Seděla jsem v baru kde nikdo nebyl otevřeli se dveře a do baru vešel Stefan. Opřel se o bar a koukal se na mě .
" Jak dlouho se ještě budeš takhle trápit ?"
Napila jsem se Whisky a pokrčila jsem ramena ." Pojď odjedeme domů, do Mystic Falls Freya ti tam pomůže "
" A Klaus ?"
"Odjel , nechal tě tady .. Freya vytáhla dýky s Elijaha a Rebekah . Je čas odjed Kim "
" Odjel z města ? "
" Ano !"
Koukla jsem do země a pak opět na Stefana, on šel ke mě , seděla jsem na židli a on si ke mě klekl a chytl mě za ruce ." Všechno bude zas v pořádku , pojď začneme znova doma "
Kývla jsem hlavou , on vstal a já jsem se postavila taky ." Vážně odjel ?"
" Děla to tak musí se s tím vyrovnat po svém "
Řekl mi a vedl mě ven z toho baru , mlčela jsem a jen jsem kývla hlavou.Když mě u Klause doma Stefan zabalil věci všechny je dal do auta , já už seděla v tom autě a čekala jsem na něho . Do auta ale přišel sám .
" Kde je Freya "
" Nemůže odjed ne teď , přijede hned jak to půjde "
Koukala jsem si na ruce a jen jsem kývla hlavou . Stefan nastartoval a odjeli jsem . Byli jsme už za městem a mě začal zvonit telefon , bylo to skryté číslo , zvedla jsem to a mlčela ."Kim ?"
Byl to Klaus , nadechla jsem se ." Klausi ?"
" Promiň mi to, vrátím se pro tebe hned jak to půjde "
" Jedu domů "
" Tohle jsme podělali co ?"
Řekl mi , kývla jsem hlavou ." Ano "
" Kim já .... Buď na sebe opatrná "
Položila jsem si ten telefon do klína a zavěsila jsem , nadechla jsem se a koukala jsem si na ruce co jsem měla v klíně , Stefan mi vzal ten telefon a vypnul ho a dal jsi ho do kapsy . Chtěla jsem jen svojí Hope a on jak mohl tak odjel a nechal mě v tom všem samotnou . Stefan mě chytl za ruku a koukl se na mě a pak opět před sebe ." Tvůj táta už na tebe čeká "
Řekl mi , kývla jsem hlavou a mlčela jsem . Můj táta mi věřil kdyby věděl co všechno jsem udělala tak moc by ho to mrzelo ..
ČTEŠ
Nevěrná
VampireJmenuji se Kim od mích osmnácti let chodím se Stefanem Salvatore , poznali jsme se tenkrát na škole a vlastně to byl můj úplně první kluk . Když jsem ho tenkrát poprvé viděla bylo to jako by do mě uhodil blesk . Ano sním jsem měla všechno poprvé . J...