Část devátá

661 34 3
                                    

Když jsem druhý den večer  přišla do Klausova domu nikdo tam nebyl jen on a já . Vešla jsem do obývacího pokoje a koukala jsem se kolem .

" Páni , ty si asi hodně potrpíš na luxus co ?"
Koukala jsem se kolem a on se usmál .

" Za ty staletí na to mám nárok "

" Jo jasně ja zapomněla starý upír "
Klaus mi nalil víno a podal mi skleničku , vzala jsem si jí a napila jsem se .

" Tak že našla jsi se něco o tom co je to Bruxa ? "

" Ne neměla jsem čas "
Pokrčila jsem ramena , Klaus se nadechl a zavrtěl hlavou .

" Ale máma mi tenkrát řekla všechno co bych měla vědět . Nemyslím si ale že bych byla něco co prahne po krvi"
Klaus svraštil obočí nadechl šel ke stolku s alkoholem .

" Přemýšlela jsme a měla bych říct Stefanovi co možná jsem "
Klaus se zastavil když jsem tohle řekla a otočil se na mě .

" Proč bys mu to říkala , ani nevíš jestli jsi Bruxa "

" Já nevím , tak je to můj přítel "
Usmála jsem se a Klaus mlčel a koukal se na mě . Položila jsem skleničku toho vina na stůl .

" A jako můj přítel "
Olízla jsem si spodní ret .

" Musí vědět co možná jsem "

" Nepochopí to , co když ti ublíží ?"
Řekl mi Klaus a šel ke mě , zastavil se přede mnou a pozvedl obočí .

" Co pak ?"
Udělala jsem krok k němu .

" Jsi tady ty abys mě ochránil "
Pošeptala jsem mu do ucha a odtáhla jsem se od něho . On se na mě díval a hřbetem ruky mě pohladil po tváři , koukl se mi na rty a pak opět do oči . Chytl mě za zadek a přitiskl k sobě , přísahala bych že potichu zavrčel než mě začal líbat na rty , rychle jsem mu sundala trička .

Ruce jsem měla kolem jeho krku ale on byl na mě až moc rychlí , vysvlékl mi tričko a posadil mě na konferenční stolek , položil mě na něj a rukou mi sjel po prsou dolu k břichu , chytl mě za boky přisunul si mě opět k sobě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ruce jsem měla kolem jeho krku ale on byl na mě až moc rychlí , vysvlékl mi tričko a posadil mě na konferenční stolek , položil mě na něj a rukou mi sjel po prsou dolu k břichu , chytl mě za boky přisunul si mě opět k sobě . Dala jsem si ruce kolem jeho krku a on mě kousnul do spodního rtu . Rychle jsem mu rozepínala pasek u kalhot.

" Řekni mi že to chceš "
Šeptal Klaus když mě líbal na krku .

" Mlč prosím tě ! "

" Řekni to!"
Rukou mi zajel zezadu do vlasů a zaklonil mi hlavu , usmála jsem se a zkousla jsem si spodní ret . On mi polibky jel po klíčních kostech, krku, až k mému uchu .

" Řekni to !!"
Zavrčel a víc si mě k sobě přitiskl .

" Chci to "
Řekla jsem a on se pousmál dal hlavu trochu na bok .

......Klaus ......

Když jsem pak ležel vedle Kim nahoře v mém pokoji v posteli . Ona ležela na boku  ke mě čelem a já k ní , prsty jsem jí jel po paži a dal jsem ji vlasy z ramene  a koukal jsem se na ni a ona na mě .
Nadechl jsem se a chtěl jsem něco říct ale nevěděl jsem co a ona asi taky ne , jen se pousmála a mlčela stejně jako já . Začal mi zvonit telefon , otočil jsem se a posadil, zády jsem se opřel o čelo postele . Volala mi Caroline , Kim se posadila a začala se oblékat , zvedl jsem to .

" Ano Caroline ? Jistě že přijedu ... Dobře "
Zavěsila telefon a já jsem ho položil opět na noční stolek a Kim jsem přejel prsty po zádech . Ona na mě otočila hlavu a usmála se .

" Zeptám se táty jestli neví něco víc o tom co byla máma "

" Dobře "
Řekl jsem , ona vstala a oblékla se . Otočila se na mě a dala si vlasy do culíku .

" Ty toho nelituješ "
Řekl jsem ona pozvedla obočí .

" Jako čeho ?"

" Toho co jsme právě udělali "

" Myslíš sex mezi námi dvěma, ne .. Je to jen sex nic jiného "
Svraštil jsem obočí a koukal jsem se na ni , ona se usmála .

" Ano bylo úžasný , i když nemůžu moc srovnávat, ty a Stefan jste každý jiný ale ty se vrátíš ke Caroline já ke Stefanovi . Zavolám ti jestli zjistím něco víc "
Otočila se a šla pryč , koukal jsem se jak odešla a vlastně tohle mě i trochu naštvalo . Myslel jsem že bude nějaká srdce vroucí scéna a nebo tak ale ono nic , prostě odešla a já jsem si připadal zneužitý . I když tahle představa mě vduchu rozesmála . Ona neměla city ne ke mě , udělala to že chtěla ale bez jakého koliv citu nevěděl jsem jestli je to dobře a nebo špatně ...

Nevěrná Kde žijí příběhy. Začni objevovat