Dla toupees
Pov(Enji)
Wracalem z pracy do domu, bylem wykonczony dzisiejszym patrolem ale odziwo było dosyc spokojnie ale i tak byłem wykonczony. Kiedy bylem przed domem usłyszałem ze ktos jest u nas w domu a konkretnie w pokoju mojego syna. Przyspieszylem kroku poniewaz nie chcialem zeby ktos u nas był, nie lubiłem gdy kogos do siebie zapraszal a zwlaszcza dziewczyne. Bylem juz przed domem i szybkim krokiem udałem sie do pokoju Shoto. Kiedy wszedlem do srodka zobaczylem dziewczyne o krotkich czarnych włosach i jasnej cerze, nie powiem urzekła mnie ale przeciez ona była w wieku mojego syna ale....przeciez wiek to tylko liczby...prawda?
Pov(Suzuka)
Poprosilam Shoto aby pomogł mi z matma poniewaz dla mnie to była czarna magia a on ja rozumiał, wiec poprosilam o szybkie korepetycje, o dziwio zgodzil sie ale widac było ze nie chciał zebym przychodziła do niego do domu. Lecz jego ojciec był jednym z moich ulubionych bohaterów to chciałam go poznac na zywo. Przyszłam do młodego Todorokiego i odrazu udalismy sie do jego pokoju. Nic nadzwyczajnego zwykły pokoj z łozkiem, szafa, szafkami i biurkiem. Usiedlismy na jego łozku wyjelismy ksiazki i zaczelismy nauke. Po jakiejs godzinie moze dwóch do pokoju chłopaka wszedł wysoki mezczyzna z czerwonymi włosami i niebieskimi oczami oraz kostiumem bohatera, dobrze wiedzialam kto to jest i troche sie speszylam bo byl przystojny i widac było jego miesnie. Nasze spojrzenia sie spotkały a na jego policzkach mozna było zauwazyc lekkie rumience i byłam pewna ze tez na mojej twarzy tez byl soczysty rumieniec. Shoto zobaczył nasze zakłopotanie i powiedział ze przyniesie mi wody na co ja tylko kiwnełam głowa na znak ze rozumiem. Kiedy chłopak wyszedł zostalam sam na sam z bohaterem numer 1. Czułam sie troche niekomfortowo poniewaz mezczyzna nadal sie na mnie patrzyl. Czy to dziwne ze widze sie z nim 1 raz na oczy (tak sam na sam) i juz do niego cos czuje? Nie wiem co o tym myślec ale on chyba tez do mnie cos czuje skad to wiem? Kiedy sie na mnie patrzy rumieni sie i sie usmiecha. W koncu przyszedl mlody Todoroki z szklanka wody podal mi ja, wypilam zawartosc i postanowilam sie juz zbierac do domu ale wtedy odezwal sie bohater numer 1.
- chodz ze mna musimy pogadac - odparł z powaga
- dobrze - odparlam
Spakowalam swoje rzeczy i udalam sie z bohaterem do jego pokoju. O dziwio jego pokoj byl dzwieko szczelny ciekawe dlaczego i po co. Mezczyzna zamkną za mna drzwi i zaczal mowic.
- jak masz na imie? - spytal
- Suzuka Chen - odparlam
- dobrze Suzuka słuchaj moze to zabrzmi dziwnie ale... chyba cie kocham - odparl
- ja chyba pana tez - odparlam speszona
- nie mow na mnie pan jestem Enji Todoroki - odparl
- dobrze Enji - odparlam po czym mezczyzna wpil sie w moje usta. Bilo od niego przyjemne cieplo, nie chcialam zeby ten pocałunek sie konczyl, ale w koncu musial poniewaz nam obojga zaczeło brakowac powietrza.
!18+!
Enji zaczal sciagac moj mundurek a potem swoj stroj. Kiedy ja bylam w samej bieliznie a mezczyzna tylko w bokserkach, czerwono włosy wpil sie w moja szyje i zaczal schodzic coraz nizej az doszedł do moich piersi scignal biustonosz. Jedna zaczal lizac a druga piescil reka. Kiedy to mu sie znudzilo zaczal schodzic nizej i nizej az doszedl do mojej kobiecosci, popatrzyl na mnie i czekal na znak az mu pozwole. Kiwnelam na znak ze moze zaczynac. Mezczyzna powoli sciagal moja dolnał bielizne az w koncu byłam cala naga. O dziwio nie wstydziłam sie chcialam tego. Enji zaczal lizac moja przyjaciólke na co ja cicho pomrukiwalam, nastepnie mezczyzna dodał jeden palec potem drugi a na koncu trzeci a jezykiem piescił moja lechtaczke. Kiedy mezczyzna skonczyl tez nie chcialam byc mu dłuzna i sciagnelam jego bokserki i ukazal mi sie sporej wielkosci jego członek ktorego odrazu wpakowalam do buzi, na co mezczyzna cicho jeknał. Kiedy skonczylam mezczyzna szybkim ruchem wszedl we mnie na co ja krzyknelam a potem kiedy przyzwyczaiłam sie do bolu zaczal sie we mnie poruszac. Czułam go w sobie byl ogromny za kazdym pchnieciem moje jeki byly coraz to glosniejsze. Na samym koncu głosna krzyknelam poniewaz doszlam tak samo mezczyzna. Kiedy skonczylismy ubralam sie wzielam swoje rzeczy i udalam sie do domu przed tym porzegnalam sie z mezczyzna i z mlodym Todoroki, postanowilismy ze nasz zwiazek bedzie utrzymywany w tajemnicy.
Mam nadzieje ze sie podoba😊❤
720 slow
CZYTASZ
One-shoty My hero academia (zamówienia otwarte)
Genç Kız Edebiyatıjak sam tytul wskazuje mozna skladac zamowienia