Bölüm 5 :Rüya mı gerçek mi?

23 4 5
                                    


Bir bölümü daha bitirdim çok şükür yorumlarınızı ve beğenileriniz bekliyorum. Kendinizi karakterim yerine koyun siz olsaydınız ne yapardınız?

.

M.S

İyi Okumalar.

.

"Bu kız ne görüyor ki rüyasında böyle salak salak gülümsüyor " Bu annemin sesiydi ne oluyordu ki başımda böyle.

"Teyze büyük ihtimal kaslı erkekleri mıncırıkken görüyor " deyip kıkırdadı Dilan annemle dalga geçtiği o kadar açık.

"Puh! sana birde benle kafa buluyor edepsiz kız "

"Ne oldu Hanife teyze sende eskiden görüyordun böyle şeyler bizden saklamana gerek yok "

Gözlerimi açmıştım sabah sabah kafamın dibinde yapılan muhabbete bak. Allah'ım sabır ya.

"Ya siz sabah sabah ne yapıyorsunuz  Allah aşkına kafamın dibinde ?" benim sitem dolu sesimi duyunca bana döndüler ve annemin yanıma gelip anlımı hemen elini koyup sonrada "oh! Şükürler olsun ateşi düşmüş" hasta mıydım?

"Bir daha bisiklet uğruna yağmurda gezdiğini duymayayım arya " dedi annem kızarak yağmur mu? dün gece gerçek miydi peki annem nerden biliyordu bisikletimi aramaya çıktığımı. "şimdi ben kahvaltı hazırlamaya gidiyorum sende elini yüzünü yıka " eliyle Dilan'ı göstererek "bu çatlak kızı da al hızlı gelin "dedi ben ise Dilan'a bakıyordum olayları anlamak için mallığın resim bulmuş hali olabilirdim. "Tamam anne " 

Annem odandan çıkınca "ne oluyor kızım sen ne zaman geldin" 

Dilan'ın suratında p*ç gülüşü "Burada soruları ben sorarım arya hanım sen söyle bakayım dün gece ne oldu?"

Suratına baktım anlamadığımı belli etmek için "belki bu söyleyeceklerim senin o aklını yerine getiri." dedi ve odanın kapısını kitledi. Pembe düz nevresimli yatağımın kenarına oturdu. dedikodu maduna geçmişti. ne bunu bu kadar heyecanlandırmıştı ki.

"Dün seni aradım. Tam evinin önündeyim arya diyordum ki karşıdan kalın bir ses arya bayıldı dedi. aklım uçtu kızım yeri bana konum atmasını söyledim. Ama beni bir gör o yağmurda koşuculara taş çıkarırdım." 

"Kendini övme bir kez bir şey anlatırken ya "

"Sus kız sözümü kesme " dedi elini havada boşa sallayarak bu hareketine gözlerimi devirdim.

" Neyse devam edeyim. geldim bir baktım sen bir çocuğun kollarında çocuk kim peki tam 4 yıldır peşinde deli gibi koştuğun çocuk neye şok olacağımı bilemedim orda. hemen taksiye atladık seni hastaneye götürdük çocukta bilememiş ne yapacağını ne oldu diyorum. "

Demek rüya değildi inanmıyorum rezillik ya ben hangi kafayla bunu yaptım. Ama dudakları dudaklarız birbirine değmiş miydi ki. Peki okulda suratına nasıl bakacağım. Yüzümün pancar gibi kızardığına eminim. kendi kedime bunları düşünürken Dilan'ın suratımın dibine kadar yaklaşıp "Sen geri zekâlısın daha hepsini anlatmadım" dedi.

"Ne yaptım yine" dedim bıkkınlıkla  Dilan devam etti "Doktor aileni aradı. ben tabi kurbanlık koyun gibi ne yalan söyleyeceğimi düşündüm. Allahtan Dora iyi yalancıymış ta kurtardı bizi."

"Dora'nın adını nerden öğrendin " dedim şaşkınlıkla "sabret oraya da geleceğim  geri zekâlıcığım."Kesin bir şey yaptım yoksa Dilan böyle alaylı bir şekilde asla konuşmaz benle yüzümü yere eğdim ve konuşmasını bitmesini bekledim.

" Babanlar geldi doktora nasıl olduğunu falan sordu tabi önce . Olayın nasıl olduğunu sordu bize o an Dora benim imdadıma yetişti. Bisikleti kaybetmişler ben buldum onlara vermek için buluşunca yağmurdan kız ıslaktı birden bayıldı dedi. "

"yani çokta yalan değil gerçekten bisikleti kaybetmiştim ve ıslandım."

Dilan'ın acıyan bakışları "ya bana niye haber vermedin ip ince kazakla dışarı çıktın ve ıslanıp hasta oldun be kızım " sonra sinirlenerek "O hayvan ceketini çıkarsaydı bari hastanede bile hala ceketi üstündeydi." omuz silktim. Onun umursamaz olduğunu biliyorum ben onu öyle sevdim.

"Deme öyle" dedim sevdiceğimi koruma hissiyle "sus kız!" dedi biraz alaylı biraz kızgın 

"Onu bunu boş verde sonra biz odaya girdik sana bakmak için tabi seninki de neyse hepimiz birer kenardayız baban seninkinin ismini sordu tam cevap verecekti senin ki sen ondan önce cevap verdin."

"Ne! Nasıl yani?"

"Öyle hülyalı Dora dedin ki hepimiz donduk kaldık. odada ölüm sessizliği vardı o sırada sen ikinci bombayı bıraktın." dedi ve kıkırdadı. "Dora seni seviyorum" dedin 

Beynimin içinde o an bütün her şey sustu. "hayır hayır böyle bir şey olmadı." yataktan aşağı indim odanın içinde tur dönüyordum. ellerim ayaklarım titriyordu böyle bir şey olamaz Dilan bana oyun oynuyordu kesin.

"O an Dora ve babanın yüz ifadesi tam olarak ta böyleydi aşko dehşete düştüler " ona daha da tedirgin bir şekilde baktığıma emindim. Parmağımın kenarındaki etleri yemeğe başladım. Dora ve babam hayır hayır böyle bir rezillik yapmış olamam.

"Peki Dora ne yaptı öğrenince " dedim. Tırnak etlerimi kemirerek. "hala Dora diyor babandan kork be kızım" 

"Dilan! uzatmada söyle lütfen "

"Sakin ol kuşum" yataktan kalkıp ellerimi tutu sakin olmamı ister gibi "babanla Dora bir sana bakıp bir birbirilerine bakıp durdular sok olmuşlardı. sonra seninki ben gidiyim dedi ve odadan çıktı babanda arkasından çıktı bizde çıktık ama onları göremedik.  Ahmet amcaya Hanife teyze sordu ne konuştunuz çocukla diye ama çıt yok baban sustu bir daha konuşmadı."

Babam ne konuştu ki acaba? Sorular beynimin içini kemiriyordu resmen .bir isim ne kadar yakabilirse o kadar yandım. İşleri karmaşık hale getiren bendim. Daha dün öğrendim adını. öyle uzaktan beni fark etmemişken daha kolaydı onu düşünmek şimdi ise utanç verici düşüncelerim. Bir o kadarda korkutucu...

Sizce Dora ve Ahmet amca ne konuştu dersiniz ?


Keşke Benim OlsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin