Yeni bölümmmİyi okumalar canlarımmm 💙
Bir de smut uyarısı !!
~~~
Jungkook ile güzel bir hafta geçirmiştik ama benim projem başladığı için bu haftalar biraz yoğun olacaktım.
Üstümü giyinmiş hâlâ daha mışıl mışıl yatağımda uyuyan Jungkook'un yanına adımlamıştım. Yatağın kenarına çöküp yüzünün hizasına geldim. Hafif aralık ağzından tavşan dişleri görünüyordu. Saçları yastığa dağılmıştı. Üstündeki yorgan beline inmişti. Yorganın uçlarından tutmuş üşümesin diye boynuna kadar çekmiştim. Odaya ufak bir mırıltı bırakmış uyumaya devam etmiş. Dudağımı ısırarak bakıyordum. Ne kadar da tatlıydı öyle. Daha fazla oyalanmadan yanağından öpüp kokusunu içime çektikten sonra yataktan kalkmıştım. Bu hafta için ona güzel bir sürprizim olacaktı.
8 ay sonra
Jungkook ile balayına gitmek için hazırlanıyorduk. Son kıyafetimi de bavuluma koyduktan sonra bavulu kapatıp Jungkook'un yanına doğru adımladım.
Yanına gelmemle işini bitirmiş olan eşim bavulun başından ayağa kalkmıştı. Elimle belini kavrayıp onu kendime çekmiştim. Yorgun olan güzelim direnmemiş vücudunu bana yaslamıştı. "Hazırsan gidelim güzelim yoksa uçağı kaçıracağız" başıyla beni onaylamış bavullarımızı tutmuş ve yürümeye başlamıştı.
Uçağa bindiğimizde bizim için ayrılan özel bölüme giriş yapmıştık. Jungkook oturup kemerini bağladıktan sonra hemen başını omzuma koymuştu. "Uyu güzelce bebeğim uzun bir süre uçacağız" beni mırıldayarak onaylamıştı.
Uzun bir yolculuğun ardından Hollanda'ya varmıştık.
Kalacağımız otele bizi bırakan taksiden inmiş bavullarımızı aldıktan sonra resepsiyona adımlamıştık. Odamızı daha önceden aldığımız için sadece oda kartını almamız gerekiyordu. "Ben alırım kartı Taehyung sen bekle" demiş dudaklarıma kaçamak bir öpücük bırakmıştı. Uçakta uyuduktan sonra enerjisi biraz da olsa yerine gelmişti. Ama uçak yolculuğu yorucu olduğu için ikimizin de güzel ve rahat bir uykuya ihtiyacı vardı. Etrafa baktığımda bizden başka iki gay çifti daha görmüştüm. Kore'de görülemeyecek bir görüntüydü maalesef. Yanıma gelen Jungkook ile bakışlarım onu bulmuştu elindeki oda kartını gösterdiğinde gülümseyerek asansöre doğru adımlamıştık. "Beraber güzelce uyuyalım aşkım. Düğünden hemen sonra gitmemiz gerektiği için bayağı bir yorulduk. İyi bir uykuya ihtiyacımız var" onu onaylayarak "Kesinlikle. Zaten sen daha çok yoruldun. Ne olurdu biraz da ben yardım etseydim?" Bana gülümseyerek bakmış "Çok güzel oldu ama Taehyung hem ailen seninle vakit geçirmek istiyordu. Hem ben çok eğelendim hazırlık yaparken" çok tatlıydı benim eşim. "Yarın çokça gezelim ama Tae tamam mı?" Odamıza doğru yürürken onu cevapladım "Tabii ki gezeriz güzelim. Bir de önce araba kiralamalıyız" aklına yeni gelmişçesine beni onaylamıştı.
Odamıza girip şöyle bir içeriye baktığımızda "WOW" demiştik. Aşırı güzel bir çift kişilik odaydı. Daha fazla beklemeden kendimi yatağa atacaktım ki beni Jungkook durdurdu. "Taehyung önce duş alalım. Saçımız başımız hep kirli" üff leyerek banyoya girmiştim.
Üstümdekilerden kurtulmuş düşün sürgülü cam kapısını aralamıştım. Ardından duş başlığının altından çekilip suyu açmıştım. İlk önce soğuk akan su benim ayarlamam ile sıcak akmaya başlamıştı. Bende bedenimi suyun altına sokmuştum. Tam bu esnada duyduğum kapının açılma sesi ile bakışlarım orayı buldu. Jungkook kapıyı kapatıp soyunmaya başlamıştı. Beyaz teni açığa çıkarken dudağımı ısırarak onu izlemeye devam etmiştim. Vücudu zarif ve hatları çok çok güzeldi. Dolgun kalçaları onun eğilmesiyle bana görsel şölen sunarken yutkunup onu izlemeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
It's All Because Of The Window | Taekook
Fanfiction🪟Her şey Taehyung'un banyo camından arkası ona dönük yıkanan komşusunu görmesiyle başlamıştı...