zapowiedź

36.4K 985 202
                                    

I kolejny gryzie ziemię.

Oh, dlaczego nie udaje mi się okiełznać miłości?

Wydawało mi się, że byliśmy jednością, ale tak naprawdę chciałam walczyć na tej wojnie bez broni.

Tak bardzo, bardzo tego pragnęłam, ale dookoła pojawiały się same czerwone flagi.

Teraz kolejny gryzie ziemię.

Bądźmy szczerzy, nie ufam już nikomu.

Wiedz tylko, że nie złamałeś mnie całkowicie.

Wciąż mam siły walczyć o spokój.

Cóż, mam grubą skórę i elastyczne serce.

Jednak boję się, że twój nóż może okazać się zbyt ostry.

Moje serce jest jak gumka, ale gdy pociągniesz zbyt mocno,
wtedy mogę pęknąć.

Pęknąć, ale nigdy nie zobaczysz jak rozpadam się na kawałki.

~*~

Lorelai Chalmet - dla przyjaciół Lori - jest dziennikarką, której życie i kariera zawisły na włosku. Aby uratować wymarzoną posadę, ma trzy miesiące, żeby dostarczyć szefowi artykuł, który powali go z nóg.

Gdy dziewczyna w końcu trafia na niebezpieczny temat, dotyczący tajemniczego mężczyzny, czuje, że może okazać się to przełomem w jej karierze. Jednocześnie może przysporzyć jej to wiele problemów, jeśli zacznie grzebać w zamiecionych pod dywan sprawach.

Zostaje zatem postawiona przed kluczowym wyborem.

Ratować swoją karierę?

Czy może ratować mężczyznę, który niespodziewanie wtargnął do jej życia, siejąc w nim zamęt?

I czy ten mężczyzna jest w ogóle wart ratunku? A może jednak jest tak nikczemny, jak głoszą to plotki i fakty na jego temat.

„Jesteś w stanie przetrwać nawet wtedy, gdy wydaje ci się, że nie ma już dla ciebie ratunku. Uleczysz się, powrócisz silniejsza, ponieważ masz grubą skórę i elastyczne serce, odporne na zranienia."

Lorelai, kierując się słowami, które wypowiedziała do niej babcia, gdy życie było naprawdę paskudne, postanawia postawić wszystko na jedną kartę.

Przecież, gdy jej serce zostanie złamane po raz kolejny, odbuduje się, powracając silniejsze.

Ponieważ jej serce jest elastyczne i pomieści wiele złych decyzji...

Tak?

Przekonajmy się sami.

19.12. 2021
godz. 20:00
#elasticheartsoe

co złego, to nie ja

elastic heart [+18]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz