Část třináct

570 33 1
                                    

Uběhlo několik dní a já Kim co jsem ji odvezl domu neviděl , nechtěla vidět nikoho opět . Jediný kdo k ni mohl byla moje sestra Freya která přijela z New Orleans až jsem do Mystic Falls aby Kim pomohla a řekla ji co všechno dokáže a co vlastně je . Seděli jsme s Caroline v Grillu , byl tam i Stefan , Damon a Elena .

" Včera jsem navštívil Kim , vypadá dobře "
Řekl Stefan a Damon ho poplácal po zádech .Koukl jsem se na Stefana a pak zas kolem .

" Freya ji hodně pomáhá "
Opět řekl Stefan, klid Klausi je to pořad její přítel jako ty si přítel dál Caroline . Caroline mě chytla za ruku políbil jsem ji na hřbet ruky a ona se usmála . Nadechl jsem se a šel jsem na vzduch , koukl jsem se kolem a zavrtěl jsem hlavou . Když může vidět Stefana může i mě ne , koukl jsem se opět přes okno do baru a Caroline se smála a seděla vedle Stefana .

" Promiň Caroline "
Řekl jsem si pro sebe a šel jsem za Kim , když jsem došel k jejímu domu svítilo se jen v jejím pokoji , chvíli jsem se koukal do toho okna , jako kdyby věděla že jsem venku. Otevřela okno a já skočil dovnitř , ona seděla na posteli a pousmála se .

" Ahoj "
Řekla mi , usmál jsem se a zavrtěl jsem hlavou . Zavřel jsem oči a když jsem je otevřel seděl jsem opět v baru vedle Caroline . Narovnal jsem se na té židli a koukl jsem se kolem .

" Co se děje ?"
Zeptala se mě Caroline, rychle jsem vstal a všichni se na mě dívali a nechápali co semnou je . Okamžitě jsem odešel s toho baru a ve mžiku jsem stál u domu Kim . Její okno bylo otevřené a svítilo se jen v jejím pokoji , skočil jsem do toho okna a ona seděla na posteli a koukala se na mě .

" Víš že máme telefony !"
Řekl jsem jí , ona se na mě dívala a protočila oči .

" To mě naučila Freya "

" Mrcha "
Koukal jsem se na Kim .

" Chyběl mi tvůj smích "
Řekla mi , kývl jsem hlavou a koukal jsem se na ni .

" A co ještě ?"
Zeptal jsem se , Kim jen pokrčila ramena a koukala se na mě .

" Tohle taky není realita Klausi, ale můžu být chvíli s tebou "

" Realita by byla lepší "
Odpověděl jsem , Kim si klekla na té posteli a koukala se na mě . Usmál jsem se a šel jsem k ní , natáhnul jsem se k ní a tvrdě jsem jí políbil na rty . Jestli tohle nebyla realita tak mohla do mé hlavy .

" Jak to děláš ?"

" To Freya , naučila mě to . Zatím se vidět nemůžeme Freya mi to zakázala . Musím se soustředit na sebe ale Chybíš mi "
Koukal jsem se na Kim a ona se usmála , vysvlekla mi tričko a pozvedla obočí .

" Chybí mi všechno na tobě "
Šeptala a začala mě líbat na hrudi , zavřel jsem oči zapřel jsem se rukama o její ramena a položil jsem ji na tu postel v pasoval jsem se ji mezi nohy a rukama jsem se podpíral u její hlavy .

" Neměla jsi tady Stefana ?"

"Ne to sis vsugeroval ty "

" Brouzdáš v moji hlavě ?"

" Ne! Nedovolil jsi mi to "
Koukal jsem se ji do oči a pousmál jsem se. Zabořil jsem si obličej do jejího krku a nosem jsem nasál její vůni .

" Už budu muset jít "

" Co ?? Ne "
Koukl jsem se opět na ni a posadil jsem se , Kim se usmála a posadila se taky . Natáhla se ke mě a políbila mě na rty .

Když jsem otevřel oči ležel jsem ve své posteli otočil jsem hlavu a vedle mě ležela Caroline . Koukl jsem se do stropu a usmál jsem se , zvedl jsem se a šel jsem se osprchovat . Oblékl jsem se a odešel jsem dolů do kuchyně , vzal jsem telefon a volal jsem Freye .

" Dobré ráno Klausi "
Řekla mi hned jak to zvedla .

" Jak se má Kim ?"

" Je na tom dobře "

" Potřebuji ji vidět "

" Myslím že jsi sní byl celou noc , nemám pravdu "
Řekla mi Freya , zasmál jsem se .

" Mužů ji vidět ?"

" Zatím ještě ne"

" A kdy ?"

" Klausi dej jí čas , chápu že mezi sebou máte něco co je jen vaše věc a je mi to jedno ale ona se potřebuje naučit a pochopit co teď právě je . Kdyby jsi tady byl neměla by na poznávání sama sebe čas"

" To asi ne "
Zasmál jsem se .

" Dobře Freyo , pozdravuj ji a řekni že .. "

" Vím co říct Klausi "
Usmál jsem se a Freya zavěsila , otočil jsem se a ve dveřích stála Caroline a koukala se na mě . Položil jsem telefon na linku a polkl jsem ..

Nevěrná Kde žijí příběhy. Začni objevovat