Část jedenáct

611 32 3
                                    

Když jsme dojeli na tu chatu co naplánovala Caroline a Stefan . Rozhlédl jsem se kolem všude byl les a za chatou řeka . Caroline šla dovnitř a Stefan rychle za ní . Koukl jsem se na Kim a ta šla za nimi , rukou jsem ji chytl kolem pasu a druhou ruku jsem ji dal na pusu . Počkal jsem až ty dva zalezou a otočil jsem Kim čelem k sobě , ukazováček jsem si dal na rty aby mlčela . Ona se na mě dívala a já jsem ji chytl za zadek a zmáčkl ho , nadechla se a chtěla něco říct opět jsem ji dal dlaň na pusu a zavrtěl hlavou .

" Klausi ? Mohl bys dojít pro dřevo "
Křikla na mě Caroline z té chaty .

" Jo Klausi honem "
Pošeptala Kim a koukala se na mě , zmáčkl jsem ji ten zadek a ona udělal krok ke mě a nadzvedla se .

" To bolí "
Řekla mi , usmál jsem se a pustil jsem ji .

" Ale líbí se ti to "
Ona se na mě dívala a pak se koukla jinam .

" Možná "
Řekla mi , zasmál jsem se a šel jsem pro to dříví jak chtěla Caroline .

Seděli jsme pak všichni v obývacím pokoji já a Caroline na gauči a Stefan a Kim na zemi hráli nějakou hru nebo co to bylo . Kim zas prohrála a koukla se na Stefana .

" Ty podvádíš !"

" Jak bych mohl "

" To ještě nevím ale podvádíš "
Usmála se na něho , koukal jsem se na ni a tohle mi asi vadilo . On se k ní natáhnul a políbil ji na rty narovnal jsem se v zádech a Caroline se na mě podívala a pozvedla obočí .

" Děje se něco ?"

" Ne "
Zavrtěl jsem hlavou a dal jsem ji ruku kolem ramen , Stefan se zvedl a vedl Kim na balkon , koukl jsem se jinam a Caroline mi dala pusu na rty , pousmál jsem se a opět jsem se podíval na ten balkon . Držel Kim kolem pasu a něco ji ukazoval na obloze kde to byla samá hvězda . Bože takový hnus tohle ona nechtěla , nějaké hvězdy a zamilované blbosti . Nebo chtěla ? Začalo se mi to v hlavě pěkně motat.

Když šla Caroline spát zůstal jsem ještě dole v obývacím pokoji a nalil jsem si Whisky a napil jsem se . Koukal jsem se do toho krbu a přemýšlel jsem , Freya už se mi taky měla ozvat kvůli tomu kdyby byla Kim vážně Bruxa .

" Nad čím přemýšlíš ?"
Obejmuli mě ruce kolem krku zezadu , otočil jsem hlavu a Kim mi dala pusu na tvář .

" Stefan spí , že jsi přišla "

" Jo ale já spát nemůžu "
Opřela si bradu o mojí hlavu , chytl jsem ji za ty ruce a stáhl jsem si jí k sobě na gauč .

" Víš přemýšlela jsem , když jsi říkal že tu Bruxu aktivuje krev muže být moje ?"
Koukal jsem se na ni a zavrtěl jsem hlavou že ne .

" Tak že cizí "

" Ano ale je jedno jestli člověk a nebo upír , mužů ti dát klidně svojí krev "
Kim si klekla na tom gauči a koukla se na mě .

" Tak to zkus "

" Teď ? "

" Ano kdy jindy , jsem připravena .. Věřím ti "
Řekla mi , nadechl jsem se a usmál , pohladil jsem ji po tváři a kousl jsem se do zápěstí a přiložil jsem jí ho k puse . Kim chytla mojí ruku a poradně se napila mojí krve , odtáhla se a já jsem se jí díval do oči ale nic , žádná proměna se nekonala , usmál jsem se a ona taky .

" Pocem "
Rychle jsem ji obejmul a ona se zasmála .

" Tak že jsem normální "

" Ano "
Usmál jsem se a políbil jsem ji na rty a pak ještě jednou , koukl jsem se kolem a na schody jestli někdo nejde . Pak jsem se podíval na Kim a povalil jsem ji na ten gauč .

" Jako vážně ?"
Koukala se na mě ,hrnul jsem ji tričko nahoru a pak jsem ji hladil po vnitřní straně stehna .

" Když budeš potichu "

" To nevím "
Koukala se na mě , usmál jsem se rozepnul jsem si kalhoty a dal jsem si její nohy kolem svého pasu . Přiložil jsem ji dlaň na rty a usmál jsem se.

Když jsme to prováděli na tom gauči , musel jsem dávat pozor . Kdyby přišel Stefan a nebo Caroline , no asi by se nic nestalo ovlivnil bych je a bylo by . Ale tenhle adrenalin byl super .

" Jsi nádherná "
Šeptal jsem ji do ucha a pak jsem zabořil hlavu do jejího krku a vydechl jsem , celou vahou jsem si na ni lehnul a slyšel jsem jak ji bije srdce .
Políbil jsem ji na krk a pak na rty a vstal jsem , Kim si sedla prohrábla si vlasy a oblékla se , posadil jsem se pak vedle ní a ona se napila mojí Whisky . Ani jeden jsme spát nešli pro mě to nebyl problém ale ona vypadala zničeně .

Vstal jsem a šel jsme Kim udělat kafe , když jsem se ale vrátil zpět do obývacího pokoje nebyla tam a balkónové dveře byli otevřené . Vešel jsem na balkón a ona stála na druhé straně balkonu a koukala se do lesa .

" Udělal jsem ti kafe aby tě probralo "
Řekl jsem .

" Kim ?"
Šel jsem k ní , položil jsem ruku na její rameno a otočil jsem ji čelem k sobě . Měla zavřené oči a byla mimo .

" Otevři oči ! Hned !"
Polkl jsem , když otevřela oči udělal jsem dva kroky dozadu . Slyšel jsem jak se probudil Stefan a Caroline , Kim se koukla ke dveřím a rychle skočila s toho balkonu dolů a zmizela v tom lese .

" Do prdele !!"
Bouchnul jsem rukou do zábradlí a chytl jsem se za hlavu . Je to moje vina , jsem idiot . Jak to řeknu Caroline a Stefanovi . Sorry ale tvoje holka vlastně i moje holka promiň Caroline, je magor a prahne po krvi . Pomyslel jsem si , byl jsme v loji ..

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Nevěrná Kde žijí příběhy. Začni objevovat