşılmasa da görmüştüm. Çirkin değildi sanki. Kurutma makinasını alıp saçlarını kurutan bedeni izledim. İşi bitince saç kurutma makinasını aldığı yere bıraktı ve kabaran dalgalı saçlarına son kez bakıp banyodan çıktı.


Küvet faslından sonra üstüme rahat pijamalarımı giymiş salonda Yeontan ile ilgileniyordum. "Oğlum şimdi sana beni çok mutlu eden banyodaki olayı anlatacağım" dikkatle beni dinlediğini gördüğümde gülümseyip "Baban yan komşumuzu banyoda çıplak gördü. İyi ki camlar çok büyük değildi de sırtını ve kafasını gördüm. Gerçi daha aşağılarını da görsem fena olmazdı. Galiba sana ikinci bir baba geliyor Tan" bana "Hav" diyince "Kızma hemen, iki tane baban olması kötü değil " tekrar havlayınca bıkkınlıkla bir nefes verdim. "Delirdim gerçekten köpeğe anlattığım şeye bak" tekrardan sinirlice havladığında "Beyefendiyi de memnun edemiyoruz. Ne olur yani iki tane baban olsa. Beni mi paylaşmıyorsun?" Son dediğimle gülümseyip Tan'a baktım "Gerçi yavrumun bana sadık olması iyi"

It's All Because Of The Window | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin