- Várj, nem jól csinálod !
- Dehogynem, az összes ujjam egy vonalban van.
Michigan sajnos nincs Beacon Hills szomszédjában, erről a 33 órás autóút tanúskodik. Tudtam, hogy messze van, de, hogy ennyire ? Mikor elvállaltam nem tudtam, hogy az út maga több napot vesz igénybe. Azt hittem, csak ilyen "jövünk-megyünk" kiruccanás lesz, amit letudunk 3-4 nap alatt. Nos, ez közel sem így lesz.
Valami hóvihar miatt pedig az egész állam területén nem járhatnak repülők, tehát más megoldás nem nagyon van, hacsak nem a 8 napos bicikliút. De ezt egyértelműen egyikünk sem akarja.
Mit ne mondjak, anyáék kicsit se repestek az örömtől, a legutóbbi akcióm után főleg. Órákig kellett őket győzködni, több oldalon keresztülívelő indoklást kellett fejben összeállítanom, de végül megérte, mert jelenleg már valahol Kansas államon belül egy panzió olcsó szobájában csücsültünk és próbáltuk egymást szórakoztatni.- Szerinted találunk valamit holnap ? - kérdezte reménykedve Stiles
- Merem remélni, nem azért utazunk ennyit oda-vissza, hogy ne legyen eredménye.
- De, ha mégse ? Mit fogunk kezdeni ezzel a lénnyel ? Nektek is bármelyik pillanatban bajotok eshet. - tenyerét lassan simította végig a karomon, majd egy a csurkámból kiszabadult, apró tincset a fülem mögé tett. Tekintete véletlenül se eresztette az enyémet, ami kisebb fagyasztásként hatott rám, ugyanis a szavak nem igazán akarták elhagyni a gondolataim és a hangszálaimon keresztül távozni.
- Kitalálunk valamit. - bíztatóan rámosolyogtam és adtam egy puszit a kis pisze orrára
- Mész először ? - a fürdő felé bökött, nekem pedig ebben a pillanatban jutott eszembe életem legjobb és egyben legrosszabb döntése.
- Én arra gondoltam, hogy jöhetnél te is. - válaszomat több másodpercen keresztül dolgozta fel. Láttam, ahogy pörögnek a fogaskerekek a fejében, lassan már füstölnek is, miközben azon gondolkodott, hogy ezt most hogy értettem vagy egyáltalán komolyan gondoltam-e.
Nem szeretem elsietni a dolgokat, főleg, ha kapcsolatról van szó. De ha biztos vagyok valamiben, akkor miért is ne lépjek annak érdekében ? Nem azt mondom, hogy ebben a szent percben le akarok Stiles-szal feküdni, de hozzá kell magam szokatni a gondolathoz, hogy meztelenül legyek előtte. Sőt, ne csak legyek, hanem csináljak is valamit. És ő is csináljon valamit.
A közös zuhanyzást tökéletesnek találtam erre a célra, hiszen mégis egy eddig nem tapasztalt intim helyzetbe kerülünk, de egy bizonyos dolog elvégzése miatt mentünk oda, ami nem más, mint a tisztálkodás, tehát valamilyen szinten le leszünk ezzel foglalva.
- Hogy...én ? Veled ? Oda be ? Egyszerre ?
- Igen, Stiles. Ne akard, hogy megbánjam, hogy kimondtam ! - ezt meghallva azonnal felocsúdott az előző bambulásából és a fürdőszoba felé kezdett húzni. Nem volt valami nagy helység, de a célnak megfelelt.
Bent Stiles azonnal óvatos puszikat kezdett hinteni az orcám majd' teljes területére, még véletlenül sem érve a számhoz. Én mindeközben a kezeimet határozottan tartottam a derekán, lehet kicsit erősebben is a kelleténél. Mikor megelégeltem, hogy nem igazán haladunk a helyzet kapcsán, egyszerűen lekaptam róla a felsőjét. Látszólag értette a célzásom, ugyanis az én felsőm alsó része is kikerült a nadrágomból, majd pedig teljesen le rólam. Ahogy kapcsolta ki a gombot a nadrágomon hideg keze éppenhogy hozzáért a forró bőrömhöz, ami egy apró borzongást küldött végig a testemben. Miután kiléptem a nadrágomból a melltartómon állapodott meg a tekintete. Közelebb lépett, hozzám és egy lágy csókot hintett az ajkaimra, közben könnyű szerrel kikapcsolta a hátamon a melltartót.
- Gyönyörű vagy ! - suttogta az ajkaimra, majd egy utolsó kis puszi után végleg elvált tőlem - Állítsd be addig a hőfokot ! De kérlek, ne égjen le az érzékeny bőröm.
- Nem ígérhetek semmit. - válaszoltam vállrántva és tettem, ahogy kért.
•••
- Egy idő után annyira untam, hogy leültem.
- Most komolyan ? Mindenki nagy stresszbe, te meg gondoltál egyet és leültél, mint egy kutya ?
- Hé, azért ennek van háttérsztorija is ! - védtem magam és a gyors fáradásom. Az út további részén másnap szóba jött, hogy mi volt Forks-ban, én pedig készségesen beszámoltam a barátomnak a főbb eseményekről. Tehát hallott arról, hogy Jake-nek már van bevésődése, így nem kell miatta egyáltalán aggódni; arról, hogy Bella-ék házát majdnem felégettem és a nézeteltérésről, ami a Volturi és a Cullen-klán között éleződött ki.
- Amint kezdtem a mondat elejét, már egy ideje farkas alakban voltam, amikor kivonultunk a nyitott tisztásra. Minden tele a friss hóval, gondolhatod milyen nehéz volt átvágni rajta ! - felháborodásomon csak nevetett - Aztán egy csomó ideig csak beszélgettek, majd megérkezett Alice meg kettő random fazon, utána meg Aro, a főnökök főnöke, megnézte Alice látomását, ami biztos hosszú és rossz végkimenetelű lehetett, ugyanis tíz percen keresztül néztük a terrortól eltorzult arcát. Én közben meguntam, a lábaim is fájtak, gondoltam ha leülök hátul nem zavarok senkit.- Nem is te lettél volna. - nevetett még mindig, ami engem is mosolygásra késztetett - És nem fázott a feneked ? Csak mert olyankor a bunda az egyetlen, ami takar.
- Nem, jól esett a felhevült popómnak a hideg, friss hó.
- Hála az égnek fel se fáztál.
- Mekkora szerencse ! - szarkazmusunkon jót szórakoztunk, miközben egyre közelebb értünk a végállomás helyszínéig, hiszen már láttuk a táblát, miszerint megérkeztünk Michigan államba. Már csak a várost kell megtalálni, ott egy utcát és házat, és ezzel a "küldetésünk" sikeresen félig véget is ért.
- Még mennyi idő ?
- A Google térkép azt írja, hogy 10 perc múlva Ottowa megyében leszünk, egy óra múlva pedig Grand Haven-ben. - sofőröm egy nagyot sóhajtott, majd folytatta az útra való koncentrálást. Szegény biztos nagyon kimerült a sok vezetéstől, de én kérdeztem, hogy vezessek-e én. Férfi létére nyilván nem fogja hagyni, hogy a barátnője vezessen államokon keresztül, még akkor sem, ha neki már leszakad a lába.
- Stiles, kell pisilnem.- Már mindjárt ott vagyunk, kibírod.
- Nem, nem vagyunk és nem bírom.
- Ha elhaladunk egy McDonald's előtt, megállok, jó ?
- Egy benzinkút miért nem jó ? Én fogok pisilni, nekem megfelel ! És jé, 500 méter múlva lesz is egy, az tökéletes.
- Mert nem akarom, hogy egy benzinkúton pisilj. Tudod mennyi baktérium lehet egy ülőkén ? - érvei erősek voltak, mint mindig, viszont szerencsére nekem nagyszerű a veszekedő- és meggyőzőképességem.
- Mert egy Mekiben nem ? Stiles, esküszöm, ha nem állsz meg 200 méter múlva, idepisilek Roscoe ülésére ! - fenyegetőzésem úgy tűnik hatásos volt, ugyanis nem egészen 10 perc múlva a benzinkút parkolójából hajtottunk ki, üres vesével és két zacskó gumicukorral.
- Mondtam már, hogy mennyire imádlak ?- Utállak. - dörmögte az orra alatt
- Mindketten tudjuk, hogy ez nem így van.
________________
Egy éves a könyv !!!
Ennek örömére ma lesz még egy rész - elképzelhető, hogy csak késő este, attól függ mennyi időm lesz ma -, ami egy pöppet több eseményt fog tartalmazni. Viszont ezt a részt is fontosnak tartom, hiszen a kapcsolatuk szempontjából igenis fontos ez a lépés :P
Remélem mindenki jól van, én már második hete vagyok itthon karanténban 🥴
VOCÊ ESTÁ LENDO
When two worlds collide ✓ [ 2 ]
Mistério / Suspense"Everybody's got their demons Even wide awake or dreaming I'm the one who ends up leaving Make it okay See a war I wanna fight it See a match I wanna strike it Every fire I've ignited Faded to grey"- 5 Seconds Of Summer Nem könnyű egy életet hátra h...