Dla Panklopsik
(Pov.Twice)
Siedziałem w bazie i myślałem nad Reader, kochałem ją nawet bardzo ona mnie również. Jednak chciałbym to dzisiaj zrobić, byłem gotowy na to aby zrobić następny krok ku naszej przyszłości. Zauważyłem, że Toga-chan dziwnie się na mnie patrzy, może wie co chce zrobić z Reader!? Na samą myśl o tym zrobiłem się cały czerwony na co blondynka przechyliła głowę tylko na bok po czym podszedła do mnie.
- chcesz dzisiaj uprawiać seks z Reader mam racje? - spytała prosto z mostu z uśmieszkiem
Zacząłem się śmiertelnie jąkać, nie wiedziałem co powiedzieć więc po prostu przytaknąłem nieśmiało na co dziewczyna cicho zachichotała.
- widzę, że nie wiesz jak sie do tego zabrać - odparła - więc pomogę ci - dodała po czym pokazała gestem ręki a w zasadzie nożem żebym szedł za nią, tak też zrobiłem.
Weszliśmy do pokoju dziewczyny po czym usiadła na łóżku a ja obok niej, zaczęła mi tłumaczyć jak mam sie zachować i co robić, żeby zrobić na niej wrażenie, starałem sie wszystko zapamiętać. Po chwili kiedy Toga-chan skończyła swoją lekcje, dostałem sms-a od Reader, zaprasza mnie na nockę, pomyślałem, że to będzie idealna okazja, więc bez namysłu zgodziłem się. Podziękowałem Todze i wyszedłem sie szykować.
TIME SKIPE (U READER)
!18+!
Siedziałem razem z Reader i oglądaliśmy jakiś horror, dziewczyna siedziała mi na kolanach po czym zaczęła lekko poruszać biodrami, wiedziałem ze oboje na tym skorzystamy więc nie powstrzymywałem dziewczyny, lepiej złapałem Reader za biodra, zrozumiała chyba, że dostała pozwolenie.
Siadła przodem do mnie, po czym spojrzała sie na moje wargi i wbiła się w nie, bez opamiętania oddałem pocałunek ale oczywiście zacząłem dominować przez co dziewczyna oddała mi sie z czego byłem bardzo dumny.
Złapałem za koniec jej koszulki i nie przerywając pocałunków ściągnąłem ją z niej, moim oczom ukazały się dorodne piersi które bez zastanowienia zacząłem ugniatać i bawić się nimi. Dziewczyna zaczęła cicho jęczeć co jeszcze bardziej mnie napaliło, kiedy znudziło mi się sama zabawa piersiami postanowiłem zejść trochę niżej, mianowicie do pochwy, ściągnąłem z niej spodenki razem z majtkami, nie będę kłamał jej pizda była już cała mokra, zacząłem robić jej intensywną penetracje językiem.
Kiedy dziewczyna doszła na mój język, szybkim ruchem ściągnąłem swoje spodnie wraz z bokserkami, naśliniłem mojego kutasa po czym pewnym ruchem wszedłem w nią i od razu zacząłem się szybko i dynamicznie ruszać. Jęki dziewczyny były coraz głośniejsze, było wiadomo, że zaraz dojdzie w sumie ja też. Doszliśmy w tym samym momencie i od razu z niej wyszedłem. Pierwsze ona poszła się umyć potem ja, oboje poszliśmy na górę i zasnęliśmy wtuleni w siebie. Dziękuje Toga-chan za pomoc, odwdzięczę się, na koniec pocałowałem dziewczynę w czoło. I oboje zasnęliśmy.
Mam nadzieję, że one-shot się podobał i do nastepnego!
CZYTASZ
One-shoty My hero academia (zamówienia otwarte)
Literatura Kobiecajak sam tytul wskazuje mozna skladac zamowienia