Dabi x Fem!Reader (lemon)

272 5 29
                                    

Dla sarada299

(Pov.Reader)

Postanowiłam zaprosić Dabiego na nockę, ostatnio mało spędzamy ze sobą czasu, ja miałam szkołę on pracę. Chłopak zgodził się co mnie bardzo ucieszyło, to nie tak, że często robię takie rzeczy jak nocki, wręcz przeciwnie nie robiłam ich praktycznie wcale. Postanowiłam, że sprawie chłopakowi mały prezent i kupiłam mu małego pluszaka pandę, mówił, że są całkiem słodkie. Dałam chłopakowi znać żeby przyszedł na godzinę taką jaka mu odpowiada ponieważ ja ciągle jestem w domu. Chłopak odpisał, że zaraz będzie na co nic nie odpisałam i czekałam na czarno-włosego.

Usłyszałam dzwonek do drzwi i pobiegłam otworzyć, byłam już pewna kto to i nie myliłam sie był to Touya we własnej osobie, wpuściłam go do środka po czym podałam mu mały upominek, chłopak lekko sie skrzywił mimo tego, że nie lubił niespodzianek to kiedy ja je robiłam czasem było widać na jego twarzy uśmiech. Tak było tym razem, zauważyłam na jego twarzy uśmiech, uśmiech który tak bardzo kochałam a widziałam go tak rzadko. 

- jest uroczy, dziękuje reader- odparł po czym pocałował mnie w czoło, ja sie tylko uśmiechnęłam i odparłam - nie ma za co.

Postanowiliśmy obejrzeć jakiś horror, oglądałam już tyle horrorów z chłopakiem, że można powiedzieć, że jestem już na nie odporna.

- jak w szkole? - odparł po chwili chłopak

- wszystko ok - odparłam i spojrzałam na niego z uśmiechem

- w porządku jakby coś sie działo masz mi powiedzieć zrozumiano - odparł grzebiąc w lodówce 

- mhm - odparłam i zaczęłam zajadać sie czekoladą na kanapie


TIME SKIPE 

Zaczęło robić się późno, chłopak spytał się czy mógłby zostać na noc. Nie miałam nic przeciwko dlatego w tym momencie leżeliśmy wtuleni w siebie. Chłopak był bardzo ciepły dzięki czemu szybko zasnęłam.


!18+!

Spałam sobie wygodnie gdy nagle poczułam coś mokrego wszyscy wiemy gdzie, zaczęłam się lekko wiercić gdy nagle usłyszałam jakby ktoś się zaśmiał. I po chwili poczułam jak czyjaś ręka ściska mocniej mój prawy pośladek. Szybko domyśliłam się, że był to Dabi, poczułam też, że zaczął przyśpieszać swoim językiem, jego ruchu były do tego stopnia intensywne, że z moich ust wydobył się dość głośny jęk, który został stłumiony palcami chłopaka. Tak dobrze myślicie chłopak wsadził mi do gardła palce, które jakby z automatu zaczęłam oblizywać. Chłopak mruknął coś pod nosem po czym wyciągnął palce z mojej buzi i zjechał ręką na moja pierś którą zaczął ugniatać, zaczęłam cicho jęczeć bo nie będę udawać bardzo mi się to podobało. Postanowiłam, że nie będę już udawała i otworzyłam oczy, oczywiście i to nie umknęło uwadze chłopakowi. Przestał zabawiać sie moją przyjaciółka i spojrzał mi głęboko w oczy. 

- jesteś gotowa skarbie? - spytał - bo to jeszcze nie koniec - odparł 

Zaczął rozpinać swoje spodnie a ja już wiedziałam co będzie sie działo. Chłopak naślinił swojego przyjaciela i nakierował na moje wejście i wszedł we mnie szybko na co ja prawie jęknęłam jednak został on stłumiony pocałunkiem chłopaka. Czarno-włosy zaczął się we mnie ruszać energicznym ruchem przez co oboje doszliśmy dość szybko. Po wszystkim oboje poszliśmy spać a mi sie udało jeszcze zrobić chłopakowi zdjęcie z jego nowa pluszową maskotką.


Mam nadzieję, że one-shot się podobał i do nastepnego!

One-shoty My hero academia (zamówienia otwarte)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz