İyi okumalar canlarUmarım bölümü beğenirsiniz 💙
~~~
Jungkook'un başımdaki bezi kaldırıp tekrar ateşini ölçtüğümde yükseldiğini fark ettim. Hızlıca Jungkook'un üzerindeki yorganı bir kenara topladım. Bezi soğuk suyla yıkayıp tekrar alnına koydum. Eğer ateşi düşmezse başka bişey yapmam gerekiyordu.
Islak bezi anlından kaldırıp tekrar ateşini ölçmüştüm ama ateşi daha da yükselmişti. Banyoya girip küvetin içini soğuğa yakın ılık suyla doldurmaya başladım. Su dolarken ben de Jungkook'un üstündekileri çıkarmak için tekrar yatak odasına döndüm. Jungkook'un baş ucuna çöktüm ve bir elimle alnındaki saçları geriye tararken konuşmaya başladım "Jungkook güzelim üstündekileri çıkarmamız lazım" gözlerini hafif aralayan bedenden bir onay bekledim. Gözünü yavaşça kapatıp tekrar açınca ona gülümsedim ve alnına öpücük kondurduktan sonra "Daha iyi olacaksın" demiştim. Jungkook'un üstündekileri onun yardımıyla çıkarmıştım. Karşımda sadece iç çamaşırı ile kalmıştı. Ben de üstümdeki sweat ıslanmasın diye çıkarmıştım ardından halsiz bedeni kucağıma yan bir şekilde aldım ve banyoya doğru yürümeye başladım. Jungkook şu an üşüdüğü için göğsüme sokuluyordu. Bu hali ne kadar sevimli gelse de o şu an hastaydı ve ateşinin düşürülmesi gerekiyordu.
Küvetin içine yavaşça bıraktığım beden soğuk suya temas etmesiyle sudan çıkmaya çalışmıştı. Ona izin vermeyerek omuzlarından tutup küvete oturmasını sağladım. Jungkook titreyerek "Çok soğuk Taehyung lütfen çıkayım" demişti. Ona onaylamaz bakışlar atıp "Ben sana demedim mi o kadar dondurma yenmez diye. Bak hasta oldun işte güzelim" demiştim. Ardından Jungkook ne kadar itiraz etsene onu yıkamıştım.
Titreyen ama ateşi düşmüş olan bedeni havluya sarıp kucağıma aldım. Tekrardan göğsüme sokulan beden ile küçük bir kıkırtı bıraktım. Çok tatlıydı minişim. Onu yatağa oturtturup "Çamaşırların ve pijamaların hangi dolapta?" diye sormuştum. Eliyle iki tane yeri işaret edip oralarda demişti. Kendi kafama göre çıkarttığım pembe birazcık kalın olan pijama takımını iç çamaşırı ile birlikte yatağa koydum. Jungkook utangaçça bana bakıp "Taehyung arkanı dönsen" demişti. Onu onaylayıp arkamı döndüm ve ondan komut bekledim. Beklediğim komut gelince arkamı dönmüştüm. Jungkook pijama altını giyiyordu. Yanına yaklaşıp onu oturtturdum ve pijama üstünü giydirdim. Jungkook kendini hızlıca yatağa atıp üstüne yorganı çekince onaylamaz mırıltılar bırakıp yorganı üstünden çektim. Jungkook dudaklarını büzerek bana bakıyordu. "Güzelim benim üstüne onu örtersen ateşin tekrar artar. Zor düştü zaten. Şimdi bana daha ince olan battaniyelerin yerini söyle" Eliyle yine dolabı göstermiş "İstediğin kalınlıkta al" demişti. Dolaptan diğerlerine göre daha ince olanı alıp Jungkook'un bacaklarına örttüm. Jungkook mızmızlanıp "Ama Taehyung ben çok üşüyorum böyle" demişti. Yanına yatıp ona iyice yaklaştım ve sırtını göğsüme yasladım. Jungkook kısık bir sesle "Böyle daha iyi" demişti. Bir kolum belinde diğer kolum ise başının altındaydı. Jungkook üşüdüğü için iyice bana yanaşmıştı. Hasta olduğundan dolayı çabucak uyuyan güzelim ile ben de onu izlemeye başladım.
Yarım saatin ardından ateşini kontrol etmek için yavaşça Jungkook'u uyandırmamaya çalışarak yattığım yerden kalktım. Komodinin üstünde duran ateş ölçeri aldıktan sonra Jungkook'un alnına yaklaştırdım. Çıkan değerle derin bir nefes verdim. Ateşi normale dönmüştü. Bacaklarına örttüğüm battaniyeyi tamamen üstüne örtüp yanına yattım. Bu sefer fazla yaklaşmadım ki vücut ısısı geri yükselmesin diye.
Sabah uyandığımda Jungkook hala uyuyordu. Onu uyandırmamaya dikkat ederek lavabodaki işlerimi halledip mutfağa indim. İkimiz için güzel bir kahvaltı hazırlığına başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
It's All Because Of The Window | Taekook
Fanfiction🪟Her şey Taehyung'un banyo camından arkası ona dönük yıkanan komşusunu görmesiyle başlamıştı...