Katsuki (teacher) x Fem!OC (lemon)

254 6 4
                                    

Dla  _moxqxaaqlo_

(Pov.Rina)

Siedziałam sobie w klasie słuchajac muzyki kiedy nagle podeszły do mnie Mia i Yuko (imiona osob sa randomowe).

- hejka Rina - odparła Yuko

- hej - odparłam

- w ogole Rina wiesz ze mamy miec nowego wychowawce - odparła Mia

- nie nie wiedziałam - odparłam

- jest podobno nieziemsko przystojny - odparła Mia robiac maslane oczy

- nie zalezy mi na tym zeby był przystojny tylko na tym zebym na koniec roku miała z tego przedmiotu w miare dobre oceny - odparłam wyciagajac słuchawki z uszu i chowajac je do torby

- eh Rina ty to zawsze myslisz tylko o ocenach jestes jak kujon - odparła Yuko

- n-nie prawda nie jestem kujo- i tu nie było mi dane dokonczyc poniewaz do naszej klasy wszedł wysoki blodnyn z czerwonymi oczami i okularami, widac było ze duzo cwiczył poniewaz miał duze miesnie.

- prosze i cisze i zajecie swoich miejsc - odparł na co cała klasa usiadła i zapadła cisza

- dziekuje. Dzien dobry nazywam sie Katsuki Bakugou mam 23 lata i od dzisiaj bede waszym wychowawca jak równiez nauczycielem matematyki, teraz kazde z was wezmie po karteczce ktore zaraz wam dam i zapisze na niej swoje imie i nazwisko - odparł mezczyzna i wyja z swojej torby karteczki, nastepnie podał osobom ktore siedziały w pierwszych ławkach i powiedział ze jak wezmiemy karteczke podajemy do tyłu i tak tez zrobilismy.

Kiedy karteczki doszly do mnie wziełam jedna i napisałam do niej swoje imie i nazwisko a nastepnie postawiłam ja przodem do nauczyciela, czułam jak mi sie przyglada przyznaje czułam sie troche niekomfortowo. Kiedy wszyscy juz napisali na karteczkach swoje imiona mezczyzna zaczał lekcje. Lekcja mineła szybko kiedy zadzwonił dzwonek spakowałam swoje rzeczy i chciała juz wychodzic z zamiarem zjedzenia drugiego sniadania. Jednak mezczyzna odparl zebym została, widziałam jak Yuko i Mia puszczaja mi oczko na co ja tylko przewrociłam oczami.

- tak słucham - odparł z usmiechem

- jestem z ciebie dumny, bardzo duzo sie odzywałas na lekcji za co dostałas 5 za aktywnosc - odparł blondyn z usmiechem

- arigatogozaimas - odparłam lekko sie ukłaniajac

- nie musisz mi sie kłaniac nie lubie kiedy ludzie to robia - odparł

- s-sumimasen - odparłam

- spokojnie nic sie nie stało - odparł po czym podszedł do mnie i połozył reke na moim policzku.

Dostałam paralizu, nie wiedziałam co mam zrobic, z jednej strony chciałam uciec ale z drugiej jego dotyk była taki ciepły i uzalezniajacy. Przez dłuzszał chwile patrzył mi sie prosto w oczy a nastepnie zostawił szybkiego całusa na czole. Czułam jak moja twarz zalewa soczysty rumieniec. Mezczyzna go zauwazył i zaczal chichotać. Ja tylko szybko odparłam ze musze juz i powiedziałam do widzenia na co mezczyzna odparł to samo.

Szybko wyszłam z sali i udałam sie do łazienki zeby troche ochłonac. Weszłam do pomieszczenia i zamknełam drzwi. Podeszłam do lustra spojrzałam na swoje odbicie i zobaczyłam ze jest ona cała czerwona. Szybko obchlapałam sie zimna woda i odrazu zrobiło mi sie lepiej. Kiedy wyszłam z łazienki minełam sie z Katsukim ktory posłał mi tylko usmiech na co ja szybko poszłam na jakas wolna ławeczke zdala od ludzi zeby w spokoju zjesc sniadanie i obmyslec co sie własnie stało.

One-shoty My hero academia (zamówienia otwarte)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz