Dla _moxqaaqlo_
(Pov.Reader)
Byłam w drodze do domu Katsukiego, chłopak powiedział, że ma dla mnie i dla Kiriego niespodziankę, a ja jak to ja bardzo cię ucieszyłam bo uwielbiałam niespodzianki. Powiedział żebym przyszła na godzinę 16:30, była godzina 16:25 a ja już byłam pod domem chłopaka. Zapukałam a drzwi otworzył mi Kiri, uśmiechnęłam się do niego a ona na powitanie odwzajemnił uśmiech i dał mi całusa w czoło. Weszłam do środka, a moim oczom ukazał się blondyn który pichcił coś w kuchni, uśmiechnęłam sie i podeszłam do niego po czym przytuliłam go od tyłu. Poczułam, że sie lekko wzdrygnął ale potem jego ciało sie rozluźniło. Katsuki wytarł ręce i odwrócił sie w moją stronę po czym pocałował mnie w policzek. Uwielbiam w jaki sposób traktuje mnie ta dwójka, jakbym była takim małym dzieckiem, co na swój sposób jest urocze.
- wiec, co to za niespodzianka? - spytałam już niecierpliwa
- haha, naprawdę z ciebie niecierpliwy miś - odparł blondyn po czym pogłaskał mnie po głowie
- po prostu uwielbiam niespodzianki - uśmiechnęłam się jak małe dziecko
- słodka jesteś - odparł chłopak po czym podszedł do swojej kurtki i wyją z niej trzy bilety do kina na film który ja i Kiri bardzo chcieliśmy iść. Spojrzałam na Kirishime, on spojrzał na mnie po czym oboje spojrzeliśmy na blondyna, podbiegliśmy do niego i mocno przytuliliśmy. Leżeliśmy tak z 20 minut, po czym blondyn chciał powiedzieć wystarczy a przynajmniej próbował bo przy tym sie jeszcze śmiał.
- ubierajcie się i wychodzimy, mamy seans na 17:10 - powiedział blondyn i posłał nam ciepły uśmiech przez co ja i Kiri zarumieniliśmy się, bo nasza dwójka kochała kiedy chłopak uśmiechał sie w ten sposób. Nasza dwójka poszła na górę żeby sie przebrać. Ubrałam sie tak aby było mi ciepło ale też tak żebym wyglądała ładnie. Kiedy skończyłam się szykować Kirishima zaszedł mnie od tyłu i mocno przytulił i powiedział mi do ucha
- ślicznie wyglądasz - odparł i dał mi całusa w szyje po czym zszedł na dół. Zarumieniłam się na ten gest ale po chwili też byłam już na dole, widziałam jak chłopcy dają sobie buziaka po czym Kirishima wyszedł na dół a blondyn jeszcze na mnie czekał. Ubrałam buty, płaszcz i szalik po czym wzięłam telefon i wyszliśmy cała trójką trzymając sie za ręce na romantyczny wieczór.
Mam nadzieję, że one-shot się podobał 😊 przepraszam za każdy błąd jaki wystąpił i dozobaczenia!❤
CZYTASZ
One-shoty My hero academia (zamówienia otwarte)
ChickLitjak sam tytul wskazuje mozna skladac zamowienia