Vyšel jsem ven z pokoje a koukl jsem se na naše auto bylo celé zapocené ze vnitř , pozvedl jsem obočí a šel jsem se tam podívat, bylo něco kolem čtvrté ráno , otevřel jsem dveře .
" Mmmm "
Kim otevřela oči a koukla se na mě , posadila se a měla na sobě můj kabát ." Co tady děláš ?"
Koukal jsem se na ni ." Chtěla jsem být chvíli sama a musela jsem usnout "
Zavrtěl jsem hlavou a vlezl jsem si k ní sáhl jsem ji na ruce a ona byla jak led ." Není ti zima ?"
" Ne "
Zavřel jsem dveře a koukl jsem se po tom autě ."Jsi jak led "
" Venku je zima "
" Ano , to ano "
Řekl jsem , Kim kývla hlavou ." Proč jsi tady ty ?"
Zeptala se mě ." Nemůžu spát "
" Aha "
Koukla se před sebe a pak opět na mě , nadechl jsem se a otočil jsem na ni hlavu ona zavrtěla hlavou a začala mě líbat na rty , rychle jsem zní sundal můj kabát a posadil jsem ji na sebe obkročmo . Rukama jsem ji vjel pod tričko a ona mi rozepínala pasek u kalhot .V tom autě zrovna moc místa nebylo , držel jsem ji za boky a ona se na mě pohybovala a rukou byla zapřena o střechu a druhou rukou se držela sedačky .
" Neříkala jsi že ... Že Stefanovi nechceš ublížit "
Usmál jsem se a kousl jsem ji do rtu ." Mlč "
Řekla mi ,zasmál jsem se dal jsem ji vlasy na stranu a kousl jsem ji do ramene ale ne tak aby jí tekla krev . Když jsme oba dva byli a naše touhy byli ukojeny . Kim seděla vedle mě , na sobě měla můj kabát opět . Měl jsem ruku kolem jejich ramen a ona o mě byla opřena ." Naše přivítání vzalo za své "
Řekl jsem , ona na mě otočila hlavu , usmál jsem se a políbil jsme ji na rty ." Tohle nemůžeme "
" Proč ne ?"
Zeptal jsem se ." Já nevím "
Zavrtěla hlavou, venku se začalo rozednívat . Museli jsme opět vyrazit . Kim šla do svého motelového pokoje probudit Stefana a já Elijaha . Když jsme se setkali u auta mohli jsme opět vyrazit . Je-li jsme dlouhých pět hodin . Elijah zastavil auto na příjezdové cestě do lesa a vylezli jsme z auta . Kim se koukla kolem a pak na mě ." Cítím jí , musejí být blízko "
Řekla mi a její oči měli vzápětí černou barvu ." Buď opatrná "
Koukal jsem se na ni a její vlasy začali měnit barvu , tak že se proměňovala úplně .Koukl jsem se na Elijaha a když jsem otočil hlavu opět na Kim byla už pryč . Kývl jsme na Stefana a pak na Elijaha a byl jsem v zápětí taky pryč .......Kim ......
Cítila jsem ji museli být blízko , hledala jsem ji celý den až když se začalo stmívat narazila jsem na chatu hluboko v lese , vevnitř se svítilo a já slyšela malou Hope jal plakala .
Koukala jsem se na tu chatu a cítila jsem něčí ruku jak mě chytla za rameno , otočila jsem se a byl to Stefan . Rychle mě pustil když jsem se na něho podívala , opět jsem se koukla ba tu chytu a šla jsem blíž . Zastavila jsem se před tou chatou a nadechla jsem se ." Dál už nechoď !!"
Řekl hlas za mnou otočila jsem se a byla to ta žena jak tenkrát semnou byla u porodu a pomáhala Davine . Koukala jsem se na ni a ona se nadechla .Měla jsem v sobě tolik zloby .
" Kde je moje Hope "
Řekla jsem , než mi stačila něco říct Stefan ji chytl a ruku ji držel na puse a kývl na mě . Rychle jsem se otočila a šla jsem do té chaty kde nikdo nebyl jen malá Hope . Moje oči začali mít opět svojí barvu a to samé pleť a vlasy . Rychle jsem přiběhla k té postýlce a vzala jsem si Hope do náruče , venku jsem slyšela Klause a Elijaha . Vyšla jsem ven a koukla jsem se na Klause , ten stal vzápětí u mě a vzal si Hope do náruče ." Co uděláme sní ?"
Zeptal se Elijah ." Kde je Kol ?!"
Zeptal se Klaus a ona se na nás dívala a mlčela , Stefan ji pustil a ona vytáhla dýku co měla pod kabátem a zabodla si jí do krku , cukla jsem sebou a nechápala jsem co právě udělala a hlavně proč . Klaus šel za Elijah a dal mu malou Hope do náruče , narovnala jsem se v zádech a cítila jsem jak mi něčí ruka zajela do hrudníku ." Ne !!!"
Křikl Klaus , koukala jsem se na Klause a vykašlala jsem krev ." Zabila Davinu "
Řekl Kola hlas ." Kole má tady dítě !"
Křikl Elijah a ukázal mu malou Hope ." Snažili se jí zabít , jí i Hope "
Řekl mu opět Elijah .........Klaus .....
Kol se na mě podíval a jedním škubnutí ruky Kim vyrval srdce z těla . Když to udělal byl jsem hned u něho a zlomil jsem mu vaz .
" Ne,ne,ne Kim ..... Kim ... Prosím ... ne "
Položil jsem jí opatrně na zem ." Ne prosím tě "
Koukal jsem se na ni a tiskl jsem ji k sobě , tiskl jsem její tělo ke svému . Kousl jsem se do zápěstí a přiložil jsem ji ho k puse ." Klausi .."
Řekl mi Elijah ale já ho nevnímal , držel jsem Kim u sebe ." To oni se snažili ublížit ji !!"
Koukl jsem se na Elijaha , ten držel malou Hope u sebe . Stefan si klekl k tělu Kim a koukl se na mě , nemohl jsem nic říct , nemohl jsem ani nic udělat .Nikdy neuvidí Hope jak vyrůstá , tak moc bojovala věřila že Hope žije .
Nikdy jsme neměli šanci na to všechno dát dohromady a on mi ji vzal .Když jsme se dostali do New Orleans , Kolovi jsem zabodl dýku do srdce aby jsem ho už nikdy nemusel vidět . Zabit jsem ho nemohl to by mi Rebekah a Elijah nikdy neodpustili . Jediné co mi po Kim zbylo byla malá Hope , moje malá naděje na to že všechno bude jednou v pořádku .. Jack ztratil dvě ženy které pro něho znamenali úplně všechno . Když jsem koukal na malou Hope viděl jsem v ní Kim , až když někoho straníte tak vlastně zjistíte jak moc byl pro vás ten člověk důležitý , nikdy jsem jí nemohl říct co opravdu cítím a tak naše city mezi sebou nebyli nikdy vysloveny na hlas ....
ČTEŠ
Nevěrná
VampierJmenuji se Kim od mích osmnácti let chodím se Stefanem Salvatore , poznali jsme se tenkrát na škole a vlastně to byl můj úplně první kluk . Když jsem ho tenkrát poprvé viděla bylo to jako by do mě uhodil blesk . Ano sním jsem měla všechno poprvé . J...