Uběhli dva dni a Elijah se pořad neozval , musela jsem teda najít Kola sama . Stála jsem se Stefanem před Grillem a říkala jsem mu o Kolovi a Hope .
" A jsi si jistá že to byla Hope ?"
" Děláš si srandu !"
" Promiň "
" Volala jsem Elijahovi ale telefon mi nebral , tak jsem mu psala ale ještě mi nezavolal ."
" Určitě se ozve "
" Já ale nemůžu čekat Stefane "
" Vymyslíme něco spolu"
Zavrtěla jsem hlavou a pak jsem Stefana obejmula kolem krku , on mi dal ruce kolem pasu ." Musím ji najít "
" Kim ?"
Když jsem slyšela ten hlas rychle jsem se otočila .......Klaus....
Polknul jsem a koukal jsem se na ni a na Stefana , koukl jsem do země .
" Já .."
Udělal jsem krok před sebe , Kim se na mě dívala a mlčela . Došel jsem až k ní a nadechl jsem se ." Já ... "
Nevěděl jsem co mám říct , ona mi skočila kolem krku . Vydechl jsem a obejmul jsem ji kolem pasu, zabořil jsem si obličej do její krku a víc jsem ji k sobě přitiskl ." Viděla jsi ji ?"
Šeptal jsem a Kim kývl hlavou že ano , odtáhla se ode mě ." Je .. Je nádherná , má ji Kol a ta žena co byla s Davinou když .. No však víš "
" Ano "
Koukl jsem se na Stefana a ten se nervózně koukl kolem a pak na Kim ." Počkám na tebe v baru "
Ona na něho otočila hlavu , usmála se a přikývla . On se podíval ještě jednou na mě a šel do baru ." Jsem tak rád že ti nic není "
Chytl jsem ji zezadu za krk a políbil jsem ji na rty ale Kim mi polibek neopětovala . Odtáhnul jsem se a v tom mi to došlo . Koukl jsem se před sebe a opak opět na ni a svraštil jsem obočí ." Ale ne ... Ty a Stefan mám pravdu !"
" Byla to jen jedna noc .. Ublížit mu znova nemůžu byl tady celou dobu "
Koukal jsem se na ni a mlčel jsem , taky jsem nebyl svatý a v Evropě to byla jízda ." Nás dva držela jen Hope "
" Já vím "
Přikývl jsem , ona se pousmála a znova mě obejmula . Opět jsem ji k sobě přitiskl a políbil jsem ji na krk ." Jsem ráda že jsi tady "
Podívala se na mě a políbila mě na rty , opřel jsem si čelo o její a hladil jsem ji po tváři . Bylo mi jasné že my dva nikdy nebudeme kamarádi vždycky tam byla taková ta chemie, ale spolu jsme být taky nemohli . Vlastně jsme ani nikdy nebyli pokaždé byl mezi námi někdo třetí .
Když přišel i Elijah mohli jsme konečně vyrazit na cestu abychom našli Kola a tu ženu , mluvil jsem přes telefon s Freyou ta dělala lokační kouzlo aby nám pomohla najít Kola . Seděl jsem vzadu v autě s Kim , ona si opřela hlavu o moje rameno a zavřela oči , políbil jsem ji do vlasů a ona mě chytla za ruku . Museli jsme Hope najít , musel jsem si to vyřídit s Kolem .Když jsme ráno dojeli k benzinové pumpě Stefan šel natankovat a já jsem šel s Kim dovnitř do toho krámku co tam měli . Ovlivnil jsem prodavačku a ona mi lila do kelímku její krev , Kim si vzala vodu a nějaké jídlo a čekala až se ji dodělá kafe . Prodavačka mi podala kelímek kde byla její krev a já jsem se napil a šel jsem za Kim . Stoupl jsem si vedle ní a ona se napila vody co měla u sebe a pak si vzala to kafe a koukla se na mě , políbil jsem ji na čelo a ona mě obejmula kolem pasu . Opřel jsem si bradu o její hlavu a rukou jsem ji obejmul kolem pasu .
" Freya ho najde "
" Já vím "
Odpověděla mi, odtáhla se od mě a šli jsme ven , opět jsem nasedli do auta a je-li jsme . Někdy odpoledne mi volala Freya Kol už byl den na jednom a tom samém místě ." Je to ještě pár hodin jízdy autem , ubytujeme se v motelu aby jsme byli všichni ráno připraveni . "
Řekl nám Elijah , kývl jsem hlavou a Stefan zajel k motelu co byl při cestě , vzali jsme si dva pokoje . Já jsem byl s Elijahem a Kim se Stefanem ......Kim .....
Šla jsem se osprchovat a Stefan volal s Freyou , přišla jsem do pokoje a sušila jsem si vlasy .
" Pořad je na tom místě "
Řekl mi Stefan , kývla jsem hlavou a koukala jsem Se na něho ." Jsi ráda že je tady Klaus ?"
" Ano jsem "
Odpověděla jsem a napila jsem se vody ." Je mi jasné že my dva jsme jen kamarádi Kim "
" Nechci ti ublížit Stefane "
Ten se usmál a zavrtěl hlavou ." Tohle je za mnou byla to jen jedna noc "
Usmála jsem se a kývla jsem hlavou , vzala jsem si telefon a šla jsem ještě ven . Vlezla jsem si do auta a pouštěla jsem si videa kde byla malá Hope , lehla jsem si na zadní sedačku a přikryla jsem se Klausovim kabátem nechala jsme si puštěný ten telefon a usla jsem ...
ČTEŠ
Nevěrná
VampireJmenuji se Kim od mích osmnácti let chodím se Stefanem Salvatore , poznali jsme se tenkrát na škole a vlastně to byl můj úplně první kluk . Když jsem ho tenkrát poprvé viděla bylo to jako by do mě uhodil blesk . Ano sním jsem měla všechno poprvé . J...