Když jsme se ráno probudila ve svém pokoji šla jsme se osprchovat a táta mi ještě večer řekl to co už jsme dávno věděli já i Klaus o mé máme . Oblékla jsem se a šla jsem dolů byl víkend a táta byl opět v práci . Udělala jsem si snídani a slyšela jsem jak se otevřeli hlavní dveře a přišel do kuchyně Stefan . Usmála jsem se a koukala jsem se na něho . On přišel ke mě a políbil mě na rty .
" Ahoj broučku "
" Ahoj "
Usmála jsem se a on se posadil vedle mě ." Jaká byl večer s tátou ?"
Zeptal se a napil se mého kafe ." Jo .... Dobrý "
S tátou Klausem výborný no , pomyslela jsem si a dál jsem se usmívala ." Víš včera když jsi byla doma , volal jsem si s Caroline co kdyby jsme ty , já , Caroline a Klaus odjeli na víkend nějak mimo Mystic Falls ? Máme chatu v lese za městem "
Řekl mi Stefan , kývla jsem hlavou a dál jsem snídala ." Odjeli bychom večer a v neděli večer se zas vrátili zpět "
" Dobře "
Odpověděla jsem, seděla jsem u toho stolu Stefan mi něco vyprávěl a já v hlavě slyšela hlas . Slabý ženský hlas , Stefan se zvedl a šel zavolat Caroline , rychle jsem vstala od toho stolu a ten hlas začal být intenzivnější a hlasitý , zavrtěla jsem hlavou a byl pryč , vzala jsem si telefon a šla jsem rychle do chodby obula jsem se a šla jsem pryč . Snažila jsem se dovolat Klausovi ale telefon mi nebral , jediný kde mohl být bylo u Caroline . Volala jsem mu pořad dokola a on to až po padesátém mém pokusu zvedl ." Proč mi voláš Kim ?!"
" Myslím že krev to monstrum neaktivuje "
" Vážně ?!"
Řekl mi Klaus ." Slyšela jsem hlas v hlavě "
" Kim včera jsi mě poslala do prdele a nechala jsi mě ležet samotného v posteli ! "
" Klausi !"
" Ne teď mluvím já! Něco si teď ujasníme "
Nadechl se konečně tak jsem promluvila já ." Potřebuji tě "
A bylo ticho." Kde jsi ?"
" U Caroline tady na příjezdové cestě "
" Co tam děláš ?!"
" Myslela jsem že budeš tady "
" No.... Nejsem .... Bože ... Pojď ke mě domů "
Zavěsil mi telefon , otočila jsem se a šla jsem tedy k němu . Ten hlas byl pryč, když jsem došla k jeho domu zaklepala jsem na dveře a on hned otevřel , prohlédl si mě a zavrtěl hlavou . Vešla jsem dovnitř a on zavřel dveře ."To jsi vstala a rovnou šla ne "
Ukázal na moje oblečeni , pozvedla jsem obočí ." Večer ti to nevadilo "
" Tos byla nahá pode mnou , na mě "
Usmál se , koukla jsem se kolem a on šel ke mě ." Tak co se děje ?"
" Ten hlas , ženský hlas .. Bylo to jako .. První mluvila potichu pak nahlas a když Stefan odešel přestala "
" Stefan ?! "
Řekl mi , kývla jsem hlavou . Klaus se nadechl ." Musí to být tvůj vnitřní hlas, ten hlas co asi nechtěl Stefana "
Usmál se na mě pobaveně , polkla jsem a koukala jsem se na něho ." Slyšíš něco teď ?"
" Ne "
" Úžasné "
Koukala jsem se na něho a pak jsem se koukla do země ." Tohle na mě neplatí , tyhle oči "
Ukázal na mě , koukla jsem na něho a zavrtěla jsem hlavou .
ČTEŠ
Nevěrná
VampireJmenuji se Kim od mích osmnácti let chodím se Stefanem Salvatore , poznali jsme se tenkrát na škole a vlastně to byl můj úplně první kluk . Když jsem ho tenkrát poprvé viděla bylo to jako by do mě uhodil blesk . Ano sním jsem měla všechno poprvé . J...